• Jongens, even een vraagje. Ik wil Dr. Martens kopen, maar ik weet niet welke maat ik zal bestellen. :'D
    Ik heb soms 41 en soms 42. Hangt er net even vanaf. XD
    Maar goed. Mijn vraag is dus: Hoe vallen Dr. Martens? Groot of klein?

    Merci beaucoup. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik draag soms 37 en soms 38, beetje tussenin. En ik nam 37. Op het begin kwam hij precies goed, maar nu heb ik hem al twee weken (dus uitgelopen) en hij komt zelfs een beetje te groot. Dus ik zou 41 nemen als ik jou was.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dr Martens vallen ietsjes groter uit.. Ik heb maat 39/40 en ik heb ze in maat 39 gekocht.. Helemaal perfect zitten ze! Je loopt ze namelijk ook nog een beetje uit en ik denk dat in jouw geval 42 te groot wordt dan..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ze vallen eerder breed dan groot geloof ik. Het ligt eraan of je ze voor de lengte in maat 41 nodig hebt of voor de breedte.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ze vallen eerder breed dan groot geloof ik. Het ligt eraan of je ze voor de lengte in maat 41 nodig hebt of voor de breedte.

    Breed? Valt wel mee hoor.. Ik heb zelf aardig brede voeten en ik vond ze best wel smal..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Selah schreef:
    (...)
    Breed? Valt wel mee hoor.. Ik heb zelf aardig brede voeten en ik vond ze best wel smal..


    Misschien ligt het wel aan mijn smalle voeten hoor. Maar ik vond ze breed.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Misschien ligt het wel aan mijn smalle voeten hoor. Maar ik vond ze breed.

    Haha misschien lig het wel aan mijn brede voeten? Ik vond ze best wel smal maar ja na een paar dagen waren ze al weer breder gelopen ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.