• Ik heb toestemming gekregen.

    De story voor deze wedstrijd

    Hoi, ik heb eindelijk toestemming voor mijn Sims 3 wedstrijd! Wat het inhoudt is vooral sims of huizen maken of bijvoorbeeld een bepaald moment vastleggen.

    Regels:
    - Als je te laat inlevert krijg je 1 punt aftrek van je inlevering bij die ronde.
    - Na de 2e keer te laat inleveren word je gediskwalificeerd.
    - Uitstel kan gevraagd worden, met een geldige reden tot 5 dagen.
    - Er komen 6 rondes
    - De lengte van een ronde hangt er van af wat voor ronde het is.
    - Als je je naam verandert, even melden (;
    - Inleveringen in PB!
    - CC downloads zijn toegestaan.

    Ik ben op zoek naar nog 2 juryleden. De wedstrijd begint met 10 leden, dan komt de eerste opdracht online. Als je vragen hebt kun je me een PB sturen.

    Jury:
    - Kermit
    - Overexposed
    - Amused

    Deelnemers: (INSCHRIJVING GESLOTEN)
    - Cavallo - 1 a b c-
    - Reichenbach - 1a b c-
    - Demushtacha -
    - Aria - 1a b c-
    - Daikazoku - 1a b c d-
    - Veertje1D
    - xdesire - 1 a b c d-

    EDIT: Als je je ingeschreven hebt, wil je dan ook even een PB sturen met welke uitbreidingspaketten je hebt? Dan kan ik daar ook nog rekening mee houden.

    Opdrachten:

    Opdracht 1
    De eerste opdracht is vrij simpel. Het is de bedoeling dat je een sim maakt, nagemaakt van een celeb. Maak een paar foto's van die sim, zodat je sowieso de hele sim kunt zien op je foto's. Er mag niet 2 keer dezelfde beroemdheid gekozen worden, dus geef even door welke celeb jij na wilt maken. Gooi deze sim niet weg, want later heb je hem of haar misschien nog nodig.
    Deadline: Woensdag 14 november (Omdat de inschrijving nog niet gesloten is geef ik wat langer de tijd) VERLOPEN.
    Celebs:
    Aria - Demi Lovato
    Cavallo - Robert Downey JR
    Demustacha - Emma Watson
    Reichenbach - Darren Criss
    Daikazoku - Billie Joe Armstrong
    xdesire - The Veronicas
    Veertje1D - Selena Gomez

    Opdracht 2
    De 2e opdracht is om bij je vorige personage een huis te bouwen, je mag zelf weten hoe het huis wordt. Al is het een groot celebhuis of een boerderij, kies iets wat bij jouw personage past. Maak een paar foto's waar je in ieder geval de kamers, de buitenkant van het huis en de tuin (als die er is) op kunt zien. Veel succes (:
    Deadline: Maandag 26 november.

    EDIT: Sorry dat ik er een tijdje niet was, ik had het erg druk met school.

    EDIT: Ik wil deze wedstrijd echt super graag doen, alleen komt het nu echt niet goed uit. Ik heb het super druk met school en daar komt mijn werk ook nog bij, en ik wil niet dat dat op het spel staat. Ik neem aan dat jullie wel begrijpen dat mijn school voorgaat... Daarom stop ik met de wedstrijd, hoe jammer ik het zelf ook vind. Jullie hadden vast al wel gemerkt dat het allemaal niet soepeltjes verliep, en ook heel veel mensen zijn ermee gestopt. Tenzij iemand de wedstrijd wilt overnemen (wat ik overigens niet verwacht), zal ik een moderator vragen het topic te sluiten ):.
    X

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 20:19 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 nov 2012 - 13:30 ]


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Reichenbach schreef:
    (...)

    Hm, ik ben niet zo voor het downloaden van Sims-spelletjes. Als je pc dan crasht of zoiets ben je, je spel kwijt.


    Ik vertrouw blind op mijn pa dat dat nooit zal gebeuren, en ik backup elke dag, dus dat is niet zo'n probleem.
    Enige nadeel voor mij is dat ik nooit kan updaten, en ik kan ook geen social dinges maken of dingen vanaf sims3.nl downloaden, maar die laatste twee vind ik niet erg.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Overexposed schreef:
    (...)

