• Amused schreef:

    Hallo HallowsEve

    Je krijgt toestemming van mij om te beginnen met je themawedstrijd - Percy Jackson. Je hebt tot 5 november om de link van het topic door te sturen.

    Veel plezier met je wedstrijd
    Amused


    * Wat kun je tegenkomen? *
    -Tekenopdrachten
    -Schrijfopdrachten
    -Personages bedenken
    -Foto-opdrachten (geen foto's bewerken btw)

    * Prijzen *
    Ja, dat ga ik lekker niet zeggen! Ik houd het lekker geheim. Ik hou van verrassingen.

    * Uitstel *
    Vraag het op tijd alsjeblieft. Je kan uiterlijk tot de dag voor de deadline uitstel vragen. Als je op de dag van de deadline uitstel wilt vragen met je een HELE goede reden hebben. Je wordt gediskwalificeerd als je het niet optijd inleverd.

    * Regels *

    - Als je problemen hebt (dislectisch, slaaptekort, etc.) vertel dit dan even, dan weet ik dat.
    - Username verandert, wil je het even zeggen?
    - Opdrachten inleveren via PB EN in het topic a.u.b.
    - Ik vind het lullig om iemand lager dan een 4 te geven of hoger dan een 9. Tienen zijn bij mij erg zeldzaam en die krijg je alleen als ik het echt niet had verwacht en het echt superorigineel en goed uitgewerkt is.
    - Het is niet toegestaan om te stelen van anderen met ideeën, dan wordt je gediskwalificeerd, maar kijken kan geen kwaad. Het kan je zomaar een goed idee geven - maar het mag niet op het idee van diegene lijken
    - Neem een abo op de story. Hij komt in Mijn Stories
    - Wil je het even melden als je een toetsweek hebt? Dan kan ik rekening houden daarmee voor de deadline.
    - But most of all, HAVE FUN!!

    * Jury *

    -HallowsEve, Eigenares themwedstrijd
    -

    * Deelnemers (Min. 10, Max. 20) *

    1. LilLiar
    2. PercyWood
    3. Elly4Ever
    4. Annabeth - Ingeleverd
    5. Mallory - Ingeleverd
    6. Theep
    7. Stonehenge
    8. Liberacorpus - Ingeleverd
    9. Demustachana - Uitstel tot 20 November
    10. BlueHope - Uitstel tot 15 November
    11. Junah
    12.
    13.
    ..

    * Opdracht 1 *

    Ik zet hier zo een paspoort neer. Daaronder zet ik een aantal goden neer. Maximaal twee deelnemers per god. Hierbij maken jullie twee personen geen familie of afstammelingen van bestaande personen mogen zijn. Hierbij schrijf je voor beide personen het stuk hoe ze in Halfblood Camp zijn gekomen. Dit stukje is minimaal 300 woorden(dit aantal is alleen voor het verhaaltje hoe ze in Halfblood Camp zijn gekomen. Paspoort niet meegerekend dus). Ik wil liever geen verhaaltjes boven de 800 woorden, dus dat is ongeveer de max. Het verhaal moet in de ik-vorm zijn. En zet de naam er alsjeblieft boven. Combineren mag niet!

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk (met foto!):
    Innerlijk (goed uitgebreid a.u.b.):
    Favoriete dingen (denk aan eten, drinken, muziek, etc.):
    Dochter/Zoon van:
    Familie (goed uitgebreid, maar minder als Innerlijk):
    Extra:


    De goden en godinnen:

    één persoon per god:
    Zeus -
    Poseidon - Junah
    Hades - Demustachana

    twee personen per god:
    Artemis - -
    Aphrodite - BlueHope - Mallory
    Pallas Athena -Liberacorpus -
    Ares - PercyWood -
    Hermes - Theep -
    Apollo - Annabeth -
    Hephaestos - -

    Op aanvraag:
    Helios - Stonehenge

    DEADLINE: 14 NOVEMBER


    De Story!

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 6:38 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Hoe laat komt 'ie ongeveer online te staan?
    En wordt het een kies-opdracht? :'D Je weet wel, dat je tussen iets moet kiezen om de opdracht te maken.
    ...Ja. (joehoe)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    maar...
    -je kiest dus een god en maakt een paspoort voor 2 personen..dat moeten kinderen zijn van de god die je gekozen hebt, lijkt me? maar dan zijn ze automatisch familie? en je zegt dat dat niet mag?
    -en...... moet je in het paspoort zetten hoe ze in het halfblood kamp gekomen zijn? of in verhalende vorm? en dan max 500 woorden voor paspoort & hoe ze in het kamp gekomen zijn?? dat is echt weinig...
    oftewel.... ik snap de opdracht niet helemaal... x'D
    maar ik kies btw Pallas Athena :Y)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Je mag zeker niet een andere god kiezen die niet in het lijstje staat?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    IK WIL ARES! (ja, ik heb een obsessie met Ares).
    In ieder geval; moet je nou én dat paspoort invullen én een verhaaltje schrijven? Of in het paspoort een verhaaltje zetten hoe ze in camp halfblood terecht kwamen?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Aphrodite als het mag...
    En ik snap de opdracht ook niet helemaal. Ik snap alleen het gedeelte niet waar je zegt dat ze geen familie mogen zijn..


    We've lived in the shadows for far too long.

    Stonehenge schreef:
    Je mag zeker niet een andere god kiezen die niet in het lijstje staat?


    Welke wilde je dan?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    BlueHope schreef:
    Aphrodite als het mag...
    En ik snap de opdracht ook niet helemaal. Ik snap alleen het gedeelte niet waar je zegt dat ze geen familie mogen zijn..


    k heb het aangepast. Ze mogen wel familie zijn


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    maar... moet je én een paspoort maken én een verhaal in ik-vorm waarin je beschrijft hoe ze in het kamp gekomen zijn?
    of moet dat in het paspoort zitten??
    en ik blijf erbij.. is een max van 500 woorden niet heel erg weinig??


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Liberacorpus schreef:
    maar... moet je én een paspoort maken én een verhaal in ik-vorm waarin je beschrijft hoe ze in het kamp gekomen zijn?
    of moet dat in het paspoort zitten??
    en ik blijf erbij.. is een max van 500 woorden niet heel erg weinig??

    Nee, het moet los. Het paspoort is los van het verhaal. Ik zal het max aanpassen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    HallowsEve schreef:
    (...)
    Nee, het moet los. Het paspoort is los van het verhaal. Ik zal het max aanpassen.

    thnx!
    maar.. je maakt dus twee paspoorten en 2 verhalen??
    nu ga ik weer zeuren over de max :X, maar is het max 800 woorden voor allebei of max 800 woorden per persoon??


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    HADES <3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    HallowsEve schreef:
    (...)

    Welke wilde je dan?

    Helios


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Stonehenge schreef:
    (...)
    Helios

    Helios? *zoekt haar KCV samenvatting* Ik heb Helios niet in mijn lijst met goden staan...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oh, de zonnegod. Faal dat die niet in mijn KCV boek staat x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Mitshy schreef:
    HADES <3

    Die staat er niet bij... Grapje, ik had de andere kolom niet gezien o.o

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 20:55 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis