• Nu ik eindelijk herfstvakantie heb en het best wel kut weer is, zou ik graag mijn tijd wat willen verdoen met het kijken van films, series en het lezen van boeken. Vandaar dat ik nu maar even dit topic open om te vragen of jullie nog iets leuks vinden voor mij. (:

Qua boeken vind ik iets in de trend qua Hongerspelen - Harry Potter en soms wel wat chicklits lekker weg lezen, maar als je iets anders hebt, is dit ook welkom.
    Qua films is alles welkom, hiih - ik moet wel toegeven dat ik komedie, drama en actie het fijnste vind, maar romantiek en thriller is ook wel welkom
    Qua series kijk ik voornamelijk PLL, Teen Wolf, Supernatural en the Vampire Diaries om jullie een beetje een beeld te geven, hihih.

Bedankt alvast!

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Als serie is How I Met Your Mother een echte aanrader, al is het wel iets helemaal anders dan wat jij kijkt!
    The Lying Game is ook leuk, je kan de stijl vergelijken met PLL^^

The soul needs autumn.

aha
    mijn vieze vette verloofdexD

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

unions schreef:
    Als serie is How I Met Your Mother een echte aanrader, al is het wel iets helemaal anders dan wat jij kijkt!
    The Lying Game is ook leuk, je kan de stijl vergelijken met PLL^^

The Lying Game ken ik al, haha, vind ik echt een vreselijke serie, sorry. (:

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Series: Big Bang Theory, ^^ How I met your Mother, According to Jim, Moedern Family.

Boeken: The Perks of being a Wallflower en boeken van Sophie kinsella, die zijn echt heel leuk! Boeken van Nicholas Sparks ook ( the Notebook, Dear John, The Lucky One)

FIlms: The Dark Knight Trilogie, The Avangers, The Gleen Lantern, Eagly Eye, 300, Gladiator, POTC films, My Sisters Keeper, the Notebook, Dear John, The Lucky One, Ten things I hate about you, Inception, A walk to remember, Mean Girls, Avatar, Inglorious Basterds, Love Actually, V for Vendetta.

The odds are néver in our favor.

De serie New Girl is leuk. c:
    Films...
    I am legend, Dark Shadows, The lucky one, The help.

Gebroken licht is een aanrader om te lezen. (krul)

You are beautiful, you are love.

Als het gaat om series, raad ik je Game Of Thrones aan. :Y)
    Verder zijn Contraband, She's The Man, 30 Minutes Or Less en Dark Shadows leuke films.

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

Na'w ik heb nog geen vakantie :c

HARRY POTTER MARATHON.

Pretty is just a pretty word.

Disney Marathon, altijd succes met vrienden!

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Awkward (serie) en Game Of Thrones (boeken + serie). _O_

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."