• Hoi,

    ik heb clipjes op youtube gezien over Bloody Mary.
    je moet het 3x in de badkamer zeggen met het licht uit.
    is dit nu echt of niet ??

    *ik ga het niet uit proberen in ieder geval*

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 21:41 ]


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    Ik ken alleen het drankje, en die is vies.


    Life is hard and then we die

    Wat is Bloody Mary? :Y)


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Hakuna schreef:
    Wat is Bloody Mary? :Y)


    een kwaadaardige geest persoon ?!


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    Haha, verwacht je te horen dat het echt is? Nee, maak je niet te veel zorgen, maar voor je eigen nachtrust: doe het niet!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Natuurlijk is het niet echt. Het is een sprookje/fabeltje/hoe je het wilt noemen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.



    Er is maar 1 horrormonster echt en dat is deze:


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:



    Er is maar 1 horrormonster echt en dat is deze:



    xD Whahahahha, omg !!!


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    Bloody Mary zou een kwaadaardige geest zijn. Persoonlijk geloof ik wel in geesten/energieën, maar ik denk niet dat je die kan oproepen. :Y) Toch zou ik het maar gewoon met rust laten als ik jou was. Zelfs al is ze niet echt; door je eigen angst kan je onderbewustzijn je allemaal dingen aanpraten en kan je jezelf ontzettend op de kast jagen. Dat is ook niet leuk.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    OMG, die is zo goed, schoot zo hard in de lach.^^ Denk niet dat het waar is, maar zou het zelf ook niet proberen. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Dat is zo fake -.-


    El Diablo.

    Natuurlijk is het niet echt, maar 't is wel leuk om uit te proberen met je vriendinnen. Vooral als je een vervelende vriendin hebt die expres enge geluiden gaat maken etc. -wbw-. Extra leuk als je de reactie van je vriendinnen filmt en op YT zet.


    i put the fun in funeral

    Ik geloof d'r wel in, en ik ga het niet uitproberen om dan heb je kans dat dalijk een ruit ingeslagen is, en ik eruit gesprongen ben omdat ik zo bang ben. Goed toch, dan leer je ook is wat.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Je bent nu toch wel oud genoeg om te weten dat het bullshit is?


    Your make-up is terrible

    CyberLord schreef:
    Natuurlijk is het niet echt. Het is een sprookje/fabeltje/hoe je het wilt noemen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik ben uiterlijk 16, maar geestelijk 5. Letterlijk, soms heb ik zoiets, als ik weer m'n kleine zusjes moet vermaken, van: Urgh. En de andere keer speel ik leuk mee met verstoppertje, tikkertje, met barbie's spelen, playmobile etc. :]

    Ik geloof in alles.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 22:56 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."