• Hoi allemaal,


    ik ben sinds kort bezig met mijn nieuwe verhaal 'pijlenregen'. Ik heb al een cover maar ik zou heel graag een gif erbij wil hebben. Hierbij vraag ik me af of er iemand een gif op een achtergrond kan blenden. Dus dat je zeg maar een achtergrond hebt, die gewoon stil staat, met een gif op de voorgrond die wel beweegt. Als iemand dat kan, wil ik graag deze gif en deze foto erin hebben:


    (hierbij als het kan het liefste alleen de jongen met zijn zwaard, dus niet de mannen op de achtergrond)



    Alvast super super super bedankt! (:
    (Ik weet dat het moeilijk is haha, want ik kan het zelf echt met geen mogelijkheid. Als het niet lukt, snap ik dat!)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Je eerste foto doet het niet. Ik dacht, ik zeg het even. Ik kan geen trailer maken btw. ^^
    Edit: Dat komt omdat het van fanpop is. Plaatjes van fanpop doet het altijd niet, dus je moet gewoon een linkje neerzetten. :'D

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 19:48 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Ik denk dat ik zoiets wel zou kunnen, maar de gif is onzichtbaar. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Even een MT want ik wilde toch al eens een poging wagen tot bewegende covers, en gezien deze 'blend' uiteindelijk niet al te ingewikkeld zou moeten zijn, wil ik het een kans geven. Als m'n photoshop mee wilt werken toch :'D
    Anyway's, ik kan niks beloven XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”


    Dit is de gif, hij kwam van fanpop en daarom werkte-ie niet.
    Ik kan geen gifs blenden, maar ik weet zeker dat er zijn die dat wel kunnen (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Goed, ik heb dus m'n allereerste animated cover gemaakt, zo'n beetje in dezelfde stijl als dat ik al m'n covers maak, hetzij dat ik alleen met speciale filters niet kan gebruiken :( Maar goed, dat laatste ga ik ook nog wel uitdokteren. Anyway's, dit is dus het resultaat geworden met wat blendwerk en textures.
    Eén met titel en dan één zonder titel. Hopelijk vind je het iets, en zo niet, dan is dat ook goed, het is slechts een allereerste probeersel van mijn kant en hoogstwaarschijnlijk zal het in de toekomst alleen maar beteren :'D ^_^
    Klik op de plaatjes voor de vergroting.




    Als je slechts enkel de plaatjes simpel geblend wil hebben, zonder die extra textures en dergelijken, dan laat je dat maar weten, maar zelf vind ik het met textures en dergelijken altijd iets mooier omdat het een meer geheel vormt.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ooooh sorry ik was weg! Bedankt Tauriel voor het plaatsen van de gif! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Valkyries schreef:
    Goed, ik heb dus m'n allereerste animated cover gemaakt, zo'n beetje in dezelfde stijl als dat ik al m'n covers maak, hetzij dat ik alleen met speciale filters niet kan gebruiken :( Maar goed, dat laatste ga ik ook nog wel uitdokteren. Anyway's, dit is dus het resultaat geworden met wat blendwerk en textures.
    Eén met titel en dan één zonder titel. Hopelijk vind je het iets, en zo niet, dan is dat ook goed, het is slechts een allereerste probeersel van mijn kant en hoogstwaarschijnlijk zal het in de toekomst alleen maar beteren :'D ^_^
    Klik op de plaatjes voor de vergroting.




    Als je slechts enkel de plaatjes simpel geblend wil hebben, zonder die extra textures en dergelijken, dan laat je dat maar weten, maar zelf vind ik het met textures en dergelijken altijd iets mooier omdat het een meer geheel vormt.


    Waaauw I like it! Echt erg mooi (:+ ik vind de textures erg vet!

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 23:07 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking