• Heey, ik had weer eens een idee om een verhaal op quizlet te plaatsen. Alleen wil ik wel weten of mensen het willen lezen.
    het gaat over middeleeuwen, een meisje dat best rijk is maar veel liever wil vechten, weg wil gaan. Meer kan ik nu eigenlijk nog niet zeggen.
    Er komt, denk ik, wel een beetje magie in voor maar niet veel. Misschien laat ik het ook wel helemaal weg.
    Ik zal, om gewoon te laten zien wat mijn schrijfstijl is en zo, het begin plaatsen. En dit is het begin, dus er zit niet echt spanning in of zo.

    Een van de dienstmeisjes liep om het zittende meisje heen en knielde voor haar neer. Ze trok het lint dat vanaf haar oksels tot middel was omwikkeld om de bovenkant van haar kleding vast te maken, strakker en maakte er een strik van. Het meisje op de kruk, Avery, trok een pijnlijk gezicht en greep de leuning van de stoel vast. ‘Moet dit echt?’ Avery keek het dienstmeisje aan. Dat glimlachte en ging weer rechtop staan, draaide zich even om en rommelde in de spullen die voor de spiegel waren uitgestald.
    ‘Avery, vanavond is het gemaskedere bal. Dit is voor U een belangrijjke dag, uw eerste gala! Wij willen dat U er op uw best uit ziet.’ Een ander dienstmeisje was al een tijdje bezig met haar haar en stopte even om een andere borstel te pakken. Ze keek liefdevol naar het glanzende haar en ging daarna weer verder. Avery liet zich niet afleiden.
    ‘Maar...’ vervolgde ze. ‘Ik wilde helemaal niet opgetut worden. Laten jullie me dan nooit dragen wat ik wil?’ Lee, het dienstmeisje, glimlachte. Ze kende dit en kon het eigenlijk wel waarderen.
    ‘Avery, kijk nou eens naar uzelf.’
    ‘Noem me nou eens jij, we kennen elkaar al zo lang.’
    ‘Oke dan. Maar kijk eens, zie je niet hoe mooi je bent? Van zoiets prachtigs willen wij het mooiste op aarde maken. Je zal de mooiste zijn vanavond.’ Een kleine glimlach verscheen op Avery’s gezicht.
    ‘Ik vind zelf van niet. Maar jij bent een stuk ouder en wijzer dus zal ik je wel moeten geloven. Sorry, deze discussie heb ik al vaker met jullie gehad. Ik zal er over stoppen. Andere dingen doen is gewoon een stuk leuker.’ Lee glimlachte en pakte een handvol schuifjes voor in Avery’s haar. ‘ Stil zitten. Ik ga je haar vastmaken, dat mag niet verkeerd gaan.’


    Zouden jullie het willen lezen?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ja opzich lijkt het me wel leuk, en je hebt een prettige schrijfstijl


    Can't control my second personality

    Ja, ik zou het lezen. Love this. Ik wil gewaarschuwd worden als het online komt. _O_


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    misschien, als het verloop me bevalt, zal ik het lezen.


    -

    Oke ik zal hier wel een url plaatsen naar de storie als ik hem online zet (kan nog wel paar dagen duren want ik weet niet hoeveel tijd ik heb) en ik zal de mensen die zeker weten gaan lezen een gb sturen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Waarschuwen!


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"