• Lieverds!!

    ik zit met een probleempje!

    ik ben 16 jaar,,
    mijn vriendin heeft zwart haar..
    Ik wil dat ook heel graag alleen mag ik niet van me ouders :@
    hebben jullie tips om wel me haar te mogen verfen?

    heel erg bedankt


    x

    mijn moeder vind dat ik dan bleek wordt:S
    heel dom,

    NotYourFreak jij hebt zo veel mazzel dan!

    xx

    Dat dacht mijn moeder ook maar ga dan eerst voor donkerbruin heb ik ook gedaan en verf het daarna zwart ik ben van mezelf dus blond en het zwart staat me echt super volgens mensen hoewel iedereen dacht dat ik heel bleek werd. Maar dat werd ik niet. Je kan ook vragen of je met een kleur shampo mag doen die je naar 24 x wassen er weer uit is.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    nee heb al heel veel gezeurd!! ik blijf gwn zeuren!

    maar ik moet eten ik kom strax weer maar please blijf reactie's plaatsen met TIPS

    x

    mijn moeder vind dat ik dan bleek wordt:S
    heel dom,

    NotYourFreak jij hebt zo veel mazzel dan!

    xx

    Jaah bestwel o.o
    Maar.. Als je nou eens na school bij een kapper langsgaat en gaat vragen of je er erg bleek door gaat worden, stel dat het niet zo is, dan zeg je dat gewoon =o Dat heeft zij geen argumenten meer..
    En anders maar gwn doen >.<


    Mew <3

    Ik mogt het vorig jaar al ,,toen was ik twaalf ,,en daarvoor mogt ik het ookall verfen duss ik weet niet ><


    Crack a bottle

    Ik mag het ook niet. Maar ik mag het wel heel erg donkerbruin. Misschien kun je dat voorstellen?


    Music is the new sex

    ik mag al jaren mijn haar kleuren al van mijn 11de ofzo. en vandaag heeft mijn ma mij geholpen met mijn haar te kleuren. tis nu helemaal zwart, voor de eerste keer vroeger waren er altijd meches door.

    :D ik ben er weer!!

    hmm ik heb net aan tafel gevraagd of ik het heel donker bruin mocht doen! dat mocht niet eens!! pleasee wie heeft nog meer tips

    heel erg bedankt hoor! van jullie tips!:D maar nog meer zou beter zijn!!

    uhm mijn vriendin heeft haar haren gwoon zelf 's nachts zwart geverft als het er een keer in zit kan het er niet zo uit.. dit moet je alleen doen als je het niet erg vind om de dagen daarna wel straf te hebben

    heeft je ma haar haar geverft ofzo miss kun je haar daar op wijzen.. of gewoon stiekem doen net zoals wat SexyTingx3 zegt


    Love is the world. And that's make my smile.

    MissHiip mijn moeder verft idd haar haar ook! maar dat doet ze omdat ze een beetje grijs wordt:P


    x

    iemand nog meeer tips??

    nog meer??

    pleaseeeee help mee!!