• Sorry mensen, derde topic op één dag, maar als je ziek bent verveel je je ;P Dit is het laatste en dan ga ik slapen ;P

    Ik lees net een tweet:

    Nog 62 dagen en dan is het Kerstmis.


    En ik was echt zo van: 'Wacht, wat?'
    Ik heb echt steeds meer het gevoel dat alles voorbij vliegt, als het ware.

    Nog meer mensen hier last van? ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ja, het is net alsof het nog maar 3 maanden geleden oud en nieuw was en twee weken geleden zomervakantie...


    Your make-up is terrible

    62 dagen? Niet waar.


    You are beautiful, you are love.

    Vanaf april dit jaar ging alles mega snel maar sinds het over is met m'n vriend gaat het leven weer heel erg langzaam.


    Life is hard and then we die

    De tijd gaat zó snel voorbij, echt niet normaal.
    Ik kan me nog zo herinneren dat ik met oud & nieuw dacht; En nu begint het jaar weer helemaal opnieuw.

    Ja, het voelt alsof ik pas net terug ben op school, terwijl de herfstvakantie (voor mij) gewoon al voorbij is.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    PUKKELxDING schreef:
    Vanaf april dit jaar ging alles mega snel maar sinds het over is met m'n vriend gaat het leven weer heel erg langzaam.

    Dat kan ik me voorstellen. Wel kut voor je, though.
    Sterkte er nog mee!


    Deep inside, I've never felt alive

    Nog acht weken voor het kerstvakantie is. De tijd gaat langzaam :[


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dus nog 84 dagen ongeveer voor mijn zus weer terug is!

    Ja alles gaat inderdaad snel, maar dat komt omdat elk jaar een kleiner deel van je leven is
    Als je 5 bent is dat jaar 1/5 van je leven
    Ben je 50 is dat jaar 1/50 van je leven


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Assassin schreef:
    Ja, het is net alsof het nog maar 3 maanden geleden oud en nieuw was en twee weken geleden zomervakantie...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barrelrider schreef:
    Nog acht weken voor het kerstvakantie is. De tijd gaat langzaam :[

    Ik moet je teleurstellen, het zijn er negen... -.-


    Deep inside, I've never felt alive

    Het lijkt alsof ik gisteren mijn diploma-uitreiking van de Havo had. En dan zit je nu in de 1e tentamenweek van HBO..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Yay, Na Kerst gaat mijn jaar altijd in een moord tempo en lig ik voordat ik het weet weer in het zwembad.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    ja, dat heb ik ook.
    laast heb ik gezien: 62 dagen, 1 uur en 40 seconden voordat de wereld vergaat. :Y)


    -

    Ja, dat heb ik de laatste tijd ook.


    The odds are néver in our favor.

    De tijd gaat inderdaad snel. Laat kerst maar snel komen hoor :3


    Caution first, always.