• Ik doe het constant. Ik stoor me er zo enorm aan. Het lijkt alsof ik alles slecht vind, op alles commentaar heb, en bovendien staat het echt niet bij een meisje... Ik probeer er echt op te letten, maar ik kan er niets aan doen. Heel veel zinnen beginnen met 'what the f*ck', 'f*ck, moet je nu eens wat weten?'. Als ik ergens over klaag zeg ik het altijd! 'die f*cking leerkracht', 'dat is echt f*cking ...',... Tegenwoordig sla ik altijd mijn hand voor mijn mond als ik het zeg, maar het stopt maar niet! ):

    Is er iemand met hetzelfde probleem?


    Only losers can act the way you do

    Ja, dat heb ik ook best wel, ik probeer er ook meer op te letten.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ja, had dat probleem ook een maand geleden.
    Zeg tegen een goede vriendin dat vanaf nu iedere keer dat je vloekt, dat ze je mag slaan. Een week en wat blauwe plekken later ben je het afgeleerd :)

    Met je (beste) vriendin (of een andere vriendin waarmee je altijd optrekt) moet je afspreken dat zij je mag slaan als je vloekt.
    Het helpt, ik zeg het je!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Soleo schreef:
    ja, had dat probleem ook een maand geleden.
    Zeg tegen een goede vriendin dat vanaf nu iedere keer dat je vloekt, dat ze je mag slaan. Een week en wat blauwe plekken later ben je het afgeleerd :)

    Oké, ik heb dat dus met haar gedaan. :Y)
    Maar ze was het al vlug afgeleerd.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Eepiline schreef:
    (...)
    Oké, ik heb dat dus met haar gedaan. :Y)
    Maar ze was het al vlug afgeleerd.


    heeel vlug :)

    Oke, ik ga afzien de komende weken. (cat)


    Only losers can act the way you do

    Ik heb net hetzelfde als jij, maar ik stoor me er niet bepaald aan, anderen uit mijn omgeving echter wel.
    Ik vloek altijd als ik me pijn doe, of als me iets niet lukt of als ik verschiet en zo van die dingen.
    Maar ik heb hier thuis een neefje rondlopen die nog geen 2 jaar is en nu al begint met dingen als fuck, shit, bakkes en loser.

    Tjha, ik leer het niet af en zal het waarschijnlijk ook nooit afleren.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik herken het. Ik vind mezelf ook veels te grof en lomp qua taalgebruik :c


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Het boeit mij geen fuck of iemand het vervelend vind als ik dat doe. :Y) Al moet ik zeggen dat ik wel minder vloek dan eerst, maar geen idee hoe dat komt.


    -

    Ik vloek best vaak maar ik denk wel dat ik er nogal zelf hard voor kan kiezen of ik het doe of niet. Denk ik, haha, ik heb nooit de nood gevoeld om er mee op te houden.


    effort never betrays you

    Ik ook ;D. Ik scheld en vloek best veel. Persoonlijk interesseert het me weinig, maar anderen ergeren zich er soms wel aan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik scheld eigenlijk bijna nooit, maar ik erger me er aan als iemand echt in elke zin scheld. Verder trek ik mij er helemaal niks van aan^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Iedereen in mijn f*cking omgeving is er inmiddels f*cking aan gewend dat ik f*cking veel scheld. Het doet me dus f*cking weinig, om heel f*cking eerlijk te zijn.

    Oké, dat kon ik dus niet laten. Ik scheld op zich best veel (nooit met ziektes/homo/godverdomme, aangezien ik dat persoonlijk echt beledigend kan vinden, maar meestal met fuck/shit/kut. O, hoe origineel :')) en niemand in mijn omgeving heeft er echt veel last van. Althans, niet dat ik weet.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Zolang je maar niet met

    kanker
    scheld, als mensen dat doen echt die hebben geen leven.
    Er zijn zovel mensen die eraan sterven en meestal ben je gewoon ten doden opgeschreven.
    Hoe zou jij het vinden als je het zou hebben en iemand scheld erover1 DE LES: scheld er nooit mee en bedenk wat niet wil dat gij geschiet doe dat ook een ander niet VERTALING: wat je niet wil dat bij jou gedaan wordt doe dat ook een ader niet aan!
    srry ik zeg niet dat je het doet mar ik kan er echt zo niet tegen als mensen dat doen!


    If you can dream it, you can do it❤️

    Befree schreef:
    Zolang je maar niet met
    kanker
    scheld, als mensen dat doen echt die hebben geen leven.
    Er zijn zovel mensen die eraan sterven en meestal ben je gewoon ten doden opgeschreven.
    Hoe zou jij het vinden als je het zou hebben en iemand scheld erover1 DE LES: scheld er nooit mee en bedenk wat niet wil dat gij geschiet doe dat ook een ander niet VERTALING: wat je niet wil dat bij jou gedaan wordt doe dat ook een ader niet aan!
    srry ik zeg niet dat je het doet mar ik kan er echt zo niet tegen als mensen dat doen!


    Ik begrijp jouw punt helemaal, maar mensen die met kanker schelden bedoelen echt niet gelijk dat iemand kanker moet krijgen. Ik vind het zelf ook belachelijk als ik iemand tien keer in één zin kanker dit en kanker dat hoor schelden. Maar wat het grootste probleem is, mensen gaan het onbewust nadoen. Ik zelf ook. Als ik heel boos ben zeg ik ook wel eens 'wat een kankerzooi', terwijl ik het helemaal niet zeg om iemand te kwetsen. Het is gewoon een scheldwoord geworden net als tyfus, tering en al die andere ziektes (daar maakt niemand zich druk om trouwens)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.