• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.



    MENSEN
    Leerlingen (max. 15):
    Eleonora Luanna Lockwood - Stuttgart
    Gereserveerd - Lovelydemon
    Arya Raven Hale - Khione
    Blyss Felice Hide - xSpookje
    Rosali Amalia Black - Roww
    Matt Jason Hartley - xSpookje
    Daniël Bryan Hudson - Roww
    Jason Greg Host - Roww
    Drew James Valentine - Roww




    Leraren(max. 2):
    Liam Peyton Holmes - Assassin
    Nathaniel Dannis Edwards - Roww



    MYTHISCHE WEZENS
    Halfgoden:

    Felice Lily Firze | Zeus - xVanilla
    Elena Pyralis Miller | Helios - Mismi
    Aurora Viridia Magnae | Poseidon - xVanilla
    Alec Marcus Sherwood | Apollo - SupahBaby
    Mason Virgo Magnae | Poseidon - xVanilla



    Mythische wezens:
    Sony Aileen | Watergeest - RememberYoux
    Stephani Johnson | Vampire - Roww
    Grace Valentine Flair | Mermaid - xSpookje
    Ashton | Demon - Khione
    Jake Jail - Roww




    Invullen:
    Rol: (wat ben je? Halfgod-graag aangeven welke Griekse god-, leerling, leraar, mythisch wezen-graag aangeven wat voor wezen-)
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Reactie min. 3 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door xVanilla of xSpookje. Als zij niet online zijn dan zal degene die het laatste bericht heeft gestuurd een nieuw topic aanmaken
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Om al het gediscussieer te voorkomen, het praattopic

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 21:10 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Arya Raven Hale
    Als ik weer bij mijn tent zit ga ik er voor zitten met mijn tekenblok op mijn schoot en de oortjes van mijn ipod in mijn oren. Mijn blik valt op Holmes, die zijn jas heeft uitgetrokken waardoor je zijn overhemd en witte hemd kan zien. Doordat hij zijn mouwen heeft opgestroopt zijn zijn gespierde onderarmen ook zichtbaar. Voor een paar seconden blijven mijn ogen daarop hangen waarna ze terug glijden naar zijn gezicht. Ik bestudeer de contouren van zijn gezicht, pak een potlood en begin dan met het na tekenen daarvan. Na een tijdje ben ik klaar en de tekening is goed gelukt, al zeg ik het zelf. Dan pas besef ik wat ik gedaan heb. Ik heb Holmes nagetekend, ik lijk wel gek. Snel scheur ik het de tekening uit het blok om het vervolgens te verfrommelen. Nu nog een prullenbak vinden waar ik het in kan gooien.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eleonora Luanna Lockwood

    Grijnzend zet ik de muts op mijn hoofd. 'Staat het een beetje?' vraag ik en grijns. Ik plof op het luchtbed en laat me achterover vallen. 'Na het kampvuur gaan we ons dus omkleden en dan beginnen met ons plannetje?'


    ~

    Daniël Hudson
    Ik knik overtugiend "Ja! Staat je leuk" Zeg ik met een glimlach
    "En ja, oke. Na het kampvuur gaat ons plannetje van start!" Zeg ik vrolijk.


    Little do you know

    Eleonora Luanna Lockwood

    Ik grijns breed. 'Wie gaan we te pakken nemen?' Ik haal mijn agenda met de groepenlijst uit mijn tas en kijk even. 'Misschien een paar die ons negeren?'


    ~

    [Ow trouwens, ik heb op meerdere RPG's een hoop personages, en dat lukt me toch best goed. Dus ik heb geen succes nodig :')]
    Daniël Hudson
    "Hmm.. Nee, ik ben niet zo wraak-persoontje" Zeg ik grinnikend "Ik laat Karma altijd haar best doen" Ik lach zachtjes,
    "Dus.. Niet iemand die gemeen tegen ons doet want dat is toch best sneu, maar gewoon een persoon die makkelijk bang te krijgen is en dan ook nog is leuk reageert.." Ik kijk haar vragend aan en grinnik zachtjes "Weet jij al iemand?"


    Little do you know

    Eleonora Luanna Lockwood

    'Hmmm je hebt wel een punt' glimlach ik. 'Wat ben je dan toch lief.' Ik ga zitten en kijk naar het blaadje. 'Anders kijken we vanavond bij het kampvuur' zeg ik en kijk hem aan. 'Even kijken wie zich wat bangachtig gedraagd en die gaan we pakken' zeg ik.

    [Ik deed mee aan veel RPG's alleen heel veel zijn dood:( Maar gelukkig loopt HP nooit doodxD]

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 16:08 ]


    ~

    mismi schreef:
    Alex Haynes - Mytisch wezen|onsterfelijk
    Ze staat op en neemt haar menslijke gedaante aan. "Ik weet sowieso al welke we niet moeten nemen. Als het goed is herinnert hij me niet meer, maar ik weet nog wel hoe hij eruit ziet. Hij heeft een soort radar als het om bovennatuurlijkheid gaat" zegt ze en ik knik even. Ze pakt voorzichtig mijn hand vast en begint te lopen. Ik pak haar hand ook vast en loop met haar mee. Als we vlak bij het kamp zijn klim ik een boom in en help haar er ook in.


    'Dankje.' ik ga in een gemakkelijke maar onzichtbare positie zitten, en bestudeer de mensen. 'Wat dacht je van zo'n nerd-type? Of misschien zo'n hele verlegen.' fluister ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Wel, You need to know that Als Lizor niet online is HP meestal dood is x'D
    Het is heel raar maar als Lizor niet online is dan word het langzaam dood x'D Moet je maar is op letten :'p Daarom ben ik altijd zo blij als ze weer online is :')]
    Daniël Hudson
    Ik knik lachend "lijkt me goed!" Zeg ik met een glimlach. Ik kijk haar even in haar ogen en begin dan te stotteren "Ehm.. Eleonora.. Weetje.. Ik heb het nognooit.. Zo.. Zo gezellig gehad met.. Met een meisje" Zeg ik zachtjes, ik vond haar leuk. Dat wist ik nu wel zeker. Met haar had ik lol en voelde ik me op mijn gemak. Dat voelde best goed, het was leuk als je jezelf kon zijn in de buurt van je vrienden. In dit geval was ze voor mij meer dan een vriend..

    [Oops.. We praten off-topic (':
    Sorry, gaat gewoon vanzelf p:]


    Little do you know

    [Jullie gaan Daniël toch niet ontvoeren hea?
    *HintHint* ^^ x'D]


    Little do you know

    Eleonora Luanna Lockwood

    Ik kijk hem blozend aan. Hij was weer even verlegen, dat kon je merken. Ik sta rustig op en ga voor hem staan. 'Ik vind het leuk met je Daniël' zeg ik zacht. 'Meer dan leuk zelf.' Ik voel mijn wangen weer rood kleuren en kijk naar zijn borst. Ik vond hem al een tijdje leuk maar had nog nooit de moed gehad om het tegen hem te zeggen.

    [Hmmm, ik zal er eens op gaan letten in het vervolgxD Maar wil je daar reageren met Adam^^:)]


    ~

    Roww schreef:
    [Jullie gaan Daniël toch niet ontvoeren hea?
    *HintHint* ^^ x'D]


    [Wie:O Niemand komt aan DaniëlxD]


    ~

    Daniël Hudson
    "Noem me maar Danny.." Zeg ik met een glimlach
    "En.. Ja.. Ik vind het ook meer dan leuk met jou" Ik kijk naar mijn voeten "En.. Ik .. Ik vind.." Ik stopte met praten, ik durfde het niet.. "Laat maar.." Zeg ik zacht,


    Little do you know

    [Haha x'D
    Dan hebben we wat Drama! Dat is leuk, aangezien het hier dood is ):
    Pff, ik had al gereageerd met Adam hoor! :')
    Ik vind het grappig hoe mensen over me praten, ik zeg altijd:

    Ja!
    Roddel maar!
    Maar me bekend!
    Laat zien dat je 100% fan van me bent!

    (: Vind ik leuk (:]


    Little do you know

    [Danny begint langzaamaan een slachtoffermogelijkheid te worden ... >:3 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Roww schreef:
    [Haha x'D
    Dan hebben we wat Drama! Dat is leuk, aangezien het hier dood is ):
    Pff, ik had al gereageerd met Adam hoor! :')
    Ik vind het grappig hoe mensen over me praten, ik zeg altijd:
    Ja!
    Roddel maar!
    Maar me bekend!
    Laat zien dat je 100% fan van me bent!

    (: Vind ik leuk (:]


    [Hahahaa, ja dat is wel leukxD Ben je toch bekend, hihihih:) Ik had ook al weer gereageerd met Leyla:)]


    ~