• Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Hoe beginnen we deze RPG?
    Je schrijft je personage in. Met elk een andere kracht. 1 kracht kan dus geen 2 keer voorkomen.
    De RPG begint op 1 september, wanneer iedereen verzamelt om de trein op te stappen.
    Mensen kunnen elkaar al leren kennen en het kan me doorgegeven worden, wie bij wie in de kamer ligt, daarna maak ik een regeling.


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story!!!

    Aayliah Leighton Hayes ~bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~telepathie Leave
    Feary Roberts ~onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~aarde Azulchica
    Kate Miller ~mind control mismi
    Mailee ~teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett~water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ transformeren(raaf) 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~emoties voelen en manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~schaduwen manipuleren Annabeth
    Lukas Olaf Baadsgaard Ericsson ~shadowstep LogitG27
    Nick Garcia ~zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~telekinese 5HELLEY
    Thomas Rumble ~schild Azulchica


    Wat moet ik weten?
    Naam:
    Bijnaam?:
    Leeftijd:
    Kracht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), /, /, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 11:27 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik reserveer een meisje, met als kracht telepathie.
    Vul haar zo in als ik op de computer kan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Naam: Faery Roberts
    Bijnaam?: /
    Leeftijd: 17
    Kracht: onzichtbaar worden
    Uiterlijk:


    Faery heeft blond haar en bruine ogen. De meeste mensen zijn iets groter dan haar, maar echt klein is ze niet.
    Innerlijk: Verlegen (de rest in RPG)
    Extra: haar ouders zijn gescheiden

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 21:28 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mag ik een jongen die vuur kan besturen reserveren? ;D


    kindness is never a burden.

    Naam: Eric Saade
    Bijnaam: E.
    Leeftijd: 18
    Kracht: Hij kan alles wat hij maar wil in brand laten vliegen (en het vuur ook weer doven natuurlijk)
    Uiterlijk:


    Eric heeft donkerbruin haar en chocoladebruine ogen. Hij is erg gespierd en zo'n 1m80 groot. Ook heeft jij een tattoo aan de binnekant van zijn rechter bovenarm. Er staat My Art Is My Freedom geschreven.
    Innerlijk: Eric heeft een redelijk opvliegend karakter, dat vind je dan ook terug in zijn kracht. De rest komt in de RPG.
    Extra: / *komt misschien nog als ik nog iets kan bedenken*

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 21:57 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Mag ik een meisje reserveren met besturing van water ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eric sexy beast. :9~


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    {zo, iedereen staat erbij ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leave schreef:
    Eric sexy beast. :9~

    I know right :9~

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 21:38 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Mag ik mijn kracht veranderen naar besturen van de lucht.
    Dan kan SupahBaby toch vuur doen, als ze dat wil. ;D


    kindness is never a burden.

    ja, hoor, volgens mij maak je supahbaby heel blij xD


    “To live will be an awfully big adventure.”

    mag ik een meisje reserveren met de kracht 'mind control' dus alles met gedachtes enzo..

    Naam: Bryson Niklaus Griffin.
    Bijnaam: Brys.
    Leeftijd: 17, op 19 Januari 18.
    Kracht: Lucht besturen. Bryson heeft de lucht in zijn hand. Met een zwaai kan hij de zon tevoorschijn toveren, maar wanneer hij kwaad is kan hij het op een klaarlichte dag donker laten worden.
    Uiterlijk:




    Innerlijk: Bryson trekt geen partijen en heeft geen vooroordelen. Zo geloofd in de goedheid van de mens en is vriendelijk en charmant. Zelf wanneer hij het niet meer ziet zitten zou hij nooit anderen met zijn problemen opzadelen.
    Brys is ook een beetje een studiebol. Blinkt uit in de meeste vakken maar schept daar niet over op.
    Extra: Bryson is enig kind maar kreeg als kleuter niet veel aandacht van zijn ouders. Daarvoor is hij kwaad op hen en wil hun liefde niet meer. Wie hij wel nog steeds graag ziet zijn zijn grootouders Mina en Max, die er altijd al voor hem geweest zijn.


    kindness is never a burden.

    Naam: Kate Miller
    Bijnaam?: -
    Leeftijd: 18
    Kracht: Mind control; kan gedachtes lezen en beïnvloeden.
    Uiterlijk:



    Kate is 1,78 lang, heeft groen/blauwe ogen en lang golvend/krullend blond haar. Ze draagt vaak hakken, omdat ze het goed bij haar figuur vindt passen, maar ze heeft ook wel eens gewoon leuke sneakers aan.
    Innerlijk: Kate is zich zeer bewust van haar mooie blonde lokken en haar figuur. Ze flirt graag met jongens, maar meestal blift het bij flirten, soms iets verder zoals zoenen, maar meer ook niet. Echt een vaste relatie heeft ze nog niet gehad en daar is ze ook niet echt naar op zoek. Ze vind het veelste leuk om te flirten met verschillende jongens en om aandacht te krijgen. Verder is Kate altijd heel vriendelijk en maakt ze graag nieuwe vrienden.
    Extra: Door haar kracht haalt ze altijd voldoendes voor toetsen en hoeft ze niet te leren, ze kan het antwoord in de gedachtes van andere en de leraar zien. Ook hoeft ze boeken nooit te lezen, zodra ze die aanraakt, "ziet" ze al wat er allemaal in staat en weet ze dat ook. Ze kan knoeien met de gedachtes van andere. Zo kan ze je dingen laten vergeten of gedachtes/herinneringen veranderen.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 19:03 ]

    -

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 22:52 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Naam: Chase Marshall
    Bijnaam?: /
    Leeftijd: 17
    Kracht: supergeheugen. Maar dan echt super, hij moet maar 1 seconde naar een blad kijken en hij weet nog ieder detail
    Uiterlijk:


    Chase is de linkse op de foto. Hij heeft bruine ogen en bruin haar. Hij is zo'n 1 m 75 groot en gemiddeld gespierd.
    Innerlijk: speels en prettig gestoord
    Extra: Chad is zijn tweelingsbroer

    Naam: Chad Marshall
    Bijnaam?: /
    Leeftijd: 17
    Kracht: met dieren praten
    Uiterlijk:


    Het is de rechtse op de foto. Hij heeft bruin haar en bruine ogen. En is iets groter dan zijn broer zo'n 1 m 79 en ook gemiddeld gespierd
    Innerlijk: hij kan best gestoord zijn, maar met hem is ook een serieus gesprek aan te knopen
    Extra: tweelingbroer van Chase

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 10:50 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”