• Heej.

    Op mijn school zit het 1ste en 2de middelbaar apart in een ander gebouw en de rest allemaal te samen.
    Ik zit nu in het 3de.
    En nu hebben we lockers.
    Maar ik denk dat als ik men mappen in men locker ga steken dat ik veel mijn mappen ga vergeten eruit nemen.

    Hoe werken jullie met jullie locker?

    Ik zelf order het zodat ik snel de goede boeken uit mijn kluisje kan pakken(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik gebruikte het alleen voor mijn gymtas en jas.
    En nu ik op een andere school zit, wilde ik ook weer een kluisje, maar alles was al vol blijkbaar.

    Ik heb bijna al mijn boeken in mijn kluisje, en het is een grote chaos. Maar ik ga altijd vast elke pauze naar mijn kluisje zodat ik het nooit vergeet :)


    Can't control my second personality

    Ik heb dit jaar voor t eerst een locker en ja ik ga gewoon elke keer met de pauze kijken wat er in zit.

    Mijn kluis is, na twee dagen school al, een ongeordende bende. Ik stop er van alles in: jas, gymtas, boeken, schriften, voedselvoorraden, plastic tassen etc. En aangezien ik verdomme weer het laagste kluisje heb, kan ik ook nauwelijks zien wat erin ligt, tenzij ik op de grond zou gaan liggen x].
    Ik ga altijd aan het begin van de dag, eerste pauze, tweede pauze en aan het eind van de dag naar m'n kluis, daar raak je aan gewend. Moet wel zeggen dat ik regelmatig iets vergeet of de verkeerde boeken meeneem oid.


    i put the fun in funeral

    Bij mij is het super handig de locker is wel erg klein, maar er past alles in wat er in moet. Je mag er ook komen waneer je wilt. Wel is het altijd druk. Zit op een school met 1650 leerlingen. :s


    Life is full of fake people

    De boeken van vakken die ik na de pauze nodig heb, stop ik in mijn kluisje en wissel ze tijdens de pauze. En na school kijk ik welke boeken ik mee naar huis moet nemen.


    Take risks and conquer your fears.

    Diamantars storie about her locker:
    'S ochtends vroeg als ik slaperig en moe op school kom gooi ik alle boeken in mijn kluisje die ik de eerste drie uur niet nogdig heb. In de eerste pauze ga ik naar mijn kluisje en pak de boeken die ik in de lesuren er na nodig heb. De boeken van de eerste drie uur verdwijnen in mijn kluisje.
    Na die 2 uur gooi ik die boeken weer in mijn kluisje en pak ik mijn laaste boeken.

    Na school ga ik wéér naar mijn kluisje en doe alle boeken waarvan ik huiswerk heb in mijn tas en alleboeken die ik NIET nodig heb in mijn kluis.
    En dat dan het hele jaar door.... dat is enorm veel naar je kluis gaan, maar dat maakt niet uit. C:


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Mijn school heeft geen kluisjes :c


    26 - 02 - '16

    ik studeer en wil eigenijk mijn labspullen in mijn kluisje hebben, dan kan ik die niet meer vergeten, maar dan moet ik natuurlijk mijn kluisje vinden en dat is nog niet gelukt xD ga vrijdag verder zoeken, ben morgen vrij..

    en verder.. ik stopte altijd mijn jas erin en deed boeken erin die ik nog niet nodig had, in de pauze wisselde ik de boeken en aan het einde van de dag keek ik waar ik huiswerk voor had en dat nam ik dan mee en me jas natuurlijk ook weer..

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 17:27 ]

    Ik gebruikte mijn locker altijd voor mijn boeken of LO spullen, maar mijn cursus zelf nam ik wel altijd mee. Meestal had ik toch alleen het hoofdstuk bij waar ik mee werkte. Daarbij ben ik niet echt vergeetachtig en ben ik mijn sleutel maar twee keer vergeten in 4 jaar :')

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 17:27 ]


    The soul needs autumn.

    uhh tsja, gewoon elke pauze naar mijn kluisje, dat altijd een enorm rommeltje was. Dus dat was altijd goed zoeken(krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb al mijn boeken in mijn kluisje liggen, behalve die ik dat uur nodig heb. Ik loop liever honderd keer per dag naar mijn kluisje toe dan dat ik een zwarte tas heb haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb alleen een laptop kluisje waar ik gewoon mijn laptop in stop en als ie leeg is leg ik hem aan de oplader
    Maar ik deed altijd alles in mijn kluisje gooien en dat het kluisje een paar keer per jaar uitmesten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik dump al mijn boeken daar, en ik pak gewoon de boeken die ik nodig heb tot de volgende pauze.


    The odds are néver in our favor.