• Ik dacht dat ik een super leuke klas had, aardige vriendinnen, waaraan ik sommige mijn geheimen vertelde, wat ik beter niet had kunnen doen. Ik ben al een paar dagen ziek, en ik had iets op twitter gezet, waarvan een vriendin dacht dat het over haar ging. Ik heb haar uitgelegd dat het niet zo is, maar ze gelooft het niet. Net kreeg ik allemaal boze whatsapp berichten binnen van meisjes uit m'n klas dat ik echt moet oppassen nu, en dat ik nooit iemand kan krijgen en dat ik een zielig wijf ben.
    Ik zit nu gewoon te huilen omdat ik gewoon de hele klas tegen me heb.. en ik heb echt gewoon niks gedaan..

    dankjewel als je het gelezen hebt, het betekent heel veel voor me.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Die mensen zijn echt zielig, je kunt niet zomaar mensen gaan beschuldigen als je niet eens weet of het überhaupt te waarheid is.
    Maar mocht je problemen hebben met het weer naar school toe gaan, dan zou ik je mentor en je ouders inlichten. Het is natuurlijk erg vervelend en nogal kortzichtig van ze, maar wie weet kun je het nog wel uitpraten.

    Dat vind ik echt een rotstreek van die vriendin en van je klasgenoten. Van je vriendin omdat je hebt uit gelegd dat het niet over haar ging. En van je klasgenoten omdat ze jou nog geen eens de kans geven om jouw kant van het verhaal te vertellen.

    Heel veel sterkte en een cyberhug.


    Physics is awesome

    Dat is echt balen! Je kunt het proberen nog een keer duidelijk te maken, maar als ze je zo behandelt, lijkt het me ook dat ze geen leuke vriendin is ;S. Het is echt kut voor je, maar ik zou wel gewoon naar school gaan, en desnoods gewoon aan de klas vertellen dat het niet tegen haar was. Wat tweette je eigenlijk?

    Sterkte!(flower)


    Tijd voor koffie.

    Ik zou gewoon wel naar school gaan. Doe je het niet, dan geef je de indruk dat je bang bent - dat misschien wél zo is - en daar profiteren jouw medeleerlingen van. Verder kun je jouw ouders en jouw mentor inlichten over deze soort problemen. Alleszins niet alles opkroppen en daar iets tegen doen!

    En niet om jou verwijten te maken, maar denk in het vervolg absoluut twee keer na aan wie je jouw geheimen vertelt. Natuurlijk heb je nooit in de hand wie echt te vertrouwen is en wie niet, maar eens beter nadenken is een must.

    Oh ja, in hoeveelste jaar op school zit jij?

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 18:52 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Inderdaad, nu niet op komen dagen maakt alles alleen maar erger omdat ze je dan tijd geeft om nog meer over je te praten. Ga naar school en leg het rustig uit wanneer ze er naar vragen. Wat had je getweet eigenlijk?


    ars moriendi

    Als je wegblijft is dat een teken van zwakte. Blijf sterk, houd je hoofd hoog en wees niet bang.
    En als zij jou niet geloven dat het een misverstand is, zoeken zij gewoon ruzie. En dat is niet jou probleem.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Het ergste van alles is ook nog.. de 'vriendin' waaraan ik mijn geheimen en alles vertelde, zij tegen mij dat ze haar haatte.. nu gaat ze de hele week ineens met haar afspreken.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Authentic schreef:
    Het ergste van alles is ook nog.. de 'vriendin' waaraan ik mijn geheimen en alles vertelde, zij tegen mij dat ze haar haatte.. nu gaat ze de hele week ineens met haar afspreken.

    No offence, maar hoe oud zijn die mensen allemaal..? Klinkt echt als iets uit de brugklas of tweede of zo.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    No offence, maar hoe oud zijn die mensen allemaal..? Klinkt echt als iets uit de brugklas of tweede of zo.

    Wel, dat gevoel heb ik nu eigenlijk ook.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Oh ik wil je alvast een dikke knuffel geven!
    Ze gedragen zich best kinderachtig en waarschijnlijk weet de helft van de klas niet eens waarom zo zogenaamd 'boos' op jou moeten zijn. Ik kan begrijpen dat niet terug gaan misschien op dit moment beter lijkt, maar soms is een harde confrontatie beter dan weglopen omdat je het meisje nu nog kan zeggen dat wat ze deed fout is, als je hier te lang mee wacht gaat het moeilijker worden om haar te overtuigen vrees ik.


    The soul needs autumn.

    Ahw, wat vreselijk rot voor je ):
    Ik zou sowieso niet thuis blijven, want dat maakt het zoals de anderen zeggen alleen maar erger.
    Veel sterkte! Je mag me sowieso pb'en als je dat graag wilt.


    26 - 02 - '16

    Bitches gonna bitch anyway.
    Laat ze lekker zielig doen, ik geef mezelf altijd een peptalk in mijn hoofd als mensjes stom tegen me doen en aan het einde lach ik omdat ik zo zielig heb zitten doen en dat het stomme mensjes zijn. (krul)

    And always remember:

    Wow...
    Dat heb je toch helemaal niet verdient :(
    Meisje je moet er echt boven staan hoor! Als ze je lastig vallen gewoon naar je mentor gaan, daar is hij voor en een beetje aardige mensen zoeken op school. Wat naar voor je.
    Veel sterkte!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    No offence, maar hoe oud zijn die mensen allemaal..? Klinkt echt als iets uit de brugklas of tweede of zo.


    Het gaat er niet om hoe oud ze zijn of in welke klas ze zitten, ze moeten gewoon niet zo kinderachtig doen.
    Gewoon naar school gaan, thuis blijven maakt het alleen maar erger, maar dat is al eerder gezegd ;')


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Nurgle schreef:
    (...)

    Het gaat er niet om hoe oud ze zijn of in welke klas ze zitten, ze moeten gewoon niet zo kinderachtig doen.
    Gewoon naar school gaan, thuis blijven maakt het alleen maar erger, maar dat is al eerder gezegd ;')

    Ik zit in de brugklas en ik vond dat een beetje een belediging. D:
    Meh.