• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Oh, klootzak!
    Jij krijgt vanavond echt een groot probleem met mij. D:

We'll still love each other, forever and always. <3

Koppijn en te vroeg op school. Geweldig begin van de dag ;D

Je was gisteren heel erg ongeïnteresseerd, en je reageerde maar om de tien minuten voordat je wegging. Did I do something wrong? D:

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

Heb je lekker vakantie, is het zulk ** weer... ):

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Ugh. Ik haat het dat ik mijn vriend bijna niet zie doordat hij het zo druk heeft met school. ._.

-

Ik zit lonely in het tussenuur, maar eigenlijk kan ik dit goed gebruiken zodat ik twee hoofdstukken voor eco nog moet inhalen.. Hm. Waarom is eco huiswerk zo stom?

IK. HAAT. REGEN! Ik ben helemaal doorweekt, mijn kapsel is verpest en mijn spijkerbroek lijkt nu een skinny omdat hij zo erg glad van het vele water! FUCK YOU!

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

ghkaW;G'MHk';un GHzr /ugm.tghsvbdjl;kgh/vnS dlt?gRFV

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ik heb altijd wanneer ik huiswerk maak inspiratie voor gedichten -.- en dat is afleidend.

En tot overmate van ramp wil mijn laatste zin niet lukken. *zucht*

Mijn haar is helemaal verpest D: I do not like this!

Goddamn, ik helemaal laptop opstarten om je even een lesje te leren, ben je gvd niet online. fack u, fack uuuu.

"I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

Duizelig. :/

"Well, well. Look who we've got here!"

Vakantie! Eindelijk!

stay safe because I like being alive at the same time as you

Dus dit gaat weer geweldig.. *kuchkuch* :')

-

Waarom moet ik net nu verkouden worden. D;