• Hallowaa skattiess.
    Ik wil een nieuwe serie beginnen omdat ik weer een uber geile idee heb(A). maar mijn probleempje is dat ik geen titel kan verzinnen. daarom maak ik deze topic. beetje logisch hea(A)

    Stukje.
    Hallo ik ben Stella en ben 18 jaar oud. Ik woon in een weeshuis vanaf mijn 8ste. Niemand heeft mij daar ooit gemogen,alleen de leiders. Niemand mag mij nu vooral niet meer door mijn vriendje,Steve. Ze beweren dat hij een fout vriendje is en dat hij vreemd gaat. Ik geloof er natuurlijk geen zak van. hij is altijd lief voor me geweest en heeft mij nog nooit iets aangedaan.
    Op een dag vraagd Steve of ik met hem mee wil naar zijn vrienden. Natuurlijk zeg ik daar geen nee tegen. Bij zijn huis ontmoet ik zijn vrienden.Zijn vrienden spelen in een bandje die ik niet ken. Het klikt wel tussen ons en worden goeie vrienden. Het was geweldig die tijd. Tot er iets verschrikkels gebeurde. Iets wat ik nooit had verwacht. Ik ondek een groot geheim van mijn grote liefde,maar niet alleen van hem,ook van 1 van zijn vrienden.


    Na het verhaal speelt dus in verledentijd. ik ga dus schrijven wat er allemaal is gebeurt. ik wil daar dan misschien ook een vervolg op gaan schrijven als hij goed gemaakt word natuurlijk.
    Mijn verhaalt komt pas als ik een stuk of 10 delen heb geschreven. Dat doe ik omdat ik niet zovaak aan mijn verhaal kan werken en heb ik opeens geen zin meer om dat verhaal te typen.


    LET OP!:
    Als jullie een engelse titel hebben,willen jullie dan a.u.b de vertaling erbij zetten. dat is makkelijker voor mij. Engels is bij mij niet echt zo goed. dus alvast bedankt daarvoor:D
    x Mii(K)

    The pressure is high but I'm holding on.

    -De druk is hoog maar ik houd vol-


    Life is hard and then we die

    The secret about mine and him (het geheim en demijne en hem)
    Srr lekker inpiloos --'


    What's wrong whit loving someone?

    Tnxxx!!
    verder niemand reageert:( dus ik kies die van PUKKELxDING.