• Heee, ik ga samen met een vriendin na een concert in Amsterdam blijven. Omdat het zolang duurt, hebben we besloten de nacht daar te blijven, maar een vriend van me zegt dat je dan meteen verkracht word en dergelijke. Mensen gaan toch ook gewoon uit in Amsterdam :'D Die komen toch ook niet allemaal mishandeld terug.
    So tell me, wie weet hoe veilig het in de stad van Amsterdam is rond 3 tot 7 uur s'ochtends.

    Ligt er dénk ik aan in welke buurt, sommige is het veiliger en in de andere zit het bomvol met verkrachters en seriemoordenaars. Maar ik weet niets van Amsterdam XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik denk dat het zo'n beetje de gevaarlijkste plaats is waar je kan wezen. Op de Bijlmer na misschien.
    Ben zelf eens wezen overnachten op het station in Hannover - was ook niet gepland - maar daar was het een stuk rustiger.
    Misschien kun je een club pakken ofzo, daar is het tenminste warm en droog enzo.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lol, ga dan gewoon naar een hotel ofzo. Ik denk namelijk dat je best veel gangstertypes op je dak krijgt.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik zou niet op het station gaan zitten. Duik ergens een kroeg in ofzo (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    Ik zou niet op het station gaan zitten. Duik ergens een kroeg in ofzo (:


    Denk niet dat we daar de hele nacht kunnen blijven :'D

    PEDOpas schreef:
    (...)

    Denk niet dat we daar de hele nacht kunnen blijven :'D

    Tot een uur of 4 meestal wel hoor (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    (...)
    Tot een uur of 4 meestal wel hoor (:


    Ooh, oke :'D nouja we kijken wel even. Denk toch niet dat we gaan slapen haha.

    Levensgevaarlijk, echt waar. Ik zou een goedkoop hotel doen.

    Boek gewoon een goedkoop hotel ofzow.


    What is youre favo scary movie?

    Zolang je niet in het donkerste steegje van de stad kruipt kan het denk ik wel. (:
    Maar ik zou niet gaan slapen. Dwaal gewoon de hele nacht rond. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Doe Bob's Youth Hostel. :'D
    Toen ik er woensdag was had ik het snel gezien.
    Ik zou iedergeval niet op een bankje gaan bivakeren. Sowieso is dat fúcking koud.
    Ga naar een goedkoop hotel. [:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Saffier schreef:
    Levensgevaarlijk, echt waar. Ik zou een goedkoop hotel doen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Naar welk concert ga je dan? :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Als blonde jongedame zou ik 's nachts niet rondzwerven in Amsterdam als ik jou was (':


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    Als blonde jongedame zou ik 's nachts niet rondzwerven in Amsterdam als ik jou was (':


    En als blauwe jongedame dan (: