• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:47 ]

    Wauw, dat was vast een heel erg interessante nacht o.o
    Ik hoop dat je het geld snel terug krijgt. Ik ben nog nooit naar een concert geweest, dus ik heb niks mee gemaakt in die trant :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nope, wel behoorlijk lullig:/
    Ik wilde naar the Offspring in juni, maar ze speelden op maandag in de toetsweek, dat heb ik wel gehad.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    wow dat is echt superlullig, gelukkig dat je toch wel nog binnen kon komen en hopelijk stort hij dat geld wel terug. En Two Door Cinema Club is leeuk :9~ heb ze anderhalf jaar geleden ofzo ook live gezien
    Maar zelf heb ik nooit zoiets meegemaakt (gelukkig)


    As travars

    Ik heb nog nooit mijn kaartjes overgekocht, dus nee, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat is echt zo lullig. Maar gelukkig kon je toch naar binnen. Ik ben nog nooit naar een concert geweest (Ik tel dat concert van K3 niet mee) dus ik heb ook nog nooit kaartjes via marktplaats gekocht voor een concert. Ik ben van plan om een kaartje te scoren voor het 1D concert op marktplaats maar ik ga nu wel twijfelen.


    Physics is awesome

    Wauw dat is echt super lullig, maar nee ik heb het nog nooit mee gemaakt. Omdat ik van mams niet via marktplaats mag kopen of andere sites, die niet aangegeven zijn als veilig door de band/zanger zelf. Nu wel blij dat mams zo beschermend is op dat vlak (:
    Wel goed dat je toch het concert heb kunnen zien, en misschien had die man/bewaker zijn dagje niet ?

    Nee, gelukkig heb ik niet zoiets meegemaakt, lijkt me echt kut! Maar wel chill dat die man nog een kaartje voor je heeft kunnen regelen.


    The odds are néver in our favor.

    OrdinaryGirl schreef:
    Wauw dat is echt super lullig, maar nee ik heb het nog nooit mee gemaakt. Omdat ik van mams niet via marktplaats mag kopen of andere sites, die niet aangegeven zijn als veilig door de band/zanger zelf. Nu wel blij dat mams zo beschermend is op dat vlak (:
    Wel goed dat je toch het concert heb kunnen zien, en misschien had die man/bewaker zijn dagje niet ?


    Denk ik niet, omdat ie toen hij een kaartje had gevonden super aardig deed en me ook heel veel plezier wenste, en hij glimlachte ook de hele tijd naar mij terwijl hij dat daarvoor echt níet deed.

    Fapsnol schreef:
    (...)

    Denk ik niet, omdat ie toen hij een kaartje had gevonden super aardig deed en me ook heel veel plezier wenste, en hij glimlachte ook de hele tijd naar mij terwijl hij dat daarvoor echt níet deed.


    Gosh dat is wel heel raar ja, ach je hebt uiteindelijk toch die kaartjes gekregen (:

    Gelukkig heb ik zoiets nog nooit meegemaakt. Ik bestel niet voor niets mijn kaartjes altijd op officiële ticketsites.
    Het is wel fijn dat je toch nog een leuke avond hebt gehad. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Oromis schreef:
    Wauw, dat was vast een heel erg interessante nacht o.o
    Ik hoop dat je het geld snel terug krijgt. Ik ben nog nooit naar een concert geweest, dus ik heb niks mee gemaakt in die trant :Y)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Oh dat heb je wel echt geluk dat er kaarten waren terug gebracht! I'm glad that you had fun c:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Aanklagen. Die man moet niet lullen, je mag géén neppe kaartjes verkopen.
    Ik heb het gelukkig nog niet gehad, maar ik kan best geloven dat het doodeng en stressvol is. Gelukkig mocht je nog naar binnen & heb je het nog leuk gehad (:


    Destroy what destroys you.

    Fijn dat het uiteindelijk toch nog is goed gekomen. :)
    Ik heb zoiets -goddank- nog nooit meegemaakt.


    Bad decisions make good stories.

    nog nooit meegemaakt, ik mag niet naar concerten van me ouders (puh)
    gelukkig dat het alsnog goed afliep


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio