• Mijn moeder vertelde me net dat ik goed kon schrijven. Ze had namelijk mijn boekverslag gelezen en vond dat ik mooie woorden gebruikte en het prettig overbracht. Dat is toch leuk om te horen? Misschien moet ik dan toch maar een verhaal gaan schrijven hier op Q..
    Wiens ouders zeggen ook wel eens wat leuks tegen je? En zo ja, wat?(bloos)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wat leuk!
    Mijn ouders hadden stiekem een van mijn verhalen gelezen en vonden dat het er professioneel uitzag (:


    Take risks and conquer your fears.

    Awh.
    Ja. Ze vinden ook dat ik heel goed kan schrijven. (;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    mijn moeder wilt altijd dat ik reisverslagen maak. Omdat ze me leuk vind schrijven. Ik ga alleen niks hier op Q zetten. Want voor mij is schrijven iets persoonlijks. Ik word helemaal nerveus als andere het lezen.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Mijn moeder geeft me wel vaak complimentjes waar ik blij van word, vandaag was het dat ik weer eens goed getekend had:Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Oh, mijn ouders zeggen regelmatig wat leuks, haha. Dat komt doordat we steeds meer dezelfde boeken gaan lezen, ik groei meer naar hun stijl toe. Charles Lawinsky, Hella S. Haasse, Camilla Läckberg, Hennink Mankel enzovoort, dus tijdens het praten merken ze blijkbaar dingen op waarmee ze mij complimenteren omdat ik al zo ''slim'' ben en erg ''nadenkend''. En ja, dat apprecieer ik dan, ik vind het leuk om te horen. C:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn moeder zegt vaak dat ik goed kan tekenen en allebei mijn ouderds zeggen dat ik creatief ben:)

    xx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Mijn moeder zegt altijd dat ik zo mooi kan schrijven en dat ze jaloers op me is.
    Maar volgens mij zegt ze dat gewoon omdat ze m'n moeder is (':


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Mijn ouders zeggen vaak dat ik dik ben... En dat ik opzich wel goed ben met schrijven...


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Mijn ouders zeggen wel vaak wat leuks, ja. c: Vooral mijn moeder geeft soms complimenten over uiterlijkheden of zogenaamd sociaal gedrag dat ze bij me opmerkt. ^^ Ze vind het ook altijd fijn als ik haar help met kleren zoeken. (:


    You are beautiful, you are love.

    Mijn familie weet dat ik een boek schrijf en vinden dat erg leuk. ^^

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 21:42 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn ouders vinden ook dat ik goed ben in schrijven (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ehm, ja soms vast wel. Ik kan niet direct op iets komen ;s


    effort never betrays you

    Mijn vader maakt altijd van zo'n random, leuke complimentjes. (bloos)
    Maar mijn moeder is ook lief hoor!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Leuk. ^^

    Mijn ouders zeggen ook wel eens dat soort dingen tegen me, maar ik kan nu niet echt een specifiek voorbeeld bedenken. Vanochtend zei mijn moeder nog dat ik lief was omdat ik mijn bord in de vaatwasser had gezet. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn ouders hebben de laatste tijd alleen nog maar kwetsende dingen gezegd.


    26 - 02 - '16