• Lieve mensen!
    Ik ben al een boek aan het proberen te schrijven, maar ik ga er nog een proberen te schrijven.
    Ik ben abnormaal slecht in namen bedenken en kan nooit kiezen tussen namen.
    Weten jullie een paar leuke namen?
    Laat ze hier dan achter!

    X'jes Gwen

    PS. ik vraag niet meer om personages maar of iemand leuke namen weet!

    PPS. Bedankt voor jullie lieve advies :)

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 15:34 ]


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    Veel geluk met je boek.
    Persoonlijk denk ik dat het heel wat moeilijker is om een boek uit te geven dan je nu denkt, en dat goede schrijvers zelf hun personages maken.

    Trouwens, aan de manier waarop je de begin-post hebt geschreven, zou ik je aanraden eerst veel meer te oefenen voordat je zoiets doet.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 15:07 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    Veel geluk met je boek.
    Persoonlijk denk ik dat het heel wat moeilijker is om een boek uit te geven dan je nu denkt, en dat goede schrijvers zelf hun personages maken.

    Persoonlijk denk ik dat je misschien beter nog wat meer kunt oefenen voordat je dit probeert. Je bent nog jong en je hebt nog kansen genoeg. Daarbij is een boek uitgeven echt niet niks, onderschat het niet.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Jij wilt een boek schrijven?!!!11!!!?///??111!!!!1!1?/ xD xD xD xD
    Get rid of the smileys man. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Meisje, je bent nog maar veertien.

    De kans dat je een boek compleet weet uit te typen, het dan nog verschillende keren kan editen en het dan weet uit te geven, is heel klein.
    Er zijn al velen geweest op deze site die hebben gezegt dat ze het gingen proberen, waaronder ik.

    Mijn advies is om nog verschillende keren te oefenen, doe mee aan wedstrijden hier op Q voor goed advies.
    Je zegt ook, al mijn personages lijken op elkaar.
    Dat is juist waarom je moet oefenen voordat je een boek uitgeeft. Want als je nu mensen een personage voor je laten aanmaken, is het jouw werk niet.

    Goede schrijvers zijn creatief, hebben een mooie schrifjstijl en het geduld om hun eigen werk constant te editen en veranderen totdat het perfect is.
    Neem nog een paar jaar om te oefenen..


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reseda schreef:
    Persoonlijk denk ik dat je misschien beter nog wat meer kunt oefenen voordat je dit probeert. Je bent nog jong en je hebt nog kansen genoeg. Daarbij is een boek uitgeven echt niet niks, onderschat het niet.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Je hebt in ieder geval al een beetje advies aangenomen...
    Maar een beetje meer oefening in de beheersing van de Nederlandse taal zal volgens mij geen kwaad kunnen. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ontzettend leuk en dapper dat je dit wilt, maar het is heel erg lastig en verschrikkelijk moeilijk.
    Maar als je oefent en het echt graag wilt, zal het je vast en zeker ooit lukken.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 15:30 ]


    I can't even think straight.

    De kans dat het lukt is heel, heel klein, maar alsnog veel succes. Het is wel zo, dat als je een boek wilt schrijven, je je eigen personages uit moet denken en je ons daar eigenlijk niet voor kunt vragen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik schrijf ook zelf een boek, en weet hoeveel werk het kan zijn. Besef wel dat dit een grote kwestie is, en als je moeite hebt met namen bedenken, zou ik nog even wachten. Een naam is iets waarmee je zelf moet komen, iets dat je karakter weerspiegelt en haar of hem leven in blaast. Het is een bepaald gevoel dat je krijgt, je weet dat dit het wordt. Het is een automatisch iets, en wordt net zo natuurlijk als lopen en ademen. Dit gevoel krijgt een schrijver na een bepaalde tijd, na dat je ervaring en een eigen stijl en grip hebt ontwikkeld. Ik zeg het niet om je te ontmoedigen (Laat niemand dat ooit doen), maar take it easy. Je hebt nog genoeg tijd. Zorg er eerst voor dat je groeit in het vak en het je eigen maakt.

    Colibre schreef:
    Jij wilt een boek schrijven?!!!11!!!?///??111!!!!1!1?/ xD xD xD xD
    Get rid of the smileys man. (cat)


    Owl you need is love.

    Revelations schreef:
    Ik schrijf ook zelf een boek, en weet hoeveel werk het kan zijn. Besef wel dat dit een grote kwestie is, en als je moeite hebt met namen bedenken, zou ik nog even wachten. Een naam is iets waarmee je zelf moet komen, iets dat je karakter weerspiegelt en haar of hem leven in blaast. Het is een bepaald gevoel dat je krijgt, je weet dat dit het wordt. Het is een automatisch iets, en wordt net zo natuurlijk als lopen en ademen. Dit gevoel krijgt een schrijver na een bepaalde tijd, na dat je ervaring en een eigen stijl en grip hebt ontwikkeld. Ik zeg het niet om je te ontmoedigen (Laat niemand dat ooit doen), maar take it easy. Je hebt nog genoeg tijd. Zorg er eerst voor dat je groeit in het vak en het je eigen maakt.

    Dit inderdaad. :Y)


    I can't even think straight.

    Revelations schreef:
    Ik schrijf ook zelf een boek, en weet hoeveel werk het kan zijn. Besef wel dat dit een grote kwestie is, en als je moeite hebt met namen bedenken, zou ik nog even wachten. Een naam is iets waarmee je zelf moet komen, iets dat je karakter weerspiegelt en haar of hem leven in blaast. Het is een bepaald gevoel dat je krijgt, je weet dat dit het wordt. Het is een automatisch iets, en wordt net zo natuurlijk als lopen en ademen. Dit gevoel krijgt een schrijver na een bepaalde tijd, na dat je ervaring en een eigen stijl en grip hebt ontwikkeld. Ik zeg het niet om je te ontmoedigen (Laat niemand dat ooit doen), maar take it easy. Je hebt nog genoeg tijd. Zorg er eerst voor dat je groeit in het vak en het je eigen maakt.


    Ik heb er zelf ook een geschreven, maar nu vind ik dat ik hem nog een keer moet editen ect, het is echt heel veel werk.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Yo.
    Als jij een boek wil schrijven moet je het gewoon doen! En als je er helemaal tevreden over bent KUN je het naar een uitgever brengen. Ik bedoel, probeer het gewoon. Als de uitgevers het niets vinden, wat is dan het ergste dat er kan gebeuren? Dat het niet uitgegeven wordt? En wat dan nog? Dan breng je het over een paar jaar ergens heen. Of naar een andere uitgever. Of je doet er helemaal niets mee, dat kan ook. Laat je je er in ieder geval niet vanaf praten, door niemand niet!

    Ok na dit hele betoog... Stuur je me een berichtje ofzow met welk genre je wilt schrijven? Welk gebied op de wereld is ook wel handig. En in welke tijd het zich afspeelt. Dan help ik je wel met wat namen XD

    xxx


    "RUN!" -The Doctor

    www.babybytes.nl als je namen met een speciale betekenis of origine wilt.
    Voor de rest ga ik je droom niet verpesten, want ik heb die droom ook, maar hij wel hard te realiseren!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb wel wat namen. Ik wil wel helpen, ik ben toch bezig met namen voor een nieuw verhaal.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague