• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 22:06 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Olla, net terug van een lange schooldag
    Net een roos gehad van de PvdA
    Hoe was jullie dag ??

    Nieuw topic, nieuwe kansen.
    @Claire, nah weetje, Maarten is en blijft gewoon één van mijn favorieten uit het team en aangezien het nu zo drastisch veranderd uit het niets, is dat gewoon echt even wennen. Ik vond Tim trouwens heel slecht vorige wedstrijd, kan ook zijn dat hij er nog 'in' moest komen, maar laten we eerlijk zeggen dat ik heel wat op hem heb zitten snauwen, als Martins Indi er niet was geweest dan was de stand namelijk nooit 2-0 geweest. Laten we ook hopen dat Louis inziet dat Willems zijn kansen verprutst heeft, want gooosh, ookal is het mijn dushi, wat speelde hij verrekt slecht. En nu maar hopen dat we vanavond winneeeeeh.
    En natuurlijk zal ik je waarschuwen, hihi. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Trololol


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ben boos, chagrijnig, verdrietig en heb barstende koppijn. Ben er echt helemaal klaar mee gewoon!


    Chaos is a ladder.

    Thanks girlies. Ik voel me al wel beter dan vanochtend maar nog steeds niet toppie. Haha. Mijn broertjes beginnen nu ook :'D


    Enhhhee, Amy, geef je door wanneer je eerste stukje online staat?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Trouwens hè, Murray heeft de US Open gewonnen, wat betekend dat Novak zometeen een jaar lang geen Grandslam meer gewonnen. Jeej (;


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Oh my god, Amy. Die foto van Nando:9~


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik las trouwens net dat de keuze van Louis van Gaal tussen Maarten Stekelenburg en Michel Vorm zal zijn

    VanDerVaart schreef:
    Ik las trouwens net dat de keuze van Louis van Gaal tussen Maarten Stekelenburg en Michel Vorm zal zijn

    En het is Maarten geworden, jeeeuj. Ik kijk nu de voorbeschouwing, echt heerlijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Whittemore schreef:
    (...)
    En het is Maarten geworden, jeeeuj. Ik kijk nu de voorbeschouwing, echt heerlijk.

    Ja, ik zag het in de krant staan
    Ik kijk trouwens nooit voorbeschouwing, sowieso begint GTST over een kwartiertje, dus dat wordt hem sowieso niet

    Robben heeft een liesblessure. Omygod. This can't be happening.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fijn, de Hongaren hebben onze vlag als die van de Fransen neergezet..


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Whittemore schreef:
    Fijn, de Hongaren hebben onze vlag als die van de Fransen neergezet..


    Omg, fail(cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Goal !!! (:

    Whittemore schreef:
    Robben heeft een liesblessure. Omygod. This can't be happening.


    Chaos is a ladder.