• Je hebt tegenwoordig bijna altijd wel van die acties bij supermarkten, nu bijvoorbeeld de superdierenkaartjes bij de Albert Heijn. [/Nederland]
    En bij elke actie staan er dan wel, elke dag, een aantal kinderen bij de uitgang van de supermarkt om, in dit geval, die superdieren kaartjes te vragen.
    'Heeft u superdierenkaartjes?' De één brutaler dan de ander.

    Hoe gaan jullie daar mee om?
    Wij vinden het leuk om die kaartjes te geven aan een kind dat helemaal niet staat te vragen, gewoon met de moeder/vader mee is en het ook niet kan geloven dat je die kaartjes aan hem/haar geeft, haha.

    Maar laatst liep ik dus de supermarkt uit en toen viel één van die jongens voor mijn voeten neer en vroeg toen nog om superdierenkaartjes. o.o

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 20:31 ]

    Wij weigeren die kaartjes al bij de kassa :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nóóit last van ;P
    Maar bij de jumbo, waar ik altijd naartoe ga, hebben ze dat zelden. Wij hebben alleen een Coop (rotwinkel) en een Jumbo in mijn dorp, dus dan is voor ons de keuze snel gemaakt ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb eerder last van klanten die erom gaan zeuren. Ik zit bij de Albert Heijn achter de kassa en sommige klanten willen maar niet geloven dat ik gewoon geen kaartjes weg mag geven onder de tien euro (ik word nog weleens in de gaten gehouden, dus ik kan ze ook niks stiekem geven)


    Take risks and conquer your fears.

    Haha, heb ze nog niet zo wanhopig gezien. :') Wij sparen wel eens mee voor mijn achterneefje, die is dol op van die voetbalplaatjes. :Y)


    You are beautiful, you are love.

    Insurgent schreef:
    Ik heb eerder last van klanten die erom gaan zeuren. Ik zit bij de Albert Heijn achter de kassa en sommige klanten willen maar niet geloven dat ik gewoon geen kaartjes weg mag geven onder de tien euro (ik word nog weleens in de gaten gehouden, dus ik kan ze ook niks stiekem geven)

    Wat hebberig! Haha.

    Ik geef ze meestal aan de kinderen di er verlegen bij staan of ie gewoon in de supermakt rond lopen. Ik vind het altijd zo lief om te zien hoe die kinderen dan heel verlegen worden:3
    Aan die brutale kinderen geef ik ze niet(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Voordat die kinderen ook maar iets kunnen zeggen zeg ik al: "Nee, ik heb geen kaartjes."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Stomme kienders.
    Ik geef ze ook altijd aan kindjes die er niet om vragen, of aan mensen met kindjes die het sparen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik loop stage op een basisschool, dus ik geef ze altijd aan de kinderen uit mijn klas. Meestal verloot ik ze, maar als ik heel veel heb, deel ik ze gewoon uit.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Bij mij staan nu voor alle supermarkten dranghekken waar de kinderen achter moeten gaan staan ><

    Ik kan geen nee zeggen tegen die lieve gezichtjes, dus meestal loop ik leuk alles uit te delen x']


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik werk bij de Jumbo, daar doen we niet aan dat soort shit. Gelukkig maar, want ik hou echt niet van kinderen die erom gaan zeuren voor de deur.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Super schattig al die kindjes die vooraan staan, als ik er dan langs loop met m'n wagentje vol met handscanners, iedereen vraagt dan of ik van die dierenkaartjes heb. "Ja, heel veel," badass, hahaha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik weet niet meer bij welke supermarkt het was, maar daar hadden ze toen voetbalplaatjes en daar hadden ze een speciaal hekje gemaakt waarachter kinderen moesten gaan staan die voetbalplaatjes wilden, zodat ze niet zo naar je toe konden lopen om te zeuren maar je ze wel plaatjes kon geven als je wilde. Dat vond ik wel een goede oplossing, ik heb zelf ook niks met die kinderen die naar je toegaan om van die spaarkaartjes te krijgen.


    “Love is a contradiction.”

    Ik spaar ze voor m'n zusjes, die dat helemaal geweldig vinden. Gewoon negeren en anders een mep geven >_<


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Junns schreef:
    Ik werk bij de Jumbo, daar doen we niet aan dat soort shit. Gelukkig maar, want ik hou echt niet van kinderen die erom gaan zeuren voor de deur.

    Bij mijn Jumbo hebben ze nu voetbalplaatjes van mensen hier uit de buurt.
    Bij de voetbalclub hebben ze foto's gemaakt van alle leden, die op plaatjes gezet en die geven ze nu bij de Jumbo.
    So, IEDEREEN wil die.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran