• Sgatjees(H)

    het zusje van een vriendin van mij die wil haar haar verfen ze is 12 jaar,, alleen ze mag dat niet van haar ouders..:(
    hoe kan ze dat wel voor elkaar krijgen??
    Hebben jullie tips??


    xx Lizz

    Dat probleem had ik ook

    Dat si gewoon ook niet mogelijk ^^
    Daarom heb ik em roze/Paarse Extensions laten zette ^^

    Dus dat is een oplossing

    zwart is ook niet geweldig om als eerste kleur te doen.
    want vind ze het uiteindelijk toch niet leuk?! Kan ze het niet veranderen.
    tenzij ze der hele haar wilt ontkleuren/bleken, maar daar gaat je haar fucking dood van


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLlama,,; ze wil heel graag zwart haar hebben,.
    Ze fan van TH,, (ben ik ook)
    maar van die paarse en roze lokken goed idee MILLIONAIRx3!


    x

    doe het met spoeling.. dat vervaagt na een tijdje, kan je ook gwn met spoeling bijhouden.
    als je t dan zat bent kun je het er gwn uit laten gaan ;]
    en dat je thfan bent wilt zeggen dat je zeker bent dat je zwart haar wilt..?

    Ik mocht m'n haar eerst ook niet verven. Al helemaal niet toen ik zei dat ik het zwart wou. Maar toen ik paars zei, begon mijn moeder anders te denken. Ze vond 1x geen kwaad kunnen, zolang het geen donkere kleur was. Dus misschien moet ze een iets lichtere kleur proberen. ;)
    Inmiddels is de kleur er bij mij uit. Je kan het voor eenmalig laten uitspoelen bij de kapper. Die verft je haar dan weer, alleen dan in een kleur die tegen je eigen haarkleur aanzit. Zo kan je de verf eruit laten gaan zonder dat je met uitgroei hoeft rond te lopen. [;

    xX


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    ik heb het zelfde probleem, ik mag ook geen zwart haar, ook al ben ik geen fan van th, ik ben in love met zwart haar... ik heb de zelfde oplossing, ik heb nu lichtblauwe plukken in mijn haar laten zetten. Het is ook wel zo, als je zwart haar hebt, krijg je een hele bleke huid, en dat ziet er vaak helemaal niet zo mooi uit als je denkt, probeer eerst eens donkerbruin ofzow, als je dat dan mooi blijkt te staan, dan kan ze altijd nog verder zeuren toch?


    Look for the girl with the broken smile

    CUPCORE ; je hebt wel gelijk maar ze wil gwn heel graag zwart haar enz!:D
    maar hmm ff denken een spoeling waar haal je daT??


    xx Lizz

    ik heb het zelfde probleem, ik mag ook geen zwart haar, ook al ben ik geen fan van th, ik ben in love met zwart haar... ik heb de zelfde oplossing, ik heb nu lichtblauwe plukken in mijn haar laten zetten. Het is ook wel zo, als je zwart haar hebt, krijg je een hele bleke huid, en dat ziet er vaak helemaal niet zo mooi uit als je denkt, probeer eerst eens donkerbruin ofzow, als je dat dan mooi blijkt te staan, dan kan ze altijd nog verder zeuren toch?
    Eh, zwart haar willen hebben heeft toch niets met th fan te maken? of ben ik nou gek xD?


    Life is hard and then we die

    gwn bij een kapperswinkeltje, 13euro ofz.. kan je dan 1 of 2x mee doen, licht aan de lengte van je haar ;]
    ik zou t btw dan wel door een volwassene [moeder ofz] laten doen, want zelf kan je bovenop niet goed zien en word t lelijk..

    Pff slaat nergesn op >.<
    Ik ben ook 12 en mag m'n haren ook zwart verven,nouja ik heb ook bruin haar.Maar toch vind ik het nergens op slaan xD


    Lalalalalalalala.

    Ik vind het persoonlijk nergens op slaan als je ouders het niet goed vinden als je, je haar wilt verfen. Ik mocht vanaf groep 6 al me haar verfen, gevolg nu dood haar :') Want heb nu ong alle kleuren gehad.

    Wat ze kan doen? Nou gewoon haarverf kopen, en het bij jou verfen? Als het eenmaal zwart of wat voor kleur ze wilt is kan het niet zomaar meer weg, zker niet als het zwart is, moet eerst ontkleuren ^^

    En.. anders kan je ook haarverf kopen dat er na 10x wassen uit gaat. TIP: als ze blond is van haar zelf zou ik niet uitwasbare verf kopen in de kleur rood/paars, dat wordt na 7x wassen roze, en gaat er niet meer uit. [/*Heb ik een keer gehad*]

    succes <'3


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    edit; bij jou bedoel ik. Bij jou thuis =']


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Bambi ; ik snap!:D


    Eh, zwart haar willen hebben heeft toch niets met th fan te maken? of ben ik nou gek ?

    Uhmm PUKKELxDING sommige fans van TH willen zwart haar:D
    mjaa

    Bambi ; ik snap!:D


    (...)
    Uhmm PUKKELxDING sommige fans van TH willen zwart haar:D
    mjaa



    Veel th fans hebben zwart haar ='] niks gemeens bedoel ik daarmee, maar als je naar een concert gaat is meerendeel zwart^^ Het heeft eigenlijk niks met th te maken, want met roze haar ben je geen "mindere" fan dan als je zwart haar hebt.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Bambi ; nee dat is waar!:D

    mjaa zwart is gwn heel mooi!:D
    en past best bij TH


    x Lizz