• Love you guys, more than anything. You guys are so amazing, it's undescribable. <3



    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 19:27 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Chelsea, jij bent zo geweldig he <3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ellis schreef:
    Chelsea, jij bent zo geweldig he <3


    hehe, niettes maar huh toch bedankt ! <3

    Paynepower schreef:
    (...)

    hehe, niettes maar huh toch bedankt ! <3

    Ben je wel! :-D <3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Omg, we hebben bijna 2 maanden gedaan om het vorige topic vol te krijgen... Weet je nog toen we ongeveer één topic in twee uur deden?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Jup, ik wil dat graag weer maar dat is zo zielig om dat als loner te doen xd

    Inderdaad. :-(


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."



    ik wil de engelse vogue man!

    Paynepower schreef:



    ik wil de engelse vogue man!

    Ik ook! Omg, ik ga gewoon vragen aan mijn zus dat ze er één koopt voor mij, dat ik daar niet eerder aan dacht!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ellis schreef:
    (...)
    Ik ook! Omg, ik ga gewoon vragen aan mijn zus dat ze er één koopt voor mij, dat ik daar niet eerder aan dacht!



    Kan ze der 2 kopen? ik betaal je terug (!)

    HELLOOO BABES


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    HOIHOI MARRIT! <3

    HOI CHELS <333333


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Paynepower schreef:
    (...)

    Kan ze der 2 kopen? ik betaal je terug (!)

    Ik zal het vragen, maar dat zal geen probleem zijn, hoor. ;-) Ik zal het zo vragen, en dan zal ze ze waarschijnlijk aan mij geven als ze naar hier komt met Kerst. :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    MARRIT! <333


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ellis schreef:
    (...)
    Ik zal het vragen, maar dat zal geen probleem zijn, hoor. ;-) Ik zal het zo vragen, en dan zal ze ze waarschijnlijk aan mij geven als ze naar hier komt met Kerst. :-)


    oh fantastisch
    & dan hebben we ineens een excuus om af te spreken nog eens!