• Jep ik zal ongetwijfeld niet de enige zijn maar ik ga dit jaar naar mijn laatste jaar van de middelbare school.

    Dus nu was ik eens aan het denken; kan je zo een paar dingen opnoemen waarvan je denkt dat iedereen ze toch wel gedaan zou moeten hebben tijdens de middelbare school? - op of buiten school maakt niet echt uit-

    Ik vraag het maar gewoon omdat ik er zeker van wil zijn dat ik niet een of ander iets niet doe of niet heb gedaan uit onwetendheid.(krul)


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    effort never betrays you

    Seks. lol no.

    Uh, jeeezus. school skippen?


    SLOAN.

    Eh, examenstunt? No idea, sorry.
    Ik verliet de school met 4Havo, dus ik heb nooit examen gehad, nooit een examenstunt... balen. :'D

    Draculea schreef:
    Eh, examenstunt? No idea, sorry.
    Ik verliet de school met 4Havo, dus ik heb nooit examen gehad, nooit een examenstunt... balen. :'D

    wat is een examenstunt soms? (krul)


    effort never betrays you

    Een fake bell laten ringen? Nee vergeet het maar, je wordt vast geschorst. Ik heb geen idee.


    -

    Door de gang rennen ^^


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Met kolderdag een waterpistool mee naar school nemen en iedereen die je tegenkomt nat spuiten. I had so much fun. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Trek skeelers aan en ga skeeleren c:


    Tijd voor koffie.

    Arlert schreef:
    Met kolderdag een waterpistool mee naar school nemen en iedereen die je tegenkomt nat spuiten. I had so much fun. :Y)

    ik denk niet dat wij kolderdag hebben maar verder klinkt het echt heel erg grappig om te doen :'D


    effort never betrays you

    Hardy schreef:
    (...)
    wat is een examenstunt soms? (krul)

    Ehm, tja van die standaard dingen, ik heb geen idee. :'D
    Ik kan me nog herinneren dat ze bij ons met waterpistolen door de school heen renden.

    Hardy schreef:
    (...)
    ik denk niet dat wij kolderdag hebben maar verder klinkt het echt heel erg grappig om te doen :'D

    100 dagen wel.:Y)


    Take me to wonderland

    Ideas schreef:
    Trek skeelers aan en ga skeeleren c:


    Been there, done that. :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Draculea schreef:
    (...)
    Ehm, tja van die standaard dingen, ik heb geen idee. :'D
    Ik kan me nog herinneren dat ze bij ons met waterpistolen door de school heen renden.
    we hadden afgelopen jaar niet eens een stunt..
    Nou.. Jawel, maar niemand ging erheen. Iedereen ging naar stuntnacht die we zelf hadden georganiseerd..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Carlisle schreef:
    (...)we hadden afgelopen jaar niet eens een stunt..
    Nou.. Jawel, maar niemand ging erheen. Iedereen ging naar stuntnacht die we zelf hadden georganiseerd..

    Wauw, dat is jammer zeg. Of was het een lame-ass stunt? :'D

    Draculea schreef:
    (...)
    Ehm, tja van die standaard dingen, ik heb geen idee. :'D
    Ik kan me nog herinneren dat ze bij ons met waterpistolen door de school heen renden.

    Nu snap ik het nog altijd niet, deden ze dat omdat ze geen examen wouden invullen?

    & 100 dagen hebben we wel dan kan ik wel met een waterpistool rondlopen maar ik durf dat niet op een gewone schooldag hoor ;d


    effort never betrays you

    Draculea schreef:
    (...)
    Wauw, dat is jammer zeg. Of was het een lame-ass stunt? :'D
    Nou, ze hadden een barbeque en en een volleyball toernooi georganieerd bij kids city, even serieus
    Oh wait, die stunt ging niet eens meer door vanwege de weinige aanmeldingen HAHA


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf