• Die ik nu heb en die iemand anders voor mij heeft gemaakt. Ik vind ze beide super mooi, maar ik weet niet welke mooier is haha. De samenvatting staat onder de spoiler


    Vampiers en weerwolven, wie kent ze niet? Iedereen is opgegroeid met verhalen over deze mythische wezens en iedereen weet dat ze niet echt bestaan, maar verzonnen zijn om kinderen bang te maken. Tenminste, dat was wat de 20-jarige Elizabeth dacht, voordat haar tante plotseling bij haar voor de deur stond en haar vertelde dat de verhalen waar zijn. Haar tante neemt haar mee naar New York en vraagt daar Elizabeth om hulp.
    De vampiers en weerwolven zijn van nature vijanden, maar door een recent conflict is alles uit de hand gelopen. De weerwolven vermoorden de vampiers en er is niks wat de vampiers kunnen doen om hen te stoppen..
    Behalve als Elizabeth bij de weerwolven infiltreert en de roedelleider weet te vermoorden.


    Deze heb ik nu:



    Dit is de andere, ik wil alleen het lettertype dan anders. zoals ik hem op de andere heb:

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 13:07 ]


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik vind de tweede de mooiste, er zit meer gevoel achter. Het lettertype vind ik stiekem ook mooier, haha. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vind nummer één de mooiste.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Het hangt een beetje van de sfeer van het verhaal af. Eén is wat duisterder, twee is wat opener.
    Ik vind de tweede het mooist.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat Natascha zegt is ook wel waar - bij cover twee krijg je de indruk dat ze uit een duistere periode komt/erin zit/erin zal zitten, maar dat het op het einde van het verhaal goed komt, terwijl cover een daar heel wat vragen bij laat.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Salam schreef:
    Ik vind de tweede de mooiste, er zit meer gevoel achter. Het lettertype vind ik stiekem ook mooier, haha. ^^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."