• jaja gisteren ben ik naar walibi halloween fright night geweest. ik heb echt zo genoten. op 3 dingen na..moet ik vertellen? na hier komt het. ik kwam daaraan. in atracties gelijk. en ja hoor..misselijk. neit alleen dat. ik werd ziek en ben het nog steeds. ik heb actraties overgeslagen. toen gingen andere in draaibank. ik zitten op bankje en ging steeds slechter. na weer verder lopen. begin ik bij reuzenrad over te geven. heel klein beetje. na meteen niet meer ziek en weer lekker genoten daar. maar nu ben ik weer ziek. maarja. nu nog 1 pech probleem. ik stond ik rij bij crazy river. gaat er zo'n k*t wesp mij steken!! na het prikte gigantisch!! kon wel gillen van de pijn. gif beetje uitgezogen en na de rit naar ehbo gegaan. na hele dag pijn gehad aan mijn duim dus..en dan nog iets!!! ik verrek mijn spiertje onder het lopen in mijn boven been. na pechdag dus!! maar voor de rest was het SUPERR!!
    maar nu waarom Xpress in mijn naam staan. eht zit zo. Xpress was dicht. een hele tijd. ik heb deze topic geopent om te laten weten dat hij wer open is:D!! dus voor de mensen die graag in Xpress willen. dat kan weer. maar er was wel weer techniese ofzo storing. best wel klote..

    xx

    fijn. niemand reageert erop..en niemand heeft medelijden met mij xD. grapje dat hoeft niet eens.

    Toen ik daar was, was de Xpress ook gesl0ten..='[
    Maar ik ben wel 2x in de Goliath geweest, die is echt verslavend..<33
    Ik wil weer naar WALIBI =']


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Toen ik daar was, was de Xpress ook gesl0ten..='[
    Maar ik ben wel 2x in de Goliath geweest, die is echt verslavend..<33
    Ik wil weer naar WALIBI =']


    ik wil ook weer terug! vooral met halloween!! is zo mega vet!! en vooral in avond is het rustig bij atracties want mensen gaan in huizen. gisteren was het elke keer druk bij Xpress. en toen was het 6 uur en konden we zo doorlopen:D

    (...)

    ik wil ook weer terug! vooral met halloween!! is zo mega vet!! en vooral in avond is het rustig bij atracties want mensen gaan in huizen. gisteren was het elke keer druk bij Xpress. en toen was het 6 uur en konden we zo doorlopen:D

    ik ga dan lekker met je mee :P

    (...)
    ik ga dan lekker met je mee :P


    ahah..maar dan wil ik zonder ongelukken!! want vond dat dus echt niet leuk. en ik was echt chaggie en was tegen iedereen onaardig:S.