• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik zal het proberen Elvish.

    Ik zal hem meeslepen :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [reactie op vorige pg]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij tekent zachtjes op mijn huid en ik sla mijn ogen neer. 'Ik denk niet dat Nick er echt problemen mee heeft,' antwoord ik zachtjes. 'En anders heeft hij pech. Hij zal toch wel naar het punt uitkijken dat jij vertrekt.' Ik weet dat gewoon van Nick. Ze mogen elkaar niet, en ik moet een keuze zien te maken. Een keuze tussen twee uitersten. Waarom houd ik van Nick? Voor die enkele keer dat hij me complimenteert? Of voor die enkele keer dat hij wel dingen verteld, hoewel hij nog steeds niet uit zichzelf vertelt uiteraard. Ik weet niet waarom ik van Nick houd. Misschien is hij wel zo'n iemand die zo diep in mijn verleden geworteld zit dat het lijkt alsof ik hem in de toekomst ook nodig heb. Maar is dat wel zo? Als Nick nu weg zou gaan, dan zou ik er wel verdrietig om zijn, maar dan zou ik er wel over heen komen. Bij Jake? Dat zou iets heel anders zijn..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rosali Chevonez.

    'Shit nu heb je me door..' zei ik toen en zuchtte. Ik grinnikte vervolgens.
    'Tuurlijk niet. Als ik dat zou willen doen had ik het nu al gedaan. ' ik knipoogde geheimzinnig en grijnsde.
    'En wanneer zal die geheimzinnige inwijding plaats vinden?' Vroeg ik toen met een wwnkbrauw wiebel. Ik lachte zacht en trok mijn ene been op. 'Lijkt me wel leuk. '
    Ik keek hem met mijn blauwe ogen aan en tikte even met mijn lang gevijlde nagels oo de tsfels.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake
    Ik zucht 'Als Nick anders was geweest, iets aardiger en minder sarcastisch zou ik nog met hem over een gekomen zijn misschien.' Ik glimlach weer scheef en kijk voor me uit dan. 'Waar is het misgelopen? Toen Ashley naar onze school gekomen was?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik haal mijn schouders op. 'Ik heb niet echt zin om aan de keren te denken dat het is misgelopen,' mompel ik. Ik staar naar de grond en Jake kijkt voor zich uit. Een zucht rolt weer over mijn lippen. Toch snap ik een ding niet. Waarom kust Jake me wel, waarom kan dat dan wel? Maar verder niet? Doordat ik zo in Jake's armen sta bedrieg ik Nick toch al? Het is frustrerend. En ik bijt ongemerkt weer hard op mijn lip.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aeras schreef:
    Rachelle Lemmons.

    Ik kijk hem aan. 'Goede demoon vaders? Ze nemen meestal al de benen als ze een demoon zwanger hebben gemaakt. Het is iets..vreemds..maar het is wel zo. Bijna alle demoon vaders nemen de benen als E een kind verwachten. Is het niet tijeens de zwangerschap dan is het tijdens de opvoeding. ' Ik zucht. 'Problemen zal ik blijkbaar altijd hebben. ' zucht ik dan.
    Ik grinnik als hij zegt dat ik sexy ben. 'Altijd. Je hebt het of je hebt het niet. ' zeg ik dan arrogant mrt een grijns. Ik knipoog en loop vervolgens de auto uit.
    Als hij vraagt dat ik niet meer kijkers krijg lach ik. 'Niet als ik dit doe. ' Ik knip in mijn vingers en we verschijnen voor de kamer hij houdt de deur voor me open en ik lach. 'Bedankt , dat is erg attent van u mister Johnathan. ' zeg ij dan en loop naar binnen. Ik schop mijn schoenen uit en pleur ze ergens neer. Ik laat me oo het bed vallen e zucht. 'Wat ben ik blij dat we de bedden hebben verschoven. ' Ik glimlach en draai me even op mijn zij. 'Maar eerst misschien douchen. Of wil jij eerst?' Zeg ik dan met een glimlach.
    Ik moest mijn familie achter me zetten en meer niet.
    Ik doe mijn sjaal af en trek de vest van John uit. Ik hang ze netjes op en kijk hem aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Axton
    Ik kom in de kamer en zie het briefje liggen. Ik geraak weer in paniek, maar dwing mezelf kalm te blijven, terwijl ik het briefje las.
    Mijn ademhaling versnelde weer. Shit, sinds wanneer had ik verlatingsangst?
    Ik had zin om het raam uit te springen en haar te gaan halen, maar dat mocht ik niet doen. Ze had even tijd voor zich nodig en bovendien wist ik niet waar ze kon zijn. Daarom bleef ik in de kamer, maar kroop wel weg in een hoekje. Ik trilde, terwijl ik ergens achter het bed in een hoek van de kamer in elkaar dook. Ik maakte me zo klein mogelijk, terwijl mijn hele lichaam trilde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik loop voorzichtig het kapelletje in en kniel neer voor het altaartje. Ik ben niet gelovig normaal maar nu? Nu weet ik het allemaal niet meer. Ik begin alles te vertellen wat er me dwarszit tegen het mariabeeldje en sta dan zuchtend op. Ik loop naar buiten en ga op de kliffen zitten. Ik kijk uit over de zee en glimlach zwakjes. Ik zucht dan en sta op. Als ik nu wankel lig ik beneden. Voorzichtig loop ik naar achteren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik hoor haar zuchten en kijk haar vragend aan. 'Wat is er Les?' Ze bijt weer op haar lip en ik tik met mijn vinger tegen haar lip. 'Niet bijten.' zeg ik en glimlach dan zwakjes. 'Je mag je lip niet verpesten.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ocharme Axton ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Er is niets Jake,' zeg ik dan en ik kijk hem gewoon niet aan. Ik kijk weg van hem, gewoonweg omdat ik niet anders kan. Oke, ik kan wel anders, maar ik kijk gewoon weg. Hij tikt met zijn vinger tegen mijn lip en automatisch laat ik die los. 'Mijn lippen zijn wel mijn minste zorg,' mompel ik tegen de grond. Life sucks, yes it does.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk haar zielig aan. 'Niet waar, je lippen zijn van de hoogste prioriteit.' zeg ik. 'Net als jouw gedachten en gevoelens.' Ik kijk haar aan en voel dat er haar nog altijd iets dwars zit. 'Zeg het me Les, ik doe alles...'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Je doet niet alles,' breng ik hem ter herinnering. 'Maar dat hoeft ook niet.' ik kijk hem aan. Als je al twee keer op een dag wordt afgewezen, ondanks dat het inderdaad fout is, ga je het niet een derde keer proberen. Tenzij je wanhopig ben. 'En mijn gevoelens zijn een warboel, en mijn gedachten kan ik niet verstaan. n mijn lippen, die vormen slechts loze woorden die domheid weerspiegelen.' ik sla mijn ogen weer neer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik zucht zachtjes en geef dan toe. 'Oke misschien kan één keer wel.' zeg ik zachtjes 'Maar haat me dan niet oke?' vraag ik haar smekend.
    Ik wil niet dat ze zich dan afreageert op mij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'