• Die plus 1?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik zou het werkelijk niet weten, ik heb het wel vaker gezien..


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Geen idee, vast van een of ander sociaal netwerk :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Dat is van Google+


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Dat is van Google+

    En wat is die +1 dan? En wat kan ik er mee?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    (...)
    En wat is die +1 dan? En wat kan ik er mee?

    Dat is toch dat 1 persoon hem gegoogleplust heeft? (Ik spreek vloeiend AVN (cat))
    Als er dan +2 staat betekent het dat twee mensen dat hebben gegoogleplust, dus het is volgens mij net zoiets als liken, respect en kudo's, maar dan van google plus.


    From these ashes, I will rise

    Ancore schreef:
    (...)
    Dat is toch dat 1 persoon hem gegoogleplust heeft? (Ik spreek vloeiend AVN (cat))
    Als er dan +2 staat betekent het dat twee mensen dat hebben gegoogleplust, dus het is volgens mij net zoiets als liken, respect en kudo's, maar dan van google plus.

    Dit dus.
    En hoe meer plusjes het heeft, hoe meer bovenaan het in de lijst zal staan bij de google zoekopdracht shit.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ancore schreef:
    (...)
    Dat is toch dat 1 persoon hem gegoogleplust heeft? (Ik spreek vloeiend AVN (cat))
    Als er dan +2 staat betekent het dat twee mensen dat hebben gegoogleplust, dus het is volgens mij net zoiets als liken, respect en kudo's, maar dan van google plus.

    Eh? Waarom wilt iemand mij googleplussen?! Kan ik ook zien wie? ^^


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik heb het dus net even geprobeerd bij mezelf. c: Met Twitter. En toen werd de 0 een 1.
    Die 1 staat niet per se voor google, maar ook voor Twitter en zo. Iemand heeft dus ofwel je profiel getweet, of geliked, of gegoogleplust, of getumblred of iets anders.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Scientia schreef:
    Ik heb het dus net even geprobeerd bij mezelf. c: Met Twitter. En toen werd de 0 een 1.
    Die 1 staat niet per se voor google, maar ook voor Twitter en zo. Iemand heeft dus ofwel je profiel getweet, of geliked, of gegoogleplust, of getumblred of iets anders.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Als je met je muis over die + gaat, krijg je meerdere opties om je creatie te delen. Zoals via Google+ en LinkedIn. En als er een 1 of hoger staat, betekent het dat iemand hem dus op een van die manieren heeft gedeeld.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes