• Mijn Macbook is een aantal dagen geleden overleden, maar ik doe Grafisch vormgeving dus ik heb er een nodig ook aangezien ik midden in een project zit. Maar goed, ik kan niet even 1500 euro ophoesten. Dus ik ben naar de afdelingsleiding geweest, alles uitgelegd en daar hebben we afgesproken dat de Mac die ik wil, in delen wordt betaald. Dus dan zou 't me wel moeten lukken.
    Dus ik de gegevens doorgestuurd naar iemand die daar over gaat en die zou 'm bestellen. Nu is 't vakantie .. en ik heb vorige week maandag het mailtje verstuurd. Nu heb ik gewoon NOG niks terug, en weet dus ook niet of hij besteld is. Zo niet, dan komt er nog een week extra bij - door de vakantie. Dus zit nu sowieso 4 weken zonder Macbook en verveel me dood in de lessen.
    Bah. Ik kan zo niet tegen die school. Ze geven echt geen fuck om je en je financiële problemen.


    To infinity and beyond •

    he bah...dat is behoorlijk kut...
    mijn school is op bepaalde punten ook kut...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Dat is best stom, want jij kan nu toch niets doen in de lessen? Ik vind 't best raar dat ze niet meteen een Mac bestellen. Heb je het nog eens aan iemand gevraagd na dat mailtje?

    Ludwig schreef:
    Dat is best stom, want jij kan nu toch niets doen in de lessen? Ik vind 't best raar dat ze niet meteen een Mac bestellen. Heb je het nog eens aan iemand gevraagd na dat mailtje?


    Nee, ik kan gewoon niks doen. Heb nu dan voor in de vakantie de Macbook van mijn studiebegeleider. Erg lief van hem, maar na de vakantie heb ik weer niks. Ik vind 't gewoon belachelijk hoe ze doen. Nee, want die man die die dingen regelt zit niet bij ons op school, die zit op de andere locatie. Ik heb duizend keer gemaild en gebeld, maar krijg elke keer geen reactie of hij is 'in vergadering'


    To infinity and beyond •

    Ach, dat is echt kut :c Ik heb ook een ervaring met een klote school


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Op mijn school zitten ook zo'n lekkertjes, alles loopt in het honderd, niks is fatsoenlijk geregeld en de enige actie die er voorkomt zijn slangen die uit hun terrariums ontsnappen..


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Het is echt iets met die kutscholen.
    Wij zijn verplicht om een Windows computer te gebruiken en natuurlijk zit ik met een Mac. Wij hebben 3 uur ICT in de week en wij moeten oefeningen maken van Excel die online staan en die je niet kan downloaden als je een Mac hebt omdat dat online programma het besturingssysteem niet ondersteunt.
    Dus willen ze dat ik Windows op mijn Mac laat lopen, maar wij hebben dat niet en dat kost nog eens zoveel geld. En dan ben ik verplicht om Office 2010 te kopen ook. Ik ben echt vies geworden daar. Bende zeveraars zijn het. Die denken dat ons geld op onze rug groeit.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 18:38 ]

    Mosby schreef:
    Het is echt iets met die kutscholen.
    Wij zijn verplicht om een Windows computer te gebruiken en natuurlijk zit ik met een Mac. Wij hebben 3 uur ICT in de week en wij moeten oefeningen maken van Excel die online staan en die je niet kan downloaden als je een Mac hebt omdat dat online programma het besturingssysteem niet ondersteunt.
    Dus willen ze dat ik Windows op mijn Mac laat lopen, maar wij hebben dat niet en dat kost nog eens zoveel geld. En dan ben ik verplicht om Office 2010 te kopen ook. Ik ben echt vies geworden daar. Bende zeveraars zijn het. Die denken dat ons geld op onze rug groeit.


    Precies! Ze denken dat je al het geld van de wereld hebt. Al jaren werkt de school met CS5.5 maar nee, dit jaar komen ze op de proppen dat we CS6 moeten aanschaffen. Hoppa, 150 euro! Stiften van 7 euro per stuk, markerpapier waar je elke maand wel nieuwe van moet kopen. En nu worden ze kwaad op mij, omdat ik nog geen nieuwe Mac heb. :')


    To infinity and beyond •

    Dat is bij ons dus ook, wij werken ook bijna alle lessen met onze laptop en als ie kapot is loop je heel snel achter, sommige moeten wel twee weken wachten op een nieuwe laptop of nieuwe oplader, maar ja geloof me dan kan je veel inhalen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Heb je er dan geen verzekering erop gedaan? -Want dan moet het binnen een week alles geregeld zijn of heb ik dat nu mis?-

    Maar alsnog raar en stom dat het zo lang duurt o-o.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Soubi schreef:
    Heb je er dan geen verzekering erop gedaan? -Want dan moet het binnen een week alles geregeld zijn of heb ik dat nu mis?-

    Maar alsnog raar en stom dat het zo lang duurt o-o.


    Nee, ik moest er vorig jaar eentje hebben. Maar mijn ouders hadden het geld niet, dus ik had een tweedehands gekocht .. domste ooit. Nu ben ik al 1100 euro kwijt geraakt aan nieuw beeldscherm en allerlei andere dingen. En nu moet ik 4 weken wachten, en kan dus niks doen.


    To infinity and beyond •

    Nemesea schreef:
    he bah...dat is behoorlijk kut...
    mijn school is op bepaalde punten ook kut...


    Ik sluit me bij deze reactie aan.


    26 - 02 - '16

    Oh! Dat had ok dus ook. Mijn opleiding (die in Utrecht zit), wilde daar ook geen rekening mee houden. En als ik niet uitkeek kon ik nog wel eens blijven zitten vanwege de achterstand. Whuut. Succes :3


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Dappy schreef:
    (...)

    Nee, ik moest er vorig jaar eentje hebben. Maar mijn ouders hadden het geld niet, dus ik had een tweedehands gekocht .. domste ooit. Nu ben ik al 1100 euro kwijt geraakt aan nieuw beeldscherm en allerlei andere dingen. En nu moet ik 4 weken wachten, en kan dus niks doen.


    Ow, dat is kut D:
    Nja, ik heb gelukkig wel het geluk dat ik hem wel in 1 keer kon..
    -mijn pa heeft 600 betaalt en ik de rest-
    Maar 1500? Je hebt dus een 15 inch? Ik heb dan een 13.. Die was 1300 of zo, daar zit gelukkig dan wel een verzekering op..

    Oww!! ik zou trouwens ook maar zuinig zijn op dat adapter dingetje.. Die krengen zijn 80 euro o-o
    -Moest een nieuwe hebben omdat die van mij gejat was-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Soubi schreef:
    (...)

    Ow, dat is kut D:
    Nja, ik heb gelukkig wel het geluk dat ik hem wel in 1 keer kon..
    -mijn pa heeft 600 betaalt en ik de rest-
    Maar 1500? Je hebt dus een 15 inch? Ik heb dan een 13.. Die was 1300 of zo, daar zit gelukkig dan wel een verzekering op..

    Oww!! ik zou trouwens ook maar zuinig zijn op dat adapter dingetje.. Die krengen zijn 80 euro o-o
    -Moest een nieuwe hebben omdat die van mij gejat was-


    Nee, 13 inch en dan zit er CS6 en word op. Maar 't is wel de i7 die ik wil dus die is in totaal 1500 euro. Maar als 't goed is zit er nu ook een verzekering bij. Ja die dingen zijn ongelofelijk duur, ik heb een neppe gekocht, 40 euro en werkt perfect haha.


    To infinity and beyond •