• We are the Sterek Alpha's!



    We hebben verschillende 'ships' die al een eigen topic hebben hier op Quizlet, maar Sterek nog niet.

    Wat is Sterek?
    Sterek is een combinatie van de namen Stiles en Derek. Met de namen Stiles en Derek worden twee personages uit het televisieprogramma Teen Wolf bedoeld. Sterek staat dus eigenlijk voor Stiles en Derek als een koppel (ik zeg nu niet dat ze een koppel zijn).

    Sterek-shippers
    PercyWood
    Square
    Cherish
    Bogaert
    Aria
    TeamSterek
    TeamStiles
    Jetro
    Emrys
    TeamIsaac
    Oswin
    Ellis
    Khione
    Scuttle
    StilesHale
    Kurt

    Sterek verhalen
    Abominable Snowman - Sterek One Shots van PercyWood
    Dude, you could have warned me - Sterek drabbles van Square
    Don't be such a sour wolf van Square
    Little sour wolf van TeamSterek
    I'm the alpha now van TeamSterek
    Words I never said van TeamSterek en TeamStiles
    Werewolves and humans van TeamStiles

    Sterek fanart
    Derek Hale - PercyWood
    Don't be such a Sour Wolf - Square
    Stiles Stilinski - Square
    Stiles & Derek - Square
    Lose My Mind - Square
    Wolf Among Men - Square
    Wallpaper 1 - Square
    Wallpaper 2 - Square
    Wallpaper 3 - Square
    Van Cherish


    Vertel het me als je Sterek shipt en ik zet je op de lijst.
    Naamsveranderingen doorgeven!
    Zet hier je plaatjes (zelfgemaakt wordt in lijst geplaatst), filmpjes (hetzelfde verhaal) en verhalen neer.


    (Lolryne; deviantart)

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 20:28 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Square schreef:
    (...)

    Archiveofourown.com, een grote fanfic website die je vast wel kent. Het heet AO3 omdat het één A is (Archive) en drie O's (Of Our Own). (:

    Oh zo. Daar kwamen volgens mij die links vandaan die in jouw blog staan. Is me ineens een stuk duidelijker, dank je (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Oh zo. Daar kwamen volgens mij die links vandaan die in jouw blog staan. Is me ineens een stuk duidelijker, dank je (:


    Ja, volgens mij stonden zo ongeveer al die fics inderdaad daar. Voor AO3 heb je een uitnodiging nodig om een account te kunnen maken, dus de kwaliteit is daar over het algemeen een stuk beter dan op bijvoorbeeld Fanfiction.net. ^^

    En we zijn - alweer - op pagina 20, haha. Heb je het nieuwe topic al klaarliggen? *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ja, volgens mij stonden zo ongeveer al die fics inderdaad daar. Voor AO3 heb je een uitnodiging nodig om een account te kunnen maken, dus de kwaliteit is daar over het algemeen een stuk beter dan op bijvoorbeeld Fanfiction.net. ^^

    En we zijn - alweer - op pagina 20, haha. Heb je het nieuwe topic al klaarliggen? *O*

    Ik wilde net beginnen :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hij ligt klaar :3
    Heb jij dan een account op A03, Square? En heb je nog wat meer aanraders, ik ben er doorheen D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Question; wie vindt het erg als er mpreg in een verhaal voorkomt? Het is niet de hoofdlijn van het verhaal (het is een Isaac Lahey/Mya Roth verhaal. De one shot Matchmaker moet je maar zien als een extraatje :3), maar het komt er wel in voor en het zal belangrijk zijn voor de verloop van het verhaal als ik het erin stop.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    Hij ligt klaar :3
    Heb jij dan een account op A03, Square? En heb je nog wat meer aanraders, ik ben er doorheen D:


    Nog niet. Maar ik sta op de wachtlijst en zal waarschijnlijk over een maandje een mail krijgen. ^^

    Door de hele lijst? Dan heb je nog best wel snel gelezen, haha. :'D
    Ik had trouwens laatst al een paar nieuwe toegevoegd, ik weet niet of je dat al had gezien. Ik ben op dit moment deze aan het lezen, die ook erg leuk is. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    PercyWood schreef:
    Question; wie vindt het erg als er mpreg in een verhaal voorkomt? Het is niet de hoofdlijn van het verhaal (het is een Isaac Lahey/Mya Roth verhaal. De one shot Matchmaker moet je maar zien als een extraatje :3), maar het komt er wel in voor en het zal belangrijk zijn voor de verloop van het verhaal als ik het erin stop.


    Als jij dat wilt schrijven, doe het dan gewoon. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Nog niet. Maar ik sta op de wachtlijst en zal waarschijnlijk over een maandje een mail krijgen. ^^

    Door de hele lijst? Dan heb je nog best wel snel gelezen, haha. :'D
    Ik had trouwens laatst al een paar nieuwe toegevoegd, ik weet niet of je dat al had gezien. Ik ben op dit moment deze aan het lezen, die ook erg leuk is. (:

    De nieuwe had ik nog gezien nee. Ik ga zo kijken. Ik lees snel. Dan lig ik in mijn bed en dan lees ik op mijn iPod. Of voor ik naar school ga op mijn iPod :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Square schreef:
    (...)

    Als jij dat wilt schrijven, doe het dan gewoon. :Y)

    Ja nou ja, er zijn mensen die het echt niet leuk vinden. Ik moet wel even een goede reden vinden waarom Stiles in godsnaam zwanger is...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Topic nummer drie

    Zeg het trouwens even als je een account hebt gekregen, Square, dan zet ik een link naar dat account in de lijst van het topic :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    WIE HEEFT DEZE TEKENING GEMAAKT?! Ik ga hier nu dood ):


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Vote for the sake of Sterek! We can't lose.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    (Het topic moet even vol)
    Weet iemand een goede reden waarom Stiles zwanger is van Derek? Ik kan niet echt iets bedenken dat niet clichè is.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Ja nou ja, er zijn mensen die het echt niet leuk vinden. Ik moet wel even een goede reden vinden waarom Stiles in godsnaam zwanger is...


    Omdat hij naar bed is geweest met Derek, duh. (cat)
    Maar ik denk dat dat niet helemaal was wat je bedoelde. Tja, de meest gebruikte reden in fic is dat mating een soort speciale krachten heeft.


    PercyWood schreef:
    Topic nummer drie

    Zeg het trouwens even als je een account hebt gekregen, Square, dan zet ik een link naar dat account in de lijst van het topic :Y)


    Zal ik doen. ^^
    Maar is dit niet een beetje heel vroeg om een nieuw topic te openen? Deze heeft nog best wel wat posts nodig. :x
    Edit: Oké, met een spam raakt het natuurlijk wel vol...


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 21:28 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan