• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    Redenen voor Jeslie

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 18:03 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik lach en schud even mijn hoofd. 'Let me help.' zeg ik dan en ga achter haar staan. 'Zie je die witte driehoekjes op de baan? Daar moet je je op concentreren. Dan gooi de bal terwijl je iets door je knieën buigt. Kijk zo.' zeg ik en toon het haar voor. 'Nu jij.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    'We kunnen naar Iraklio gaan maar het is wel een klein eindje rijden.' mompel ik 'Eigenlijk weet ik hier bijna niets zijn.' zeg ik dan grinnikend en kijk hem aan. 'Jij? Hier al geweest of niet?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake komt achter me staan en vertelt me dan hoe ik het moet doen. Ik luister en als hij zegt nu jij probeer ik het. Het gaat al iets beter, dit keer gooi ik er 4 om. Dus in totaal 7. 'Hm, al beter,' zeg ik glimlachend. 'Ik weet niet hoe ik van je ga winnen, maar het zal me lukken'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Wel in Griekenland, maar nog niet hier." glimlachte ik. "Maar dan gaan we wel naar Iraklio."
    Het ligt sprong op groen en ik begon weer te rijden. In het begin even heel kort en helemaal niet hoog op mijn achterwiel. Eigenlijk kwam het voorwiel nog geen 30 centimeter van de grond, maar anders zou Alexi kunnen schrikken en vallen.
    Ik ging weer gewoon rijden, terwijl ik grijnzend op haar reactie wachtte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik lach en rol met mijn ogen. 'Mijn beurt.' zeg ik en gooi expres slecht.
    4 kegels in het totaal. Ik zeg lachend dat het komt omdat ik geen magische kus gekregen heb. Hetzelfde onderwerp als de vorige keer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik klem me angstig nog wat harder tegen hem aan. 'Niet. Grappig' protesteer ik en bijt op mijn lip. Iraklio is een halfuur rijden. Hoe ga ik dat in hemelsnaam op dit ding overleven? Oke ik wil wel ooit leren met een moto rijden maar dan moet ik over mijn angst heen zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik merk het niet op dat hij expres slecht gooit. Ik ben namelijk tegelijk aan het nadenken. Slechte combinatie. Ik lach een beetje als Jake zegt dat het komt omdat hij geen magische kus heeft gekregen. 'Je weet wat ik er de vorige keer al over zei, placebo-effect.' en ik knipoog naar hem. En dit keer zal hij het sowieso zonder moeten doen. Jake en ik zijn uit elkaar. 'En jij bent er goed in, dus waarschijnlijk win je alsnog wel.' Ik wacht tot hij klaar is en ga dan zelf weer. Ik gooi 6 kegels om. Niet slecht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {6.5 op topografie, ik baal aangezien ik er gister de heledagmee bezig was en ik me niet kon consenteren bij de toets}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik zie dat ze er niet met haar gedachten bij is. Alweer en loop dan zuchtend naar de bar. Er staat een meisje af te wassen. '2 colas' mompel ik zachtjes. Ze kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan en kijkt dan naar Leslie. 'Trouble in paradise?' vraagt ze en ik schud mijn hoofd. 'Was het dat maar dan kon ik er tenminste iets aan doen.' zeg ik en kijk haar aan. 'Heb jij ooit tussen 2 jongens moeten kiezen?' vraag ik het meisje dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Jade :P ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grinnikte en boog wat voorover, terwijl ik de motor snelheid liet meerderen. Ik keek wel hoe snel hij kon, niets was te snel voor mij. Ik kon het niet laten te grijnzen ondertussen. Hier kon ik gewoon echt plezier aan beleven en als Alexi nu eens zou beseffen dat ik nergens tegen zou rijden, zou zij dat misschien ook kunnen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Elisabeth Gillies ;OOOOOOOO

    awesome :3


    WEET JE WEET JE WEET JE

    je moet het nummer Somewhere only we know luisteren maar dan gezongen door Max Schneider en Elisabeth Gillies :3

    En Ellie, dat vind ik echt balen voor je ):]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik doe nu toch mijn ogen dicht en ben even bang dat ik zijn botten verpletter. Ik los een klein beetje mijn grip maar blijf hem vasthouden. Ik ga dood, ik ga dood, ik ga dood, denk ik de ganse tijd en voel een bloedsmaak in mijn mond doordat ik perongeluk te hard op mijn lip gebeten heb.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Heb ik al gehoord xd Beck en Jade in één verhaal xd nu nog Cat, Tori en Andrew en het feest is compleet xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk even achterom naar Jake die wat te drinken gaat halen. Ik glimlach toch onwillekeurig als ik Jake zo zie staan. Mijn vriendje, exvriendje. Ik weet het allemaal niet meer. Ik vind het leuk om dingen met Jake te doen, we gaan nogal vaak wat doen. Maar dat is juist leuk. Dan kijk ik weer naar de bowling baan. Ik wacht op Jake en kijk af en toe achterom naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.