• Okee, mijn biologie leraar is echt gestoord! Hij geeft vet veel huiswerk op! Ö Die man die kan zo een heel Hoofdstuk opgeven --' Echt niet normaal!:O Leraren denken tegenwoordig allemaal dat hun vak het enige vak is op school ofzo -.-' Dan geven ze vet veel huiswerk op 'omdat wij toch niks te doen hebben' ofzo. Tenminste, dat lijkt wel zo. x'D Hebben jullie dat ook, veel huiswerk? O.o


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb vakantie =D


    I recycle my thoughts.

    ik heb nu ook vakantie:D
    maar moet nog veeeel inhalen want ben afgelopen weken vaak niet naar school gekunnen:S en dat moet ik nog allemaal inhalen dat is zooo kut


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    ik heb ook teringveel huiswerk; laatst voor wiskunde een heel hoofdstuk! gelukkig is het bijna vakantie:D


    I am an idiot, I move.

    God, Esther,je moest eens weten. Ik kom om in mijn huswerk>.<


    Music is the new sex

    Ja altijd n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Okee, mijn biologie leraar is echt gestoord! Hij geeft vet veel huiswerk op! Ö Die man die kan zo een heel Hoofdstuk opgeven --' Echt niet normaal!:O Leraren denken tegenwoordig allemaal dat hun vak het enige vak is op school ofzo -.-' Dan geven ze vet veel huiswerk op 'omdat wij toch niks te doen hebben' ofzo. Tenminste, dat lijkt wel zo. x'D Hebben jullie dat ook, veel huiswerk? O.o


    Ik ken het ja..bij sommige lessen denk je van te voren al..-.- al dat huiswerk..


    It's heavy but you are not the only one

    Ik heb geen huiswerk :D
    Alleen Leerwerk.
    Ik zit lekker op een huiswerkarme schoohool :D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Door jouw topic herinner ik me dat ik wiskunde nog moet maken. =\


    blame the bully.

    Door jouw topic herinner ik me dat ik wiskunde nog moet maken. =\
    :/ Sorry x'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb vakantie =D

    ikee ook:D

    Ik moet Duits nog doen -_-


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik verdrink in het hw ¬¬
    Maar ik doe het tog nooit XD ik sgrijf altijd over ,,maar een keer met Wi ging se het nakijken en toen had ik het duss niet af ,, wnt die kiendjes bij mij uit te klas hadden alles te vaag op geschreven duss ik kon vn niemand overschrijven :S en toen MOEST ik het ook nog self maken ook ¬¬,,maar back to the point: TOEN LIET DAT MENS MIJ 2X SON BLADZIJDE UIT DAT BOEK OVERSGRIJVEN!:@
    En verder hb je gelijk ,, Se denken egt dat wij nixx beters te doen hbben fseu ,,
    Like: Je sit al 5 halfe dagen in de week met die kuttigheid ,, Daarnaast moet je oook nog slapen ,, En dan hb je gwn geen vrije tijd meer over! egt soo Oneerlijk =.=


    Crack a bottle

    Ik heb vrij weinig HW vergeleken met vrienden die ook in havo 2 zitten. (:
    En ik vind mijn hw al veel.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb over een week vakantie en dan huiswerk vrij..=D

    maar.. Wij krijgen ook ZUUPER veel huiswerk =S
    en eerst in de les zaten ik en een meisje met een boterhamzakje te kloten en toen moesten we een opstel van 3 kantjes schrijven over HET NUT VAN EEN BOTERHAMZAKJE Ö en ook nog het gewoone huiswerk erbij :O

    Alesof we nog niet genoeg huiswerk hadden van andere vakken Ö
    x

    ik heb ook heel veel huiswerke maar dan van wiskunde


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483