• Als je wilt posten en je klikt op een smiley die je in je post wilt, dan gaat dat 'typ-dingetje' voor de smiley. Dus als je verder typt, komt de tekst voor de smiley te staan i.p.v. erachter.

    Haha omg, ik kan het echt niet goed uitleggen, maar volgens mij klopt dit niet? Misschien kunnen jullie het beter even zelf proberen. Typ wat, druk op een smiley die je erin wilt en typ weer. Dan zul je zien dat je tekst voor de smiley te staan komt.

    Edit: Blijkbaar is het altijd al zo geweest en is het me nooit opgevallen :Y)

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 15:25 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat is altijd al zo geweest.
    Ik heb er geen problemen mee, ik ken de 'codes' uit mijn hoofd dus ik hoef ze nooit aan te klikken. :'D


    everything, in time

    Haha, echt waar? Wat irritant, ik dacht dat het pas sinds het nieuwe desgin was :Y) Maarja, ik gebruik die smiley's haast nooit, merkte het net bij een 'smiley spel'. Ik ken nl. maar 3 of 4 smiley's uit mijn hoofd :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bagoly schreef:
    Dat is altijd al zo geweest.
    Ik heb er geen problemen mee, ik ken de 'codes' uit mijn hoofd dus ik hoef ze nooit aan te klikken. :'D


    Waarom maak jij het altijd zo veel moeilijker. Één klikje of meerdere letters typen. Ik weet waar mijn keus ligt, ik ben lui.

    OT: Ik negeer het eigenlijk altijd. Het is, voor zover ik weet, altijd al zo geweest en ik heb er nooit last van gehad. Als je weet dat het gebeurt, kun je er rekening mee houden :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Waarom maak jij het altijd zo veel moeilijker. Één klikje of meerdere letters typen. Ik weet waar mijn keus ligt, ik ben lui.

    OT: Ik negeer het eigenlijk altijd. Het is, voor zover ik weet, altijd al zo geweest en ik heb er nooit last van gehad. Als je weet dat het gebeurt, kun je er rekening mee houden :')


    Omdat ik anders de juiste emoticon moet zoeken, doh. (cat) Bovendien typ ik sneller dan dat ik mijn muis naar de juiste emoticon ga, klik en dan weer achter de emoticon moet klikken omdat ik anders ervoor typ. (joehoe)


    everything, in time