• Hey iedereen:)

    Ik wilde vragen of iemand n leuke anime kent...
    Het liefst een beetje onbekend. De meeste grote series ken ik al, of ze spreken me niet zo aan..

    ik zoek eigenlijk een shounen, met goeie gevechtscenes, een meeslepend verhaal, en wat horror, romantiek of humor:)

    Al bedankt voor t lezen:)


    'Sharon was here!'

    Ik weet niet of ze goed zijn want dit is niet het genre dat ik kijk. Ik hoop dat er toch iets voor je bij zit.
    - Dragon Crisis.
    - Kemeko DX
    - Inu x Boku SS
    - Rosario to Vampire Capu2 (Deze schijnt zich totaal niet aan de Manga te houden).
    - High School DxD

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 0:44 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dank je!!! Ik zal eens kijken:)


    'Sharon was here!'

    ;o Kuroshitsuji
    Oh, zie net op je profiel Black Butler in de planning, haha. Dat is hetzelfde xd.

    Ehm...
    Monochrome Factor
    Sukisho


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hehe, Bedankt voor je suggesies:P


    'Sharon was here!'

    Yeah, graag gedaan. Als ik er meer tegenkom zeg ik het wel.
    Misschien Guilty Crown, maar daar heb ik nog maar 2 episodes van gezien... Zit nu meer romantische shit zooi te kijken xd -Op dit moment Junjou Romantica xd-

    Oh, misschien Angel's feather ook wel.. Maar dat is een OVA van 2 episodes.. Ik snapte er zelf vrij weinig van..

    Heb ook geen flauw idee wat bekend is en wat niet ;d. Ik kijk het en klaar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Little Busters! :D
    de enige die ik kijk.. gedwongen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Soubi schreef:
    Yeah, graag gedaan. Als ik er meer tegenkom zeg ik het wel.
    Misschien Guilty Crown, maar daar heb ik nog maar 2 episodes van gezien... Zit nu meer romantische shit zooi te kijken xd -Op dit moment Junjou Romantica xd-

    Oh, misschien Angel's feather ook wel.. Maar dat is een OVA van 2 episodes.. Ik snapte er zelf vrij weinig van..

    Heb ook geen flauw idee wat bekend is en wat niet ;d. Ik kijk het en klaar.


    Dank je:) Ik zal het eens bekijken! Maar ja... Toch niksmismet romance??:P

    En dan zal ik die ook eens bekijken hé... Ik hou wel van OVA's, je moet ze alleen pas kijken nadat je de orginele serie kent, anders is het niet te volgen:)




    Mitshy schreef:
    Little Busters! :D
    de enige die ik kijk.. gedwongen.


    Okay! Hoezo gedwongen?!!
    Mij leek de Harry Potter Anime wel wat voor je:PP


    'Sharon was here!'

    Orichan schreef:
    (...)

    Okay! Hoezo gedwongen?!!
    Mij leek de Harry Potter Anime wel wat voor je:PP


    Volgens mij zat er geen originele anime bij Angel's Feather o-o Althans, kon die niet vinden...
    Ehm... maar bij Guilty Crown weet ik niet of er Romance in voor gaat komen... Angel's Feather weet ik niet meer zo.. Misschien een beetje..
    Bij Sukisho zit wel wat Romance in ;d, maar heeft wel een verhaal erin zitten ;d. Dus niet alleen maar kusje kusje blabla.
    Lees gewoon xd. Ben te lui in uitleggen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Misschien Pandora Hearts of Tsubasa Chronicles? Héle goede animes, maar persoonlijk vind ik de manga's nog beter. ^^
    Verder is Fairy Tail natuurlijk awesome, maar je vraagt niet om grote series, dus ja. Maar Fairy Tail is wel écht écht écht heel awesome! :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Deadman Wonderland, Highschool of the dead, Code Geass, Durarara!!, Beelzebub.

    Beelzebub
    Black Blood Brothers
    Dog Days
    DN Angel
    Gosick
    Pandora Hearts
    Another


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Ik kijk zulke dingen niet maar ik ga het eens proberen!


    •*• Lululu •*•