    Ik vertrouw blind op mijn pa dat dat nooit zal gebeuren, en ik backup elke dag, dus dat is niet zo'n probleem.
    Enige nadeel voor mij is dat ik nooit kan updaten, en ik kan ook geen social dinges maken of dingen vanaf sims3.nl downloaden, maar die laatste twee vind ik niet erg.



    Dat niet updaten lijkt me wel vrij vervelend. Aangezien dat veel bugs fixt en dergelijke. Maar ik neem aan dat als je de nieuwste download je die update meekrijgt?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    En ik vertrouw niemand hier als het komt op elektrische apparatuur. En aangezien ik voor mijn eigen laptop moet zorgen dat alles in orde blijft- dus nee dat risico neem ik niet. :')


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Reichenbach schreef:
    (...)

    Dat niet updaten lijkt me wel vrij vervelend. Aangezien dat veel bugs fixt en dergelijke. Maar ik neem aan dat als je de nieuwste download je die update meekrijgt?


    Jaa, met de Sims middeleeuwen is het echt niet leuk, want daar komt voor zover ik weet geen uitbreiding voor ofzo.
    Als je de nieuwste uitbreiding download heb je gelijk de laatste update idd, dus daar moet ik dan altijd op wachten.
    Ben wel heel erg benieuwd naar Seasons.
    Sims 2 speelde ik ook nog, maar heb hem laatst van mij computer afgegooid aangezien hij erg sloom werd.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Overexposed schreef:
    (...)

    Jaa, met de Sims middeleeuwen is het echt niet leuk, want daar komt voor zover ik weet geen uitbreiding voor ofzo.
    Als je de nieuwste uitbreiding download heb je gelijk de laatste update idd, dus daar moet ik dan altijd op wachten.
    Ben wel heel erg benieuwd naar Seasons.
    Sims 2 speelde ik ook nog, maar heb hem laatst van mij computer afgegooid aangezien hij erg sloom werd.


    Middeleeuwen heb ik niet, maar daar komt inderdaad geen uitbreiding van. Dat is er gekomen omdat ze het niet echt bij de sims 3 konden voegen als uitbreiding, omdat sims 3 dagelijkse leven is.
    En sims 2 heb ik er ook al een hele tijd geleden afgesmeten, met sims 3 speelde ik het gewoon niet meer zo veel en het nam idd wat veel plaats in.
    En ja, seasons is volgens mij geweldig, though, met de laatste update dat begin deze week kwam kunnen de sims, zonder seasons aan te schaffen, al in de zee zwemmen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Reichenbach schreef:
    En ik vertrouw niemand hier als het komt op elektrische apparatuur. En aangezien ik voor mijn eigen laptop moet zorgen dat alles in orde blijft- dus nee dat risico neem ik niet. :')


    Mijn pa doet alles als het op elektrische apparatuur aankomt. Alleen mijn iPad weet hij niks van, da's het enige. Verder hoef ik maar met mijn vingers te knippen of het wordt gefixed. Haha, dat klonk best spoiled. Maar nee, zo werkt het niet hier in huis hoor. Alleen aangezien we de computer delen wil hij Sims erop zetten, zodat hij zeker weet wedstrijd ik geen virussen binnen haal. Verder gebruik ik dus ook geen cc, maar huizen bouwen zonder gaat ook helemaal prima.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Overexposed schreef:
    (...)

    Mijn pa doet alles als het op elektrische apparatuur aankomt. Alleen mijn iPad weet hij niks van, da's het enige. Verder hoef ik maar met mijn vingers te knippen of het wordt gefixed. Haha, dat klonk best spoiled. Maar nee, zo werkt het niet hier in huis hoor. Alleen aangezien we de computer delen wil hij Sims erop zetten, zodat hij zeker weet wedstrijd ik geen virussen binnen haal. Verder gebruik ik dus ook geen cc, maar huizen bouwen zonder gaat ook helemaal prima.


    Dit klinkt vast heel raar, maar als ik problemen heb met de computer moet ik mijn grootvader maar even op te bellen en hij fixt het wel, echt raar, die man is een wonder met computers. :'D
    And I know, het meeste in mijn huizen is van EA zelf, buiten hier en daar een schilderijtje of een tv'tje. Hangt ervan af welke stijl mijn huis heeft.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Reichenbach schreef:
    (...)

    Middeleeuwen heb ik niet, maar daar komt inderdaad geen uitbreiding van. Dat is er gekomen omdat ze het niet echt bij de sims 3 konden voegen als uitbreiding, omdat sims 3 dagelijkse leven is.
    En sims 2 heb ik er ook al een hele tijd geleden afgesmeten, met sims 3 speelde ik het gewoon niet meer zo veel en het nam idd wat veel plaats in.
    En ja, seasons is volgens mij geweldig, though, met de laatste update dat begin deze week kwam kunnen de sims, zonder seasons aan te schaffen, al in de zee zwemmen.


    Middeleeuwen is echt niet mijn ding, maar soms is het wel gwn leuk. Sims twee vond ik leuk met studentenleven, hoop dat ze dat nog als uitbreiding gaan doen maar dat beter natuurlijk. En fack wat ben ik jaloers, daarom vind ik het dus zo kut dat ik niet kan updaten.
    Moet nog even een oplossing vinden van mijn dakramen bij Seasons, want daar gaat de regen natuurlijk gewoon doorheen.. Oh, en mijn geliefde moderne zomer huizen gaan echt sucken in de winter..


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Reichenbach schreef:
    (...)

    Dit klinkt vast heel raar, maar als ik problemen heb met de computer moet ik mijn grootvader maar even op te bellen en hij fixt het wel, echt raar, die man is een wonder met computers. :'D
    And I know, het meeste in mijn huizen is van EA zelf, buiten hier en daar een schilderijtje of een tv'tje. Hangt ervan af welke stijl mijn huis heeft.


    Haha, mijn opa weet er wel een beetje vanaf, maar hij weet meer van elektricien dingen, want dat was hij ook.
    Hij heeft onveranderd mijn keyboard gefixed, en mijn kabels xd


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Ik heet Levitate op die Sims 3 site x3. Ik heb wel 0 vrienden :'D.

    En even een vraagje, wat kun je eigenlijk allemaal met die CC (?)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 23:49 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Reichenbach schreef:
    (...)

    Pas nieuwe CC/mod geïnstalleerd?
    Game pas ge-update naar de 1.42 versie en nog steeds mods in je sims 3-bestand?
    Het kan zijn als je met mods werkt dat je game kan crashen als je update. Dan moet je gewoon die mod eventjes verwijderen en de site waarvan die mod komt goed in het oog houden voor een update van die mod.
    Anders, idd, zoals Aria zegt, opnieuw installeren, hoe vervelend dat ook is.


    Shit, dat word opnieuw instaleren :S
    Ik heb pas geleden alle mods en cc verwijderd
    Hij deed het even goed maar toen ik die update had gedaan ging hij weer raar doen.
    Ik heb al heel vaak problemen met de sims 3 gehad.


    Tears don't mean you're losing

    Ik wil seasons zo ie zo wel
    Ik denk dat ik hem voor kerst ga vragen ofzo :)


    Tears don't mean you're losing

    Ik geloof ik ga hier maar niet aan meedoen... er zitten alleen nog maar bugs in mijn spel of zo... ik bedoel, mijn personage ging slapend de trap op? Niet eens staand, nee, liggend! En de douche verdween opeens spoorloos, maar mijn sims kunnen wel nog gewoon douchen, want de waterstralen verschenen wel hahahaha! Ik heb zo'n vaag vermoeden dat het niet lang duurt voordat mijn game voor de tweede keer crasht... en dat is ook de reden dat ik geen uitbreidingen koop, bang dat ie helemaal vast gaat lopen :( xx


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    VampireLeech schreef:
    Ik geloof ik ga hier maar niet aan meedoen... er zitten alleen nog maar bugs in mijn spel of zo... ik bedoel, mijn personage ging slapend de trap op? Niet eens staand, nee, liggend! En de douche verdween opeens spoorloos, maar mijn sims kunnen wel nog gewoon douchen, want de waterstralen verschenen wel hahahaha! Ik heb zo'n vaag vermoeden dat het niet lang duurt voordat mijn game voor de tweede keer crasht... en dat is ook de reden dat ik geen uitbreidingen koop, bang dat ie helemaal vast gaat lopen :( xx


    Helpt opnieuw installeren niet?


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Nurgle schreef:
    (...)

    Helpt opnieuw installeren niet?


    Geen idee, nog niet geprobeerd. Het is in ieder geval geen kras of zo die op de cd-rom zit, want ik heb hem helemaal schoongemaakt.


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.