• halloo,

    ik zit nu dus zegmaar bijna 2 maanden op school, en ik begon echt met allemaal goede cijfers. Ik haalde alleen maar hoge voldoendes en was echt supertrots op mezelf!
    Maar nu voel ik me echt ellendig, want ik heb dus vlak achter elkaar 4 onvoldoendes gehaalt voor frans, eco, scheikunde en duits. Maar nu voelt het net alsof ik het leren verleerd ben!
    Nouja ik zal wel eerlijk zijn, voor frans had ik niet goed geleerd. Duits was een luistertoets maar die heb ik wel weer opgehaalt met mn 9,3 voor woordjes. Maar voor eco en scheikunde had ik gewoon echt supergoed geleerd!

    Ik voel me zoooooo stom en ik ben gewoon bang dat ik het niet meer kan ofzo, en dan ga ik dalijk naar mavo en dat wil ik helemaar niet want in mavo zitten alleen maar stomme sukkels!!!

    Iemand tips please, of is er iemand die hetzelfde heeft? HELP!

    EDITL: bedankt voorde tips ik heb weer een aantal goede cijfers ehaald dus ik heb het weer allemaal opgehaald:D

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 19:08 ]


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Probeer gewoon te bedenken, wat snap ik niet.
    Aan dat geef je dan wat meer tijd en misschien kan je vragen of je leraar het nog eens uitlegd?(:
    Het komt wel goed.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dat zijn dan ook echt de kutste vakken op school vind ik. Maak je niet zo druk joh.
    Lol, die vooroordelen over de mavo. (cat)

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 16:51 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Damn, instant panic attack O.o
    Dat het even wat minder gaat betekent niet dat je niet meer kan leren, chill :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    hopelijk bedoel je dat bij jouw op school op mavo vervelende mensen zitten, en niet in het algemeen.

    Economie en scheikunde zijn beide vakken dat je niet gewoon kan leren, gaat om inzicht. Misschien kan je dus beter wat oefeningen maken die met de leerstof te maken heeft. Want het zijn geen vakken waar je gewoon wat woordjes voor leert.
    Probeer vooral rustig te blijven en niet te veel te stressen.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 16:56 ]


    Can't control my second personality

    Ik heb ook geen goede punten. Volgende week krijgen we onze totale punten, maar ik heb maar 1 test van fysica gemaakt en ik had daar een 2 op. Ik zal dus 20 procent halen.
    Het jaar is nog maar pas begonnen, je hebt tijd zat om alles op te halen.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ik weet niet hoe je voor scheikunde en economie hebt geleerd, maar dat zijn echt vakken waar je oefeningen voor moet maken. Met de tekst leren kom je er niet. Luisteren is echt een vaardigheid die je moet bezitten en die kun je alleen maar leren door meer naar Duits te gaan luisteren. En Frans is gewoon leren, maar dat had je zelf wel door.

    Je moet niet gaan stressen. Je moet gewoon kijken naar wat je beter had kunnen doen en dat voor de volgende keer aanhouden. Dat je even een mindere periode hebt, hoeft niet te betekenen dat je geen Havo waard bent. Relax. Je hebt nog hartstikke veel tijd, en de volgende keer pak je het gewoon op een andere, betere manier aan.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 17:01 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Je moet echt de moed niet opgeven als het een keer niet lukt. Bespreek het met je leraar. Je kunt altijd om bijles vragen?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Elly4ever schreef:
    hopelijk bedoel je dat bij jouw op school op mavo vervelende mensen zitten, en niet in het algemeen.

    Economie en scheikunde zijn beide vakken dat je niet gewoon kan leren, gaat om inzicht. Misschien kan je dus beter wat oefeningen maken die met de leerstof te maken heeft. Want het zijn geen vakken waar je gewoon wat woordjes voor leert.
    Probeer vooral rustig te blijven en niet te veel te stressen.


    Jaa ik bedoel die mensen bij mij op school


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Misschien had je gewoon een slechte dag
    Ik haal ook goede cijfers dit jaar, op Frans na
    Maar ik haal ook voldoendes dus daar ben ik dan blij mee


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Het komt allemaal wel goed :) Ik zit in 3 vwo en ik heb ook best wel vaak onvoldoendes (laatst nog 2,8 voor AK). Maar als je vroeg begint met leren moet het wel goed komen =D
    sucses!
    x


    ~

    Ik heb zo vaak weleens een slechte week wat leren betreft. Het komt met vlagen. De ene keer lukt het heel goed en snap je alles, de andere keer wilt het allemaal gewoon niet lukken. Je haalt het makkelijk weer op. Ik geloof er in. (:


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    GuitarOnFire schreef:
    Je moet echt de moed niet opgeven als het een keer niet lukt. Bespreek het met je leraar. Je kunt altijd om bijles vragen?


    26 - 02 - '16

    ga naar een hulp lelaar. Dat deed ik ook, ze gaf hele goede tips in het algemeen.


    -