• Het gaat over Tom die samen met 12 vrijgezellen op een eiland zit, zij proberen hem te verleiden en na 12 weken moet hij een keuze hebben gemaakt, en gaat hij met één va de meisjes op een romantische reis

    Maar wie wil meedoen, en deze serie? we zoeken nog 12 vrijgezellen =D

    wat we willen weten:

    Naam:

    Leeftijd: (+18)

    Waarom neem je deel aan dit 'programma':

    Tekstje over jezelf, stel je voor:

    Plaatje:

    zo dat hebben we nodig

    we zoeken dus 12 meisjes

    - pam1iris

    - Flo

    - CandyQueenx3

    - SecretScene

    - EvaLovesBill

    - Koekoeksklok

    - HellYeah

    - DeadPrincess

    - Amandoe

    - xHumanx


    - anoukXadore

    - Nickaaii

    (ITSMEFUCKERx)

    Xx Lisa en Janouk








    (bericht aangepast door een moderator)

    kom op, leute..
    Iedereen wil toch wel met Tomi op een eilaaand =)


    i need you like a heart needs a beat.

    Wat moet ik precies gaan schrijven waarom ik wil meedoen in dat programma?


    Music is the new sex

    Naam: pamela



    Leeftijd:19



    Waarom neem je deel aan dit 'programma': omdat ik niet langer vrij gezel wil blijven ik kan heel goed verleiden:P en omdat ik tom supper lekker vind(A)



    Tekstje over jezelf, stel je voor: hoi
    ik ben pamela ben 19 jaar en woon nog steeds bij mijn ouder thuis en ik zit nog op sgool en ik haat dat:S ik hou heel erg van shopen en van zonnen op het strand en ik speel gitaar en schrijf mijn eigeliedtjes en in mijn vrije tijd doe ik aan paldansen mijn karakter is dat ik spontaan ben en kan aftoe bitch zijn en ik kan heel stout zijn maar ben ook heel lief en ik ben niet snel jaloers maar wel heel eigenwijsxD maar ik ga weer veder met nieuwe liedtje



    Plaatje: http://nl.tinypic.com/view.php?pic=1qigxj&s=4



    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Wat moet ik precies gaan schrijven waarom ik wil meedoen in dat programma?

    Wel Temptation Tom is een soort van Tv programma
    en waarom zou jij met Tom op een eiland willen zitten =D

    Naam: Rachel
    Leeftijd: 19
    Waarom neem je deel aan dit 'programma': Ik wil niet mijn leven lang op de bak zitten. Zonder vriend of wat dan ook. Ik hoop dat ik hier de ware tegenkom en een hoop vrienden ga maken.
    Tekstje over jezelf, stel je voor:
    Hee,ik ben Rachel en ik loop al 19 jaar rond op deze aarde.
    Ik ben een vrij koppig persoon met een geheel eigen willetje. Maar ik ben ook knettergek en super lief.
    Ik speel gitaar en schrijf daarbij mijn eigen nummers. Ik ontwerp kleding en draag die dan ook zelf. Ik heb vroeger aan toneel gedaan en hoopte toen altijd op een grote doorbraak. Nu droom ik daar nog steeds van. Maar dan op ook met mijn zang en mode kunsten.
    Ik voetbal ook en doe dat minstens 1 keer in de week.
    Ik heb een gruwelijke hekel aan zinloos geweld en dierenleed. Maar ook aan muggen en huppelgedrag.
    Plaatje: http://img379.imageshack.us/img379/9423/babyfayce2su2.jpg


    Music is the new sex

    Wat moet ik precies gaan schrijven waarom ik wil meedoen in dat programma?

    Gewoon, zegmaar, jouw reden waarom je je voor dat programma, Temptation Tom, opgeeft,
    dus bv, ik zoek een man...of ik ben helemaal verliefd op tom..
    zoiets.


    i need you like a heart needs a beat.

    Naam: Michelle



    Leeftijd: (+18) 19



    Waarom neem je deel aan dit 'programma': Eens zien wat een beroemdheid van mij vind, en het is toch altijd leuk om iemand te verleiden en kijken hoe ver je komt ;] En ik ben op mijn 19e nog vrijgezel, wat ik eerlijk gezegd niet zo'n goed teken vind..



    Tekstje over jezelf, stel je voor:

    Hello There!

    Ik ben Michelle en ben 19 jaartjes jong, mensen zeggen dat ik nogal snel op mijn teentjes getrapt ben, maar aan de andere kant ook een vrolijk en hyper meisje ben. Ik hou zoals ieder meisje van shoppen. Verder bespeel ik 2 instrumenten namenlijk: Gitaar en piano. Piano moest ik van mijn ouders gaan doen en gitaar heb ik zelf gekozen. Ik kom niet uit een arm gezin, mijn moeder is een styliste en mijn vader is arts. Zelf weet ik nog echt wat ik wil worden, toch denk ik wel dat ik iets met kinderen wil gaan doen. maar geen juf, want ik moet er niet aan denken elke keer weer met die k*tkoters te zitten. Nou verder heb ik bruin haar en bruine ogen, niet echt bijzonder ;].

    Byee.<3



    Plaatje:
    http://www.theage.com.au/ffximage/2007/12/04/Jen_narrowweb__300x332,0.jpg

    Ik wil niet mijn leven lang op de bak zitten. Zonder vriend of wat dan ook. Ik hoop dat ik hier de ware tegenkom en een hoop vrienden ga maken.

    Zoiets?


    Music is the new sex

    Je mag ook een erg bitchy karakter nemen hé, of een heel gevoelig, of een echt huppel karakter, zodat er veel verschillende meisjes in de serie zitten, weer origineel ^^

    (...)
    Zoiets?
    Jah is goed =D

    is dat van mijn goed.?


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    is dat van mijn goed.?
    Jah hoor =D

    Naam: Silke



    Leeftijd: 19



    Waarom neem je deel aan dit 'programma': Om te kijken wet die Tom van mij vindt. En omdat ik hem zo hard lief


    Tekstje over jezelf, stel je voor: Haaaix Bitches



    mijn naam is dit Silke. Ik ben 19 jaartjes geleden op deze wereld gezet. Mijn grootste passie is dus muziek en ik zou graag later er iets mee willen doen. Ik heb spijtig genoeg een broer teveel. Nja ik doe dus ook judo en dat vind ik super leuwk! Ik ben verslaafd aan lolly's, music, shoppen, en Tokio Hotel. Als ik geld heb gekregen is het meestal al na een uur op. Zo verslaafd ben ik aan shoppen. Voor de rest ben ik lief, spontaan, snel jaloers, betrouwbaar en koppig. Maareuh ik moet nu gaan! BYE Bitches!!! <3



    Plaatje: http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/1/641/8207/2543363/1/shakira-orig.jpg

    Thanx!!!

    Nog mensen? !