• Welkom bij Walker's High School California! Een plek waar jongeren de vaardigheden leren die ze nodig hebben om te gebruiken in het latere leven... Yeah right! De plaats is gevuld met Bitches, Backstabbers, Outsiders, de Queen Bees, Jocks, Pestkoppen, Hartenbrekers, Drugsdealers en Geeks. Niet te vergeten de leraren die allemaal hun favorieten hebben en de regels breken in de kast van de conciërge. En laten we niet vergeten dat 'X', de onbekende persoon achter zijn computer ook meespeelt in het spel. Alle geheimen en gebeurtenissen van de scholieren komen een voor een op het bekende blog terecht die bekend is door heel Amerika. Denk jij dat je het aankan? Overleven op een school waar iedereen elkaar kent en ook alles van elkaar te weten zal komen..


    Rollen:
    Meisjes: VOL!
    - Jordan Brandy Fox ~ Parrish - [Bad girl, 18, 5, 1.4]
    - Violet Lucija Conley ~ Schuld - [Cheerleader, 18, 5,1.1]
    - Raelin Marlene Fleming ~ Ourania - [Normal, 18, 6, 1.4]
    - Arabella Quinn Trafford ~ Kit ~ [Troublemaker, 18, 5, 1.10]
    - Raven Phoebe Haugen ~ Pursuer - [Rebel, 19, 6, 1.3]
    - Lucy North ~ArianatorXx - [Cheerleader, 17, 5, 1.8]
    - Alison Parks ~ ArianatorXx - [Bitch, 18, 5, 1.6]
    - Eve Maria Laurina Vermeer ~ AintItFun - [Daydreamer/New, 17, 5, 1.11]
    - Krystall Madison Chase ~ LeoValdez - [Heartbreaker, 18, 6, 1.10]
    - Reservering ~ Rejects - [UITSTEL]
    - Veronica “Ronnie” Johnson ~ Morticia - [Tomboy, 18, 6, 1.12]

    Jongens: VOL!
    - Tyler Elijah Rivello ~ Parrish - [Troublemaker, 19, 6, 1.3]
    - Christian Philon "Chris" Jones ~ Caraphernelia - [Outsider, 17, 5, 1.8]
    - Caleb Addison Montana ~ Vandinha - [Heartbreaker/'Hoofd' dealers, 19, 6, 1.7]
    - Joshua Liroy Reynolds ~ Magnus - [Bad boy, 19, 6, 1.3]
    - Matthias Nathaniel Montgomery ~ Dumbledore - [Jock, 19, 6, 1.5]
    - Finn James Dawson ~ Aia - [Dealer, 18, 6, 1.4]
    - Arthur Blake Oakley ~ Mudita - [Nerd, 18, 5, 1.5]
    - Nathan Jason Chase ~ LeoValdez - [Nerd, 16, 5, 1.10]
    - Matt Campbell ~ AsshiexIrwin - [Outsider, 19, 6, 1.10]
    - Sean Adams ~ Californication - [Bully, 17, 5, 1.11]
    - Blake Jayden Valencia ~ Torquay - [Badboy/heartbreaker, 19, 6, 1.12]

    Leraren:
    - Caroline Rosario Elizabeth Jenner ~ Dumbledore - [Lerares Engels, 30, 1.6]
    - Lucas Manners ~ MarkOfCain - [Leraar Geschiedenis, 34, 5e en 6e, 1.8]
    - Christiaan Kauffman ~ Schuld - [Gymdocent, 28, 5e en 6e, 1.8]
    - Jonah Victor Carter ~ Mudita - [Wiskundedocent in opleiding, 22, 5e en 6e, 1.10]
    - Alec Hayden Brennan ~ Kit - [Leraar Spaans, 28, 5e en 6e, .111]
    - Tamara Lively ~ AsshiexIrwin - [Lerares Duits, 30, 5e en 6e, 1.11]

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Schooljaar:
    Type [Cheerleader, Dealer, Jock enz.]:
    Relatie [Familie, Liefde, Vijandig enz.]:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:

    Regels:
    ~ Minimaal 200 woorden.
    ~ Maximaal 3 personages per account.
    ~ Je reservering(en) blijven 2 dagen staan!
    ~ Schrijf goed ABN!
    ~ Reageer minstens 1x per week! Behalve als je een goede reden hebt, laat die dan het liefst van tevoren weten.
    ~ Geen ruzie off-topic!
    ~ Off-topic het liefst in het praattopic
    ~ Geen perfecte personages, iedereen heeft minpunten!
    ~ Geen eendagsvliegen!



    ~Dit idee is origineel van Benzema. Ik heb toestemming gekregen om het opnieuw te openen.~

    [ bericht aangepast op 18 aug 2014 - 21:27 ]


    El Diablo.

    Ik twijfel.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 17:47 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Omfg ik twijfel. Ik vind het idee super vet, alleen ben ik bang dat ik niet genoeg tijd heb.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Omfg ik twijfel. Ik vind het idee super vet, alleen ben ik bang dat ik niet genoeg tijd heb.


    Dit en de "reageer minstens drie keer per week"-regel. Dat is gewoon echt best wel veel, de meeste mensen redden dat niet eens in de vakantie, laat staan in een schoolweek.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 17:45 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik een jongen? c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ourania schreef:
    (...)

    Dit en de "reageer minstens drie keer per week"-regel.


    Hmm. Hierdoor twijfel ik ook een beetje. Ik denk er denk ik toch nog even over na.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik wil wel een meisje maar heb nog geen schoolrooster voor komende jaar, krijg er waarschijnlijk meerdere keren een 'tiende' uur bij maar ga proberen om genoeg tijd te houden (;

    @Caraphernelia Je staat erbij!

    Ehm.. Is 1 of 2x per week beter?


    El Diablo.

    Ik zou eveneens graag mee willen doen, maar die 'drie keer in de week' regel houdt me tegen.

    Edit: als het een keer per week wordt, doe ik graag mee (jongen).

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 18:12 ]


    •

    @Schuld Is goed hoor :]
    @Vandinha Oké, dan verander ik het in 1x per week.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 18:13 ]


    El Diablo.

    Ben nu meisje aan het invullen maar hoe loopt het met de schooljaren qua leeftijd?

    Parrish schreef:
    @Schuld Is goed hoor :]
    @Vandinha Oké, dan verander ik het in 1x per week.


    Oké. Dan wil ik graag een jongen.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki


    Naam: Violet Lucija Conley.
    Leeftijd: 18 jaar.
    Schooljaar: Vijfde klas.
    Type: Cheerleader.
    Relatie: Violet is opgeroeid in een prettig gezin als middelste van drie meiden. Ze heeft het haar ouders Bella en David hebben het niet altijd makkelijk gemaakt en was vroeger soms dan ook best een lastige puber. Nu is ze haar ouders alleen maar dankbaar dat ze het vol hebben gehouden met haar. Ze heeft een jonger zusje Anna-Bella van 5 jaar en een oudere zus Demi van twintig jaar. Met haar zusje heeft ze een sterke band en vind het altijd fijn om met haar bezig te zijn. Haar oudere zus is het huis al bijna twee jaar uit en ze hebben elkaar dan ook niet echt veel gemeen. Ze bellen elkaar soms nog wel eens en zien elkaar wel bij verjaardagen maar verder is het contact beperkt.
    Uiterlijk: {FC: Acacia Clark} Iets wat meteen opvalt aan haar uiterlijk is de bloemenkrans die ze altijd in haar haren draagt. Enkel bij het slapen en

    cheerleaden maakt ze een uitzondering omdat hij anders kapot kan gaan. Als ze aan het trainen is heeft ze haar blonde haren gebonden in een simpele knot of een strakke paardenstaart. Met haar 1,68 is ze niet een van de grootste maar dat maakt haar niet uit. Je zult haar ook niet snel hakken zien dragen, simpelweg omdat ze daar niet goed op kan lopen. Iets wat ze wel fijn vind om te dragen zijn sieraden en piercings. Op haar 18de verjaardag heeft ze een navelpiercing en een piercing in haar linkeroor laten zetten. Ze is hier dan ook erg trots op en probeert er goed uit te blijven zien door veel te sporten en gezond te eten. Een paar maanden geleden heeft ze besloten om een tatoeage op haar pols te laten plaatsen en één in haar nek, deze zijn dan ook erg speciaal voor haar. Violet haar kledingstijl kun je beschrijven als nonchalant maar wel iets in de mode. Ze wilt er natuurlijk wel goed uitzien ookal is ze nogal onzeker over haar uiterlijk.
    Karakter: Violet is erg onzelfzuchtig en zal altijd het welzijn van anderen boven haar eigen interesses en haar eigen leven zetten, ookal kampt ze zelf met problemen. Ze is erg slim en voelt zich daardoor een beetje ongemakkelijk, dit komt vooral omdat ze niet te veel wilt opvallen en niet gezien wilt worden als een nerd. Violet heeft altijd overal een mening over maar laat deze eigenlijk nooit horen. Ook vindt ze het erg belangrijk dat we alles met zorg behandelen zoals bijvoorbeeld de natuur. Haar lievelingsbloemen zijn madeliefjes. Deze bloemen heeft ze ook verwerkt in bijna al haar bloemenkransen en als ze die ergens ziet, kan ze het niet laten om er wat te plukken. Violet heeft een iets wat accent in haar stem, als je er naar vraagt ontkent ze het meestal. Ze wilt het liefst iedereen als haar beste vrienden hebben en zal dan ook niemand buitensluiten, tenzij ze je écht niet mag. Gelukkig komt dit alleen voor als je haar diep hebt gekwetst of iets hebt aangedaan. Veel denken vaak dat Violet niet tot nauwelijks praat omdat ze verlegen is, maar dat is niet zo, integendeel. Violet heeft natuurlijk ook een grens dus wanneer je haar te ver duwt , duwt ze terug. Ze is meer een meisje dat alles ziet maar niks zegt om vervelende gevolgen te voorkomen. Haar ouders wouden niet dat Violet haar geld verspilde aan onnodige dingen dus ging ze elke dag naar de bibliotheek om er verstopt in een hoekje stiekem een paar boeken te lezen zonder lid te zijn van de bibliotheek, hier kan ze haar eigen fantasie de vrije loop laten gaan. Hiernaast is Violet sterk tegen geweld en zal ze dit alleen gebruiken wanneer het moet. Ze heeft een sterke band met de natuur en heeft een hekel aan herrie. Veel mensen vinden dat ze goed piano kan spelen, dit ontkent ze tevens altijd omdat ze niet zo zelfverzekerd is over zichzelf en dan bang is dat ze te hoog van stapel loopt. Als je in haar kamer zou kijken, zou je altijd een volle boekenkast zien, plantjes op de vensterbank en haar keyboard op bed. Op die manier voelt ze zich helemaal vrij om te doen wat ze wilt en kan ze echt geniet. Want dat vindt Violet het belangrijkste, haar leven vol op te leven en vooral plezier te hebben.
    Extra: Violet heeft vroeger veel gerookt maar is bezig om dit te verminderen
    omdat haar conditie hierdoor achteruit zou gaan. Dit wilt ze niet omdat ze anders niet goed kan presenteren als cheerleader.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 19:45 ]

    @Schuld Ik denk gewoon 16-17 tot 19 en dan de vierde klas?.
    @Magnus Is goed! ^^

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 18:23 ]


    El Diablo.

    Zou ik een meisje mogen reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Okay (;

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 18:27 ]