• Haay,

    Ik heb wat inspiratie voor een nieuwe quiz,en ik heb dus rollen nodig.Máár nu gaat het wat strenger zijn.Hier is een klein lijstje met regels:

    -Je mag NIET zeggen: " Info komt" ofzo,Gewoon direct je info.Want dát zeg je alleen omdat je eerst wil zijn.Dat vind ik niet kunnen.

    -Je blijft je rol trouw,want er zijn zo van die mensen die gewoon een rol willen,maar de quiz niet maken.

    -Je mag wisselen,maar doe het onder elkaar.Haal mij er niet bij,vraag gewoon dat je mag wisselen met de gene die bv. Vriendin Bill heeft.Dan zeg ik wie die persoon is,jij regelt het.En je komt nog zeggen of je je rol gewisseld hebt of niet.

    -Ik werk deze keer niet met verassingen,daar komt alleen maar ruzie van,en daar heb ik geen zin meer in.

    -Vraag niet met wie je krijgt ofzo,elke rol krijgt met iemand.

    - Verder nog vragen? Vraag maar.[Pb.]


    ____________________________________________________

    Een meisje doet met haar bandje mee aan Junior Eurosong.Eigenlijk is het een hele speciale Eurosong,want TH zit in de jury.Iedereen wilt dus graag winnen,maar is TH niet te streng?Gaat er misschien wat gebeuren.U ziet.

    PS; Je mag max. 16 jaar zijn! Dus let op je leeftijd!

    Verkrijgbare rollen:

    - Hoofdrol.+ Kanidaat 1 PersianRose

    - Kanidaat 2 sayXkiss

    - Kanidaat 3 xLovesBill

    - Kanidaat 4 xTINKERBELL

    - Kanidaat 5 + Een soort Bitch die niet tegen hoofdrol kan,en iemand van TH wil.sayXkiss

    - Presentantrice MILLIONAIRx3

    Zo,dat waren de rollen.

    Dit heb ik nodig;

    Plaatje: [Liefst Scene/Emo]

    Text: [Min.5 Regels.]

    Rol:


    x

    Ps; Neem een plaatje van Google anders komt hij niet naar de uitkomst van de quiz.En is het een klein rood kruisje x] En ik neem aan dat je dat niet wilt.

    kanididaat 2

    Plaatje:

    http://media.photobucket.com/image/scene%20hair/emotionally_abused/l_c505fc402f9ad8033ec83860fc15a5c1.png?o=2455

    Text:

    heey menseee

    Hier Roxy , ik ben 16 jaar oud en woon in duitsland.Verder doe ik drumme en skate. Ik ben daarom ook vaak te vinde bij de skatebaan, En zo niet ben ik gewoon buiten wat rond aan het hangen met vriendee.ik werk nu bij me moeder in de winkel.Zij heeft een eigen kleding zaak.Daarom ben ik ook eigelijk best wel rijk.Maar ik ga me moeder roept.

    Bubaaaaaai x33

    Hoofdrol:

    Plaatje: [Liefst Scene/Emo]
    Kyk maar in me FB
    Text: [Min.5 Regels.]
    Listen up Bitch

    Yeah, Here I Am

    Rose is de naam van deze chicka! 16 Jaar jong is ze nu. Hobby's heeft ze niet en die wil ze ook niet. Döh, want wat heb je nou aan hobby's? Joyce is my Sweetheart en als je aan haar komt, Wurg ik je! So don't touch her! Meer heeft deze chicka niet te zeggen. So

    Byeee!

    XxX Rose


    Rol:
    Hoofdrol + kandidaat 1. (A)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Plaatje;http://www.quizlet.nl/foto.php?id=69782
    Tekstje;



    Haay lieverds«3.Ik ben Paris en ben 16jaartjes oud of jong,je beslist zelf maar hoe je het bekijkt.Ik mag dus eindelijk alcohol,dus zuip m'n eigen plat.Mijn hobby's zijn shoppen en ik hou van kleding en make-up.Ja je raadt het al,ik ben vaak in het centrum te vinden!Ik hou ook erg van feesten en uitgaan en wordt dan ook vaak met een kater wakker.Oh voor ik het vergeet,ik heb een BF Annelies en ik doe bijna álles met haar,ons krijg je dan ook niet uit elkaar.Verder heb ik een hekel aan chocolade en nerds,en ja dat was het wel een beetje.Dus ik laat jullie nu in de steek,so bye «3

    Rol;Kandidaat 2 of hoofdrol «3


    Lalalalalalalala.

    Plaatje: [Liefst Scene/Emo]:
    http://images23.fotki.com/v869/photos/1/1261886/6189267/20517926-vi.jpg



    Text: [Min.5 Regels.]

    Ik ben ELLEN, 16 Jaartjes oud. Ik ben fan van TokioHotell<33 En ik lieft Shoppen Ganz viel! Ik spaar álles wat met Helloo Kitty te maken heeft en heb laatst een Béautyfull Laptop gekocht met Helloo Kitty erop. Mijn favo vakantieland is Japan omdat de mensjes daar net zo Hyperactiefprettiggestoord zijn als ik ben =]. Ik lieft ook Chocoladee<3 en Colaaa<3. En natuurlijk lieft ik mijn Übergeweldige Sidekick telefoon.Zelf voor gespaard =] Verder ben ik talent met koken. Nee écht. alleen pizza brand ik aan. Ik heb 2,5 uur geleden ook nog taart proberen te maken. Damn, hij staat nog in de oven! Snel eruit halen. Bye loveyou<33





    Rol: Kandidaat 3

    Dankjee voor de rol Schatzz (H)
    Jy my melden wanneer deel 1 er is? :D
    Ikkuu dit idee GEWELDIG vindt dus jy my MOET zeg wanneer is! (H)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Kanidaat 4

    Plaatje: [Liefst Scene/Emo]
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg
    Text: [Min.5 Regels.]
    Nou,, Ik zal even aardig zijn mezlef voor te stellen. Ik ben Elle, en 18 jaatjes geleden op deze wereld gedropt. Ik Hou van mijn Vriednjes en Vriendinetje,, en hun zijn mij alles, nieamtn mag dan ook aan ze zitten want dan maak ik ze af Ook hou ik heel veel van Muziek! Ik kan niet zonder dat. Zelf bespeel ik Gitaar,, Piano,, en de microfoon^^ Ik will heel graag leren drummen,, ik heb dan ook op Drumles gezeten,, aar die leraar geilde op me,, en hij was eng. dus dat doe ik ook nooit mee! Ik ben heel lie,, snel op me teentjes getrapt, en denk nooit na voordat ik iets zeg of doe, ik schaam me nergens voor, en ik kan me heel snel aan mansen ergeren. O,, Me hond heeft te veel engergie,, Tja ze zeggen dat beestjes op hun baastje lijken he Maar, ik ga Barbie,, Ja zo heet mijn Groote,, liefe Kweilende Mannelijke Hond!! Uitlaten.

    Bye Xx


    Dunno ><

    Plaatje: [Liefst Scene/Emo]:
    http://images23.fotki.com/v869/photos/1/1261886/6189267/20517926-vi.jpg



    Text: [Min.5 Regels.]

    Ik ben ELLEN, 16 Jaartjes oud. Ik ben fan van TokioHotell<33 En ik lieft Shoppen Ganz viel! Ik spaar álles wat met Helloo Kitty te maken heeft en heb laatst een Béautyfull Laptop gekocht met Helloo Kitty erop. Mijn favo vakantieland is Japan omdat de mensjes daar net zo Hyperactiefprettiggestoord zijn als ik ben =]. Ik lieft ook Chocoladee<3 en Colaaa<3. En natuurlijk lieft ik mijn Übergeweldige Sidekick telefoon.Zelf voor gespaard =] Verder ben ik talent met koken. Nee écht. alleen pizza brand ik aan. Ik heb 2,5 uur geleden ook nog taart proberen te maken. Damn, hij staat nog in de oven! Snel eruit halen. Bye loveyou<33





    Rol: Kandidaat 3


    mag ik dan plz kandidaat 3? (A)

    ikke rol heb lieverd?


    Lalalalalalalala.

    ikke rol heb lieverd?


    Jij jonger dan 16 moet zijn!

    Lievuu sgatten x]
    Zit ik net even jullie geweldige textjes te lezen, lees ik dat jullie ervoor kiezen dat jullie in de serie 17 zyn terwyl myn Cööle Merel toch boven de rollenverdeling heeft neergezet dat je MAXIMAAL 16 mag zyn! =D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik jonger dan 16 ben x]


    Lalalalalalalala.

    oh nee ik 16 x]


    Lalalalalalalala.

    Lievuu sgatten x]
    Zit ik net even jullie geweldige textjes te lezen, lees ik dat jullie ervoor kiezen dat jullie in de serie 17 zyn terwyl myn Cööle Merel toch boven de rollenverdeling heeft neergezet dat je MAXIMAAL 16 mag zyn! =D


    Slimme Rose!!

    8D

    Plaatje;http://www.quizlet.nl/foto.php?id=69782
    Tekstje;



    Haay lieverds«3.Ik ben Paris en ben 16jaartjes oud of jong,je beslist zelf maar hoe je het bekijkt.Ik mag dus eindelijk alcohol,dus zuip m'n eigen plat.Mijn hobby's zijn shoppen en ik hou van kleding en make-up.Ja je raadt het al,ik ben vaak in het centrum te vinden!Ik hou ook erg van feesten en uitgaan en wordt dan ook vaak met een kater wakker.Oh voor ik het vergeet,ik heb een BF Annelies en ik doe bijna álles met haar,ons krijg je dan ook niet uit elkaar.Verder heb ik een hekel aan chocolade en nerds,en ja dat was het wel een beetje.Dus ik laat jullie nu in de steek,so bye «3

    Rol;Kandidaat 2 of hoofdrol «3


    Neem een plaatje van google,anders komt ie er niet op.

    (...)

    Neem een plaatje van google,anders komt ie er niet op.


    Krijg ik dan de rol als ik dat doe?


    Lalalalalalalala.