• Hoaii :D
    Ik zit dus sinds kort op zangles omdat veel vrienden zeiden dat ik best goed kan zingen ,, ik vind vn niet maar goed XD drm heet het ook zangLES,,
    maar nu komt er wss binnekort weer iets op sgool fseu en dan kun je seg maar ook zingen ,,en daar wil ik graag aan meedoen maar ik durf het niet goed :$
    je moet eerst auditie doen segmaar ,, en ik bn duss eigenlijk best verlegen op dat gebied ,, En als ik dan door gaa ,,ALS,, dan moet je ook voor de hele sgool duss gaan optreden ,en dat durf ik neit goed ,,maar tlijkt me wel leuk om meete doen fseu XD


    Crack a bottle

    O.O
    Chantou-kiend. Je kan het wel :D ik heb je nog niet gehoord, maar ik denk wel dat je het goed kan^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    jij kan dat zeker wel hoor (A) ik ga binnenkort ook op zangles

    Oeh ja dat zou ik ook heel eng vinden, maar je vrienden vinden dat je talent hebt..als je auditie doet en het gaat niet goed word je niet vermoord ofzo, maar als je t niet probeert zul je het ook nooit weten.

    Succes


    It's heavy but you are not the only one

    Ik heb ongeveer hetzelfde als jij. Ze zeggen dat ik goed kan zingen en acteren. Maar ik ben te verlegen. En als ik voor kunst of drama een stukje moet spelen, klap ik helemaal dicht en verkloot het. Maar je moet over je grenzen gaan en schijt hebben aan de rest. Zo heb ik wel de hoofdrol van mijn groep 8 eindmusical mogen spelen. Toen mocht ikke ook een stuk van me liedje zelf zingen. Dat was echt lol. Maar Doe het gewoon en heb schijt aan de rest


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Schat dat kan je vast wel!
    Gewoon doen alsof je alleen in je kamer staat te zingen!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dude ,,ik moest in groep 8 4 regels fseu solo singen bij de musical ! Ik schaamde me dood XDmaar toen sei iedereen ook dat ik het wel goed kan maar tog.. :X en @xFUCKxYOU ,, Dat hb ik duss XD Ik wil me ook inschrijven bij een casting bureau maar ik bn egt soo fucking verlegen op dat gebied..
    Normaal sit ik fucking raar te doen en op te vallen en weet iedereen dat ik er ben maar als ik moet singen of acteren voor publiek wordik opeens fucking verlegen :X


    Crack a bottle