• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 21:03 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik slik en duw de deur open en ren naar Kate. Er klinkt even wat verbaast gemompel maar de mensen zijn al snel weer bij positieven en drijven net op het moment dat ik bijna bij haar ben een sterrenschot door haar hart. Ik breek en vermoord de man door zijn nek om te draaien. Demonenjagers natuurlijk. Er staan nu nog zo'n 8 mensen in de kamer, met mij en Leslie inbegrepen. Ze kijken me woest aan en halen hun wapens boven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Waaw, Maartje. You're like:

    |


    kindness is never a burden.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Dat heb ik ook niet helemaal gevolgd, maar ik maak huiswerk. :3 Ellie kwam toch met het idee om de leerlingen op te sluiten in de school? Ik denk dat ze daarom heksen en tovenaars gaan maken. En iedereen weet dat tweelingen aantrekkelijk zijn :3 vandaar de tweeling :Y)]


    THAT.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (AHAHAHHAHAHA GEWELDIG DIT XD THANKS LEEN. IK WORD VERGELEKEN MET EEN KAT AHAHHAHA)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Dat heb ik ook niet helemaal gevolgd, maar ik maak huiswerk. :3 Ellie kwam toch met het idee om de leerlingen op te sluiten in de school? Ik denk dat ze daarom heksen en tovenaars gaan maken. En iedereen weet dat tweelingen aantrekkelijk zijn :3 vandaar de tweeling :Y)]


    {Jaimes vind ze stiekem alleen maar aantrekkelijk doordat ik ermee begonnen was XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Carmenta schreef:
    (AHAHAHHAHAHA GEWELDIG DIT XD THANKS LEEN. IK WORD VERGELEKEN MET EEN KAT AHAHHAHA)


    |Jouw lach is geweldig. XD |


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    Ik ren Jake snel achterna. Ik zie dat de man sterrenschot door Kate heen duwt. 'Nee!' Zeg ik ontzet. En dan zie ik hoe de mannen allemaal wapens tevoorschijn halen. En ik zie ook dat Jake en ik zwaar in de minderheid zijn. Het zijn demonenjagers. 'Hoe kunnen jullie?!' Zeg ik kwaad. En dan verschijnt er een vuurbal vanuit mijn hand die ik op de man richt die Kate vermoordt heeft. 'Hier gaan jullie spijt van krijgen.' Ik denk niet meer helder na. De man op wie ik de vuurbal heb gericht ligt kreunend en verzwakt van pijn op de grond.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik en Iris gaan het water in en lachend beginnen we water naar elkaar te spetteren. Plots staat Sebble naast me. 'Ben je er nu alweer?' merk ik zachtjes op en direct staat haar handdruk weer in mijn wang en duwt me met mijn hoofd onderwater. 'Rotmens.' gromt ze en ik probeer weer boven te komen. Plots is ze weg en voel ik iemand me optillen uit het water. Ik knipper met mijn ogen en hoest het water op. Alex. ' Word dat een gewoonte? Me van je zus redden?' zeg ik lichtjes glimlachend en hij lacht even schuldig. Hij zet me neer in ondieper water waar Iris staat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Jaimes vind ze stiekem alleen maar aantrekkelijk doordat ik ermee begonnen was XD}



    [SHUP!!!!

    Mijn broers zijn tweeling dus ik leef al heel mijn leven met een tweeling om me heen :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)


    [SHUP!!!!

    Mijn broers zijn tweeling dus ik leef al heel mijn leven met een tweeling om me heen :')]


    Bij mij mijn neven en die zijn niet bepaald ugly. Ghehe.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Penumbra schreef:
    (...)

    |Jouw lach is geweldig. XD |


    Hahahahahhahahahahah


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake
    Woede, angst en verdiet stromen door me heen en met het laatste beetje kracht dat ik heb, pak ik Leslie's arm en die van kate vast en laat ons weer verdwijnselen naar mijn huis. Kate leg ik op mijn bed en laat dan pas de tranen toe. 'Nee. waarom?' snik ik en houd haar stevig vast. Mijn allerbeste vriendin is dood. Ze is dood! En allemaal doordat ik haar weggeflitst heb.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lila en Iris are joining the club. (:


    kindness is never a burden.

    | I really need that:



    -.- Ik ga zo offtopic. |


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    Ik wil vechten maar Jake flitst ons weg. Jake breekt. Hij houdt Kate stevig vast en snikt 'nee, waarom?'en ik kijk met tranen in mijn ogen toe. Familie verliezen is zo klote. Ik weet niet wat te doen. 'Jake?' Vraag ik dan zachtjes. Ik weet niet écht niet wat te doen. En daarom wrijf ik maar zachtjes met mijn hand over zijn rug.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.