• Ik ben dus super enthousiast, want, ik ben een soort van geselecteerd door mijn leraar Engels om mee te gaan naar Straatsburg om daar in het Europees parlement te zetelen met jongeren van over de hele wereld en daar dus te debatteren. Problem is, geselecteerd zijn, wil niets zeggen. We moeten een motivatie van minstens tien regels indienen. Nu is het de allereerste keer dat ik een motivatie moet schrijven en ik heb geen flauw idee wat daar allemaal in moet om dus ook gekozen te worden.

    Ik had al:
    - Mijn politieke interesse
    - Mijn interesse in de mening van anderen over deze onderwerpen.
    - Inzichten en visie verruimen.
    - Nieuwe mensen/culturen leren kennen.

    Maar daar vul je dus geen tien regels mee. Mijn vraag is dus, om een ondertussen wel heel erg lang verhaal kort te maken, wat vinden jullie dat zeker in een motivatie moet? Oh, en mag je daar dingen in vermelden als "Ik spreek vloeiend Engels, ik kan goed debatteren, etc" of zijn dat dingen die je beter niet vermeld?


    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 19:50 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Wow dit klinkt echt leuk, dat wil ik ook later doen !!
    Ehm ik heb hier niet echt verstand van want alles wat ik wou zeggen staat eigenlijk al hier boven geschreven. Maar succes met schrijven en ik hoop voor je dat je mag gaan !!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik weet eigenlijk een beetje te weinig over dat debat om er veel over te zeggen. In iede rgeval veel succes, hopelijk ben je er bij (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Ik weet eigenlijk een beetje te weinig over dat debat om er veel over te zeggen. In iede rgeval veel succes, hopelijk ben je er bij (:


    Ik weet er zelf ook niet echt veel over, het is meer dat we allerlei verschillende politieke en maatschappelijke discussies gaan voeren, net zoals in het echte parlement. Meer hebben ze nog niet gezegd. Bedankt! c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Misschien dat je later eventueel de politiek in wilt?
    Nieuwe ervaringen opdoen.
    Goed voor je ontwikkeling.
    Duidelijke eigen mening.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt