• Lieke (Sheerios) et moi (Kenickie)
    hebben besloten samen een 1D story te maken. En nu niet meteen denken, bah, One Direction, klik en weg is de pagina.
    Want wij hebben meer te bieden (:
    Hierbij beloven we dat ons Nederlands goed is, en dat het geen flutverhaal wordt qua spelling en grammatica.
    Nee, het wordt volwassen. En het wordt leuk.

    Dus neem een kijkje bij de story...

    Be my light in the Darkness - ft. One Direction

    Ik haal snel mijn sleutel uit het slot en stop deze terug in mijn zak. Ik stap over de drempel in de kleine hal en sta net op het punt de deur dicht te doen als er iemand binnen sprint. Hij botst tegen mij op en onmiddelijk val ik om. De persoon boven op mij. Ik vloek en duw de persoon boven op mij van me af en sta op. 'Wie denk je wel niet dat je-' Mijn laatste woorden worden overstemd door gegil en geschreeuw. Verbijsterd kijk ik naar de enorme horde meisjes die voorbij mijn deur stormt. 'Wat-' Snel voel ik hoe de onbekende zijn hand over de mijne legt en de deur dicht gooit. Dan doet hij zijn cap af en ik kijk recht in zijn groene ogen...


    Some things are so obvious and simple, you don't even see them any more.
    But then you came in, you braught light in the darkness...


    An Anouk and Lieke Production
    Written in Dutch
    Enjoy!


    Miep

    Niet om jullie aan te vallen - deze vraag komt gewoon uit mijn nieuwsgierigheid voort - maar waarom schrijven mensen heel vaak in het Engels dat hun verhaal in het Nederlands is geschreven. Het is een beetje... tegenstrijdig...


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    Niet om jullie aan te vallen - deze vraag komt gewoon uit mijn nieuwsgierigheid voort - maar waarom schrijven mensen heel vaak in het Engels dat hun verhaal in het Nederlands is geschreven. Het is een beetje... tegenstrijdig...


    to be honest.
    geen idee.
    ik denk omdat ik nog in een engels mood zat. haha ik had een paar zinnen engels gezet en de proloog is ook engels. ik zou het echt absoluut niet weten. (:


    Miep

    Kenickie schreef:
    (...)

    to be honest.
    geen idee.
    ik denk omdat ik nog in een engels mood zat. haha ik had een paar zinnen engels gezet en de proloog is ook engels. ik zou het echt absoluut niet weten. (:

    Haha, tja, dat kan natuurlijk. ;P Maar nu ben ik wel benieuwd waarom anderen het doen... Ik zal eens een topic openen. ^^


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Haha, tja, dat kan natuurlijk. ;P Maar nu ben ik wel benieuwd waarom anderen het doen... Ik zal eens een topic openen. ^^


    haha ik ben ook wel benieuwd nu.
    eigelijk wilde ik eerst alle conversaties in het engels doen. alleen ben ik daar van afgestapt. ik was bang dat het niet foutloos zou gaan zijn.


    Miep