• Ik ben echt al een tijdje niet meer op Quizlet geweest omdat ik geen verhalen meer schrijf en in principe echt niet veel meer te zoeken heb hier. Ik weet niet of jullie nog weten wie ik ben, maar mijn username was vroeger Captain. ;-)
    Er is echt een aantal dingen veranderd in mijn leven ondertussen. Zoals hogere studies en scheiding van mijn ouders en dergelijke waardoor ik dus echt geen tijd had om te schrijven of online te zijn. Wat is er allemaal bij jullie nog veranderd de voorbije maanden? :-)


    Where there is a sea there are pirates...

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    LOVEYOUTOOBABE.


    Sorry, offtopic.

    Ik herkende je username ook trouwens! Weet nog dat ik die een keer graag wilde, maar jij 'em toen al had, mwhaha.

    Haha ja die's zo leuk :D
    Degene die ik nu heb is de naam van één van de coolste schepen die er bestaan. ;p


    Where there is a sea there are pirates...

    Ah yeah, I remember you :].
    Uh veel. En niets positief, behalve misschien het groeiende vermogen om dingen te relativeren als gevolg van die negatieve veranderingen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Excelsior schreef:
    (...)

    OMG super! :D
    Haha ik studeer nu in Antwerpen aan de Hogere Zeevaartschool. :-)

    En aan de rest, heel erg bedankt! Da's echt heel lief. ;-)


    Ja he :Y)
    Yep, dat kan ik zien op je facebook (: Heb je 't naar je zin daar?

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 19:11 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik was ook weg en ben weer terug
    Welcome Back


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Lilium schreef:
    (...)

    Ja he :Y)
    Yep, dat kan ik zien op je facebook (: Heb je 't naar je zin daar?

    Achja facebook xd
    Ja natuurlijk! Echt geweldig, het is echt een van de beste keuzes die ik ooit heb gemaakt. ^^
    We gaan trouwens op stage op een grote driemast zeilen naar Ierland :D
    En waar in Schotland en wat ga je studeren en wanneer? =D Ik ben zo blij voor u! Dat is echt fantastisch!


    Where there is a sea there are pirates...

    Volgens mij herken ik die username vaag. Welkom (terug) trouwens (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Yes, ik herken die username. :-)
    Welkom terug!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    oh ja, heb wel een aantal topics van je gezien en herken je username ook.
    WB.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Excelsior schreef:
    (...)

    OMG super! :D
    Haha ik studeer nu in Antwerpen aan de Hogere Zeevaartschool. :-)

    En aan de rest, heel erg bedankt! Da's echt heel lief. ;-)

    Antwerpen? Cool, ik ook (ik ken jou niet van vroeger geloof ik :X). Alleen ik ben biomedische wetenschappen bij de UA gaan doen en dat is een beetje in een buitenwijk. Zeevaart zal wel bij de haven zijn.
    In elk geval; welcome back =D


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder