• Hooii,

    Ik heb een idee voor een verhaal, maar ik heb geen idee of het mensen aanspreekt, daarom wil ik jullie vragen om jullie mening.

    Aria heeft op haar 14de te horen gekregen dat haar vader vermist is geraakt in het leger. Sindsien woont ze alleen met haar moeder. Twee jaar later, dus toen ze 16 was, heeft ze te horen gekregen dat haar moeder kanker heeft. Nu ze bijna zeventien is, overlijd haar moeder. Ze besluit dat ze niets te verliezen heeft en gaat op zoek naar haar vermiste vader en de reden waarom hij vermist is. Het is een gevaarlijke zoektocht, die haar leven kan veranderen in een hel. Een zoektocht die haar kan doden en met misschien wel een heftige waarheid. Geheimen die boven komen en niks is wat het lijkt.

    Dit is de verhaallijn ongeveer. Ik wil hem nog verder uitbreiden, maar dit is de basis. Lijkt het jullie wat? Zouden jullie je mening kunnen geven en zeggen of je het zou lezen of niet?

    Waarschuwen ja of nee?

    Alvast bedankt

    Dikke Kus, Demi


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik zou het zeker lezen, het lijkt me een interessant verhaal dus als je eraan begint, kun je me dan waarschuwen? (:


    Take risks and conquer your fears.

    Oke ik zal je waarschuwen als ik er aan begin :) x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Het lijkt mij heel leuk en ik zou het dan ook zeker lezen..
    Dus zou je me willen waarschuwen??


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Insurgent schreef:
    Ik zou het zeker lezen, het lijkt me een interessant verhaal dus als je eraan begint, kun je me dan waarschuwen? (:


    The universal language of art.

    Deemz :3 klinkt cool ^.^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke ik zal jullie waarschuwen:) Dan ga ik nu verder uitwerken en titel enzo bedenken.]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Waarschuwen _O_


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Waarschuw c:


    Pretty is just a pretty word.

    Het is een goede basis, en als de uitwerking goed is, dan zal het zeker het lezen waard zijn. (Nee, je moet me niet waarschuwen)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Waarschuw me als je begint ! Lijkt me echt vet.

    Eepiline schreef:
    Het is een goede basis, en als de uitwerking goed is, dan zal het zeker het lezen waard zijn. (Nee, je moet me niet waarschuwen)


    Omdat ik al teveel stories heb die ik nog moet lezen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Go Deems(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Insurgent schreef:
    Ik zou het zeker lezen, het lijkt me een interessant verhaal dus als je eraan begint, kun je me dan waarschuwen? (:


    •*• Lululu •*•

    Jaa, het ljkt me echt leuk. Kan je me waarschuwen als je begint? :)


    we danced all night to the best song ever.

    Hooi, de story staat online. Iedereen die gewaarschuwd wilde worden heb ik gewaarschuwd. Als je ook gewaarschuwd wilde worden, maar ik dat niet heb gedaan, dan is hier alsnog de link. x

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 10:48 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne