• Dit haat ik ook. Je geeft iemand een rol en die zijn er dan niet blij mee. Dan heb ik gwn iets van; wees blij dat je überhaupt een rol hebt. Ik geef toe dat heb ik ook soms dta ik niet blij ben maar dan ga ik niet heel verwaand gaan doen tegen de pers. die rollen verdeelde.


    Heb ik gelijk?

    edit; zoals sommigen zeggen ben ik op dreef met klagen en zagen

    groot gelijk..

    en jij bent lekker op dreef vndaag :D


    We can only learn to love by loving.

    helemaal.
    Dat is dan het risico als je je bijvoorbeeld opgeeft in een topic met verassingen.
    Je kunt ook een keer een wat minder leuke rol krijgen, dan gaat er toch niet dood..xD


    i need you like a heart needs a beat.

    Ksnap em nii,

    Vind je dat diegene dat de rol gekregen heeft gelijk heeft of die gene die de rol geeft?

    Haha ^^ je hebt gelijk

    Maar je bent vandaag wel nogal in je klagen en zagen hé ^^

    Jups, je hebt helemaal gelijk.
    Soms heb ik wel zo iets van: "Had ik tog die andere moeten kiezen"
    Maar ik ga niet zeuren dat ik een andere wil ofso, want dat vind ik zooo irritant. ><


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    gelijk, maar hmpf. Ik haat gewoon al die topics over die rollen ;S
    Hmpf.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    helemaal gelijk
    zoals VANILLANINJA al zei jij bent echt op dreef =D
    je weet gewoon goeie dingen, waarvan jezelf begint te twijfelen, en eindelijk iemand die op komt
    xoxo


    Maybe part of loving is learning to let go...

    maar volgens mij bij die verrassingen hé, krijgen de vrienden van de rollenbeheerder altijd de leukste rollen

    Ksnap em nii,

    Vind je dat diegene dat de rol gekregen heeft gelijk heeft of die gene die de rol geeft?

    ik geef niet egt iemand gelijk
    ik vind gwn dat sommigen die een rol kregen er zo dom over doen omdta ze niet blij zijn ermee

    helemaal gelijk
    zoals VANILLANINJA al zei jij bent echt op dreef =D
    je weet gewoon goeie dingen, waarvan jezelf begint te twijfelen, en eindelijk iemand die op komt
    xoxo

    iemand moet het doen xD

    Ja ik had dat ook eens!
    Iemand had vriendin Georg en toen vroeg ik iedereen blij? En die bepaalde persoon : Nee ...!
    Oh Jessuss daar krijg ik het echt van !


    Take My Hand Take A Breath ...

    gelijk, maar hmpf. Ik haat gewoon al die topics over die rollen ;S
    Hmpf.


    Eens. :X


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Haha, triest hoor. Mensen gaan antwoorden op die topics en dan zijn ze het er niet mee eens? Er niet tevreden mee? Dikke shit, wat een aanstellers.


    Life is hard and then we die

    Idd
    Dat mens zeikt de hele tijd wanneer kom ik er weer in voor 0-0


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ik vind dat dat hele gerol afgeschaft moet worden.
    De meesten kiezen tóch wel weer vrienden dus het maakt niet eens uit. Er komt alleen maar ruzie van en dat verwende gedoe is inderdáád heel irritant.
    Echt .. grr.. -.-'


    Mew <3