• Airbender! Van Avatar the last Airbender ja. Ik kijk nu ook Korra (goh, na 200000 jaar ja). Welke vinden jullie beter, Korra of Aang?
    Ik heb deze usernaam genomen omdat ik denk dat ik een airbender zou zijn. Wat zouden jullie eerder zijn? Ik twijfel tussen een Airbender en Firebender, maar ik zou het liefste een Airbender zijn.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik vind Aang beter, misschien omdat het iets langer duurde, maar ik vond het verhaal beter.

    Gave username iig. :3

    Ik vind Aang het leukst. :-) Gewoon door al de herinneringen die eraan vast hangen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ellis schreef:
    Ik vind Aang het leukst. :-) Gewoon door al de herinneringen die eraan vast hangen.

    + Ik had eigenlijk wel verwacht dat die naam al in gebruik zou zijn!;o


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik vond de naam Adele leuker (:
    Maar deze is ook leuk!
    Oh ja, ik vind Aang leuker, omdat ik er nog niet aan te ben gekomen Korra te kijken, heeft iemand een link waar ik dat kan zien? (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik heb eens een test gedaan en ik kwam uit op Aarde / Vuur. Ik zou voor Vuur gaan want dat staat voor Macht en ik hou van macht :9~


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind Aang en Korra beide leuk. Ze hebben allebei wel iets wat ik leuk vind aan de serie.

    Ik vind Aang beter, puur om het feit dat ik originele verhaallijnen support.
    En ik vind de verhaallijn er stukker beter van, tevens omdat je helemaal in het wereldje werd geintroduceerd.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    LOK is net begonnen, dus ik denk dat, na boek 2, ik wel kan oordelen welke beter was. Maar i vind ze allebei wel heel goed.

    Blanes schreef:
    Ik vond de naam Adele leuker (:
    Maar deze is ook leuk!
    Oh ja, ik vind Aang leuker, omdat ik er nog niet aan te ben gekomen Korra te kijken, heeft iemand een link waar ik dat kan zien? (:

    Link .


    The odds are néver in our favor.

    Vuur en Water vind ik het leukst.. :3

    Ach wat, ik ben gewoon de Avatar :)


    Tijd voor koffie.

    Leuke naam! Dat die nog niet bezet was...
    Ik vind denk ik Aang leuker. En ik zou een waterbender zijn :Y)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Volgens mij heb ik wel eens voor de lol vroeger van die testen gedaan.. Ze kwamen zo beetje allemaal op vuur uit ;P
    Ik vind beide series wel leuk eigenlijk.. Ik heb alleen een gruwelijk hekel aan die Nederlandse stemmen van Legend Of Korra..
    Blij dat ik het in het Engels gekeken heb xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aang for the win!


    26 - 02 - '16