• Waarschuwing, zeiktopic. Geen zin in? Dan is er rechtsboven het kruisje. ;x
    Maar goed, het is uit met m'n vriend en ik word helemaal gek. Het was nog niet eens een maand aan, daar niet van, maar hij was wel gewoon een goede vriend van mij en ik sprak hem echt 24/7. Nou weet ik echt niet meer wat ik moet doen, ik word overal aan hem herinnerd en alles voelt leeg. M'n vriendinnen zijn allemaal iets doen, dus daar kan ik ook niet heen. Kan iemand me opvrolijken, want ik heb me nog nooit zo kut gevoeld.:/


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik ga je helpen!
    Stap 1: romantische en zielige films gaan kijken, flink gaan janken en brullen. Gooi alles er maar uit!!
    Stap 2: chocola eten (daar wordt je blijer van),stories lezen op quizlet
    Stap 3: ga sporten, werk de calorieen van de chocola en de vreedbuien eraf en tegelijkertijd maak je enforfine aan waar je blij van word.
    Stap 4: ga naar de kapper, geef jezelf een makeover, dat soort dingen.
    Stap 5: ontmoet nieuwe mensen, maak nieuwe vrienden en ga flirten met leuke jongens. Je bent single dus pak je kans!

    Ik hoop dat het helpt, sterkte!


    'The desire to write grows with writing'

    AutumnSun schreef:
    Ik ga je helpen!
    Stap 1: romantische en zielige films gaan kijken, flink gaan janken en brullen. Gooi alles er maar uit!!
    Stap 2: chocola eten (daar wordt je blijer van),stories lezen op quizlet
    Stap 3: ga sporten, werk de calorieen van de chocola en de vreedbuien eraf en tegelijkertijd maak je enforfine aan waar je blij van word.
    Stap 4: ga naar de kapper, geef jezelf een makeover, dat soort dingen.
    Stap 5: ontmoet nieuwe mensen, maak nieuwe vrienden en ga flirten met leuke jongens. Je bent single dus pak je kans!

    Ik hoop dat het helpt, sterkte!


    Aaw, dankje, hihi. (:


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ben en Jerry ijs eten :)


    Pretty is just a pretty word.

    Een goede horrorfilm kijken? Dat houd je vaak wel even bezig.
    Verder adviseer ik ijs en chocola eten, en gewoon janken tot je niet meer kunt.

    En als je erover wilt praten, mijn gb en pb staan voor je open!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Lekker knuffelen met een dier en alles aan het beest vertellen.
    Kan zijn een hond, kat, konijn, paard, lama, olifant, whatever
    Je armen om het beest heen slaan (eentje met haren werkt het best) en gewoon keihard janken en alles aan het diertje vertellen.
    Ze vinden die extra aandacht meestal alleen maar leuk en ze hebben geen mening dus gaan je ook niet vertellen wat zij van je vinden.
    Als je geen huisdieren hebt kun je altijd nog naar een kinderboerderij of een manege.

    Als dat allemaal niet werkt kun je je ook nog altijd laten overspoelen door cyberhugs (flower)


    From these ashes, I will rise

    CURLYMONSTER schreef:
    Ben en Jerry ijs eten :)


    + Ga een verhaal schrijven over je gevoelens, dat helpt.


    26 - 02 - '16

    1) Ijs eten helpt altijd
    2) Ik heb zelf een ander Q account waar echt NIEMAND van af weet. Daar post ik al mijn gevoelens.
    3) Dag/zeik-boekje kan natuurlijk ook altijd..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik weet wat je bedoelt, lees de eerste reactie, maak wat van het leven :D put er kracht uit, dat doe ik ook!


    Life is hard and then we die