• Het valt mij op dat er meer jongens zijn op het forum. En ik heb gezegd/geschreven dat ik totaal geen bezwaar heb tegen meer jongens op Quizlet maar ze moeten niet allemaal tegelijk komen, als het klopt dat er meer jongens op Quizlet zijn gekomen.

    Dus ligt het aan mij of zijn er nu meer jongens op Quizlet?


    Physics is awesome

    Ik vind het wel prima zo ;3


    26 - 02 - '16

    Van mij mogen er nog wel wat meer jongens bij:Y)
    Nee, maar ff serieus, jongens zijn gezellig en zijn over het algemeen veel meer down to earth dan meiden.
    Wij als meiden zouden hier gebruik van moeten nemen en ze gewoon doodgooien met vragen over hoe jongens denken (want ik ben toch niet de enige die denkt dat jongens af en toe van een andere wereld lijken te komen (A))


    From these ashes, I will rise

    Ancore schreef:
    Van mij mogen er nog wel wat meer jongens bij:Y)
    Nee, maar ff serieus, jongens zijn gezellig en zijn over het algemeen veel meer down to earth dan meiden.
    Wij als meiden zouden hier gebruik van moeten nemen en ze gewoon doodgooien met vragen over hoe jongens denken (want ik ben toch niet de enige die denkt dat jongens af en toe van een andere wereld lijken te komen (A))


    Daarvoor zijn ook de topics over meiden en jongens waar je elkaar vragen kan stellen.


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    (...)

    Daarvoor zijn ook de topics over meiden en jongens waar je elkaar vragen kan stellen.

    Dat weet ik, maar daar reageren meer meiden op dan jongens:Y)


    From these ashes, I will rise

    Ik ben al lang blij dat er tenminste mensen zijn die actief zijn.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jeetje, als ik dit topic zo doorlees... heb jij eigenlijk wel contact met jongens? :')
    Of überhaupt met mensen? Komt op mij een beetje over alsof je mensenschuw bent en je je bedreigd voelt wanneer iemand je "territorium" binnenvalt.

    Niet zo verrekte serieus doen. Je bent nog maar een tiener en je praat nu al als een mens van tachtig die over de jeugd klaagt. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    AHAHAHAHAHAHAHA


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Barnabas schreef:
    Jeetje, als ik dit topic zo doorlees... heb jij eigenlijk wel contact met jongens? :')
    Of überhaupt met mensen? Komt op mij een beetje over alsof je mensenschuw bent en je je bedreigd voelt wanneer iemand je "territorium" binnenvalt.

    Niet zo verrekte serieus doen. Je bent nog maar een tiener en je praat nu al als een mens van tachtig die over de jeugd klaagt. :')


    Ik heb contact met jongens aangezien er jongens in mijn klas zitten en ik communiceer gewoon dus ja, ik heb contact met mensen.

    En ik doe wel serieus en de vergelijking met een mens van tachtig vind ik niet terecht.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 12:58 ]


    Physics is awesome

    Frodo schreef:
    Soms zeggen ze ineens dat ze een jongen zijn en dan heb ik zoiets van: whaut? o.o


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Voor zover ik weet zijn er maar drie jongens echt heel actief op het forum; Alwin, Mitchell en Jacco (spel ik je naam zo goed?). Mitchell heeft al heel veel voor Quizlet gedaan en helpt de users ook heel goed wanneer het op computers/HTML/al dat gedoe waar ik dus niets vanaf weet aankomt. Alwin en Jacco zijn kandidaten in de bemiddelaarsverkiezingen en streven dus ook naar een beter en vrediger Quizlet. Eigenlijk zie ik dus niet waarom je je zo aangevallen voelt... in feite zijn de grootste herrieschoppers die Quizlet heeft gekend volgens mij altijd meisjes geweest. :W
    Besides, er zitten hier ontzettend veel meisjes. Ik vind het alleen maar goed dat hier nu een paar jongens rondlopen, zorgt voor wat afwisseling. :Y)

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 13:07 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Voor zover ik weet zijn er maar drie jongens echt heel actief op het forum; Alwin, Mitchell en Jacco (spel ik je naam zo goed?). Mitchell heeft al heel veel voor Quizlet gedaan en helpt de users ook heel goed wanneer het op computers/HTML/al dat gedoe waar ik dus niets vanaf weet aankomt. Alwin en Jacco zijn kandidaten in de bemiddelaarsverkiezingen en streven dus ook naar een beter en vrediger Quizlet. Eigenlijk zie ik dus niet waarom je je zo aangevallen voelt... in feite zijn de grootste herrieschoppers die Quizlet heeft gekend volgens mij altijd meisjes geweest. :W
    Besides, er zitten hier ontzettend veel meisjes. Ik vind het alleen maar goed dat hier nu een paar jongens rondlopen, zorgt voor wat afwisseling. :Y)


    Ik voel mij niet aangevallen door de vier jongens op het forum. En ik weet dat de grootste herrieschoppers altijd meisjes zijn geweest. Zoals ik al eerder heb geschreven kwam het dus door een nieuwe jongen op het forum.


    Physics is awesome

    Kun je voorstellen, al deze drama in het topic door één jongen.


    MadebyHades schreef:
    AHAHAHAHAHAHAHA