• Ik heb al iemand :Y)

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 16:14 ]


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Hé, het lijkt me wel leuk om een horror-verhaal te schrijven, ik heb misschien zelfs wel een leuk idee dat we kunnen gebruiken. Verder schrijf ik het liefst in de hij/zij-vorm, omdat je dan ook andermans gedachten kan horen en niet alleen die van de hoofdpersoon. Ik schrijf het liefst met ". Ik schrijf het liefst in de de verleden tijd en aangezien ik op dit moment niet eens verhalen heb op Q wordt dit voor mij sowieso een hoofdverhaal.
    Nou, ik hoor (hopelijk) nog wel iets van je.


    Every living creature dies alone.

    Ik hou ook graag van story's schrijven. Horror-verhalen kan ik ook wel schrijven, maar onthoud dat ik er niet altijd even goed in ben. Ik kan ook wel goed ABN schrijven maar soms raak ik in de war met mijn story's en schrijf ik een stukje in de verleden tijd, en de anderen in de tegenwoordige. Maar mijn verhalen zien er wel goed uit, al zeg ik het zelf. In mijn verhalen schrijf ik nooit met smiley's en dat zal ik ook nooit doen aangezien het kinderachtig lijkt. :Y)
    Ik hoop dat ik nog wel iets van je hoor. (cat)


    Some people are art and do art at the same time

    Ik zou het eigenlijk best willen proberen. ^^ Normaal gesproken ben ik meer van de thrillers en ben ik dus nog vrij onervaren wat betreft horror, maar het lijkt me wel leuk om te proberen. PB me maar als je interesse hebt. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hihi, ik vind dit best wel lastig, eerlijk gezegd, want volgens mij schrijven jullie allemaal heel goed. Ik denk dat ik maar voor ThunderStorn kies, want zij was toch wel het eerste en ja.... ik ben echt een ramp met keuzes maken :$


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